Misschien dat als je het gewend bent en niet beter weet je er ook beter voor kan af sluiten.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:52 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik weet wel hoe ze dat hier doen, gewoon zoals ieder ander kind en als een ander kind heel veel plezier heeft met 1 of andere horror VR game dan met muziek/noise cancelling/oordopjes in.
Gaat eigenlijk prima, ik denk dat het bij de meeste gezinnen 10000 keer rustiger is dan dit programma doet denken.
Ik kan ook vooruit kijken op de app en ik heb niet eens een abo oid. Kijk nu de derde aflevering.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb vooruit gekeken dus durf hier alleen in het algemeen te schrijven. Vind dat nieuwe gezin wel aardig, die tweelingmeisjes enorm grappig en dat jongetje met die cerebrale parese en een missende voet ontzettend positief en ook lief. Wel hele jonge ouders, manoman, 33 jaar en 8 kinderen en hij al een overgewicht dat je denkt, zo zeg, jij mag dan wel van koken houden, maar iets minder eten zou best wel gezond zijn.
Ben gelukkig niet de enige die papa Ray overslaat.
Tja, familie Blom, wat een vervelende jochies hebben zij.
Zelf drie kinderen, dochter als oudste, daarna twee zonen, wilde best wel vier kinderen, leek mij perfect, het risico op drie zonen iets minder..
Ik heb ze alle tien er al doorheen gejast..quote:Op donderdag 17 september 2026 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan ook vooruit kijken op de app en ik heb niet eens een abo oid. Kijk nu de derde aflevering.
Ik ookquote:Op donderdag 17 september 2026 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb ze alle tien er al doorheen gejast..
quote:Op donderdag 17 september 2026 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook
Ben ook heel voorzichtig met posten
Denk dat dit heel makkelijk is om te doen als ze klein zijn, heel veel dingen hoef je niet nieuw te kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je dat financieel voor elkaar krijgt, een gezin van 8 kinderen op één inkomen. Projectmanager moet wel aardig betalen dan.
Hier:quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was er trouwens niet een topic waar dingen besproken kunnen worden voor diegene die alles al hebben gezien? Ik vind het heel moeilijk om te wachten tot dat alles is uitgezonden
Ook veel kinderbijslag en kgbquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je dat financieel voor elkaar krijgt, een gezin van 8 kinderen op één inkomen. Projectmanager moet wel aardig betalen dan.
Echt he. Ik moest hard lachen om die besteklade. En wat een chaos met de verhuizing. Wel een gave dat ze zo kalm blijven.quote:Op vrijdag 18 september 2026 22:13 schreef Leandra het volgende:
Okay, de Blommetjes een vaatwasser met besteklade gekocht, maar snappen duidelijk niet hoe het werkt, ze doen net alsof het een bestekkorf is waar je alles zo in kunt flikkeren
Verder snap ik niet dat Maarten maar gewoon blijft doen alsof je een puber niet tot de orde kunt roepen.
En die vape op z'n bed ook, hell no dat je in mijn huis rookt of vapet of wat dan ook, kan me niet schelen wie je bent en hoe oud je bent, gewoon niet.
Jaaaa die besteklaquote:Op vrijdag 18 september 2026 22:13 schreef Leandra het volgende:
Okay, de Blommetjes een vaatwasser met besteklade gekocht, maar snappen duidelijk niet hoe het werkt, ze doen net alsof het een bestekkorf is waar je alles zo in kunt flikkeren
Verder snap ik niet dat Maarten maar gewoon blijft doen alsof je een puber niet tot de orde kunt roepen.
En die vape op z'n bed ook, hell no dat je in mijn huis rookt of vapet of wat dan ook, kan me niet schelen wie je bent en hoe oud je bent, gewoon niet.
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga koffie drinkenquote:Op zaterdag 19 september 2026 05:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jaaaa die besteklaVol verbazing daarnaar gekeken.
in de groenvoorziening toch? Lijkt mij nou niet per de een heel goedbetaalde sector. Verder geen afgunst, lijken mijn prima mensen, maar wel wat verwondering; ook als je hoort hoeveel ze uitgeven aan boodschappen per week. 😬quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Buddenbruck vond ik ook leuk. Met die headbangende kinderen op de bank. Chaos. Familie Blom kijk ik ook graag naar, ook zo'n chaos.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:38 schreef Elan het volgende:
Welke familie missen jullie het meeste?
Familie Buddenbruck vond ik altijd wel lachen. Gewoon vanwege de chaos. Cudogham en Jelies hoorden een beetje bij het meubilair.
Als het maar schoon wordtquote:Op vrijdag 18 september 2026 22:13 schreef Leandra het volgende:
Ik zie dat hier ook voortdurend. Buurmeisje moet met regelmaat op haar halfbroertjes passen terwijl zij op een leeftijd is dat ze liever met leeftijdgenootjes speelt. Mamma koos voor nieuwe relatie met 2 zwangerschappen en dit meisje is er de oppas voor. Ik hoor haar dat ook steeds zeggen tegen haar moeder. Ook wordt zij vaak geroepen dat ze op de jongens moet letten omdat mamma even bezig is. Moeder zat gewoon selfies te maken in de tuin, dat kon ik zien. Vond ik erg sneu.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:52 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind ook dat ieder kind boven de 8ish een eigen kamer moet hebben maar ik vind dan weer het op je zusje of broertje moeten passen een veel erger iets. De oudste worden er altijd veel mee op gescheept.
Gerdine!!!quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:41 schreef praadje het volgende:
We moeten natuurlijk wel bedenken dat ze een (halve) dag komen filmen als alle kinderen thuis zijn en er een activiteit op de planning moet staan.
Spring paleis, met zijn tienen boodschappen doen, de grote verhuizing, naar de tandarts etc.
Dat zag je in het begin aan Gerdien. Die had de dag van de opname haar haren keurig gekapt en zich opgemaakt.
Wel projectleider en het is denk ik bij de overheid dat is geen slechte baan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in de groenvoorziening toch? Lijkt mij nou niet per de een heel goedbetaalde sector. Verder geen afgunst, lijken mijn prima mensen, maar wel wat verwondering; ook als je hoort hoeveel ze uitgeven aan boodschappen per week. 😬
Vind het best een leuk nieuw gezin.
Nou, het viel me vooral mee eigenlijk qua boodschappen voor zo'n enorm gezin.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in de groenvoorziening toch? Lijkt mij nou niet per de een heel goedbetaalde sector. Verder geen afgunst, lijken mijn prima mensen, maar wel wat verwondering; ook als je hoort hoeveel ze uitgeven aan boodschappen per week. 😬
Vind het best een leuk nieuw gezin.
Nu je het zegt ja. Ze vertelde dat ze voor een hele week bestelde toch? Kan me niet voorstellen dat hetgeen wat op tafel werd gezet/gegooid genoeg is voor een hele week.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het viel me vooral mee eigenlijk qua boodschappen voor zo'n enorm gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |