Ja, wij kijken het ook.quote:
Alles gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef Roesssst het volgende:
Nog meer mensen die kijken?
Ik ben mij nu aan het verbazen hoe de familie Blom op vakantie gaat. Een grote chaos, maar vader neemt nog een kopje koffie en een momentje voor zichzelf. Oudste zoon heeft volgens mij niet zo zin om mee te doen aan dit programma.
Jazeker! Alles al gezien dus ik wacht nog even met postenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef Roesssst het volgende:
Ik ben mij nu aan het verbazen hoe de familie Blom op vakantie gaat. Een grote chaos, maar vader neemt nog een kopje koffie en een momentje voor zichzelf. Oudste zoon heeft volgens mij niet zo zin om mee te doen aan dit programma.
Zo dat is zo irritant. Overal chaos en wel even rustig een kopje koffie nemen. En als er dan een stoel niet past. Ach dan nemen we maar een stoel minder mee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef Roesssst het volgende:
Dat hele gezin vind ik onprettig. Ik vind die kinderen losgeslagen en onopgevoed wild. Alles chaotisch, komt over alsof ze het aantal kinderen niet aankunnen. 'k Vind het echt een onprettig zooitje ongeregeld. De andere gezinnen vind ik allemaal wel leuk, alleen de Familie Blom... nopequote:Op zondag 28 december 2025 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo dat is zo irritant. Overal chaos en wel even rustig een kopje koffie nemen. En als er dan een stoel niet past. Ach dan nemen we maar een stoel minder mee.
Blijkbaar hebben ze ook de leerplicht ambtenaar aan hun broek hangen omdat die oudste vaak te laat is op school. Zoiets vertelden ze toch in die compilatie uitzending? Nu ik even verder terug ga in de tijd was het volgens mij ook de familie Blom die niet zeker wist of de kids hun tanden poetsten in de morgen. Maar in de avond gebeurde het wél werd er verzekerdquote:Op zondag 28 december 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hele gezin vind ik onprettig. Ik vind die kinderen losgeslagen en onopgevoed wild. Alles chaotisch, komt over alsof ze het aantal kinderen niet aankunnen. 'k Vind het echt een onprettig zooitje ongeregeld. De andere gezinnen vind ik allemaal wel leuk, alleen de Familie Blom... nope
Oh echt! Niet meegekregen (zegt niks) maar verbaasd me niks iigquote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze ook de leerplicht ambtenaar aan hun broek hangen omdat die oudste vaak te laat is op school. Zoiets vertelden ze toch in die compilatie uitzending? Nu ik even verder terug ga in de tijd was het volgens mij ook de familie Blom die niet zeker wist of de kids hun tanden poetsten in de morgen. Maar in de avond gebeurde het wél werd er verzekerd![]()
ja hier ook, was bang voor zijn nek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik schrok al van een blom die een koprol maakte op een matras en best ongelukkig op z’n hoofd landde
Heb het ff opgezocht dat van tanden poetsen. Het gebeurt sowieso 1 per dag volgens moeder Blom, maar de tweede keer schiet er vaak bij in. Ik waardeer haar eerlijkheid, maar ik vind dit echt heel slecht.quote:Op zondag 28 december 2025 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt! Niet meegekregen (zegt niks) maar verbaasd me niks iig
Ach dat is meer controle erop als bij ons thuis. En wij waren met z'n drieën (moeder, broer en ik). Met zo'n kudde kinderen vind ik één keer netjes.quote:Op zondag 28 december 2025 18:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht dat van tanden poetsen. Het gebeurt sowieso 1 per dag volgens moeder Blom, maar de tweede keer schiet er vaak bij in. Ik waardeer haar eerlijkheid, maar ik vind dit echt heel slecht.
Dat 1x per dag vind ik ook niet zo schokkend inderdaad. Natuurlijk is het niet ideaal maar als ik de hele familie zo zie zijn er een stuk grotere problemen dan het tanden poetsen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach dat is meer controle erop als bij ons thuis. En wij waren met z'n drieën (moeder, broer en ik). Met zo'n kudde kinderen vind ik één keer netjes.
Zo vreemd en schandalig vind ik dat niet. Twee keer per dag bij kinderen is denk ik meer uitzondering dan regel...
Maar goed... dat zegt weinig
Ja dat dusquote:Op zondag 28 december 2025 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat 1x per dag vind ik ook niet zo schokkend inderdaad. Natuurlijk is het niet ideaal maar als ik de hele familie zo zie zijn er een stuk grotere problemen dan het tanden poetsen.
Ja, misschien ben ik daar heel strikt op. 2 x per dag tanden poetsen hoort bij de basis wat mij betreft. Ik vind of met vieze tanden naar school of naar bed echt not done.quote:Op zondag 28 december 2025 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach dat is meer controle erop als bij ons thuis. En wij waren met z'n drieën (moeder, broer en ik). Met zo'n kudde kinderen vind ik één keer netjes.
Zo vreemd en schandalig vind ik dat niet. Twee keer per dag bij kinderen is denk ik meer uitzondering dan regel...
Maar goed... dat zegt weinig
Naja het is een goede gewoonte toch...quote:Op zondag 28 december 2025 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, misschien ben ik daar heel strikt op. 2 x per dag tanden poetsen hoort bij de basis wat mij betreft. Ik vind of met vieze tanden naar school of naar bed echt not done.
Je hebt ook gelijk en ik begrijp jequote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Buiten dat, minder goed verzorgde melktanden kunnen ook effect hebben op de blijvende tanden. Veel mensen denken, och het zijn maar melktanden... Deze dienen dus ook goed verzorgd te worden. En ik hoef niemand te vertellen dat je maar één keer in je leven een blijvend gebit krijgt.
Ja, ik vind het niet ok. Ik kan er niks anders van maken.
Ik denk dat je niet wil weten in hoeveel gezinnen 1x per dag poetsen doodnormaal is. Maar dat wordt niet hardop gezegd.quote:Op zondag 28 december 2025 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk en ik begrijp je
Mijn reactie was vanuit mijn kader. Dat zoiets mij niet opvalt want, etc
Jij kan dat, ik doe een cheerleaderdansje voor je :quote:Op zondag 28 december 2025 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten in hoeveel gezinnen 1x per dag poetsen doodnormaal is. Maar dat wordt niet hardop gezegd.
Maar goed off topic ik ga even verder kijkenmoet er nog 6, zou dat vandaag nog lukken?
Verschil moet er wezenquote:Op zondag 28 december 2025 20:18 schreef maily het volgende:
Ik weet niet meer precies wat er in welke aflevering opviel![]()
Maar:
Thijmen ging op kamp en de camera werd op zijn toilettafelplankje gericht. Daar stonden 3 of 4 dingen op.
Adam ging op reis en die had me daar een verzameling met spuitbussen, flessen, potjes etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 01-01-2026 08:35:34 ]
quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenik dacht dat ik het verkeerd verstaan had .... belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 01-01-2026 08:35:52 ]
quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenJa echt... die meiden... ik weet niet wat ik van hen vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef niet meer dan een tientje uit aan een trui
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 01-01-2026 08:36:02 ]
Ik denk dat die knullen daar ook zo aangekleed worden hoorquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt... die meiden... ik weet niet wat ik van hen vind
Ik geef niet meer dan een tientje uit aan een trui
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |