Ik bedoelde dat ik mij kan voorstellen dat Hanca zich er niet thuis voelt als bijbelvast christen burger.quote:
Ik ken de politieke geschiedenis, no worriesquote:Op woensdag 5 november 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ken je politieke geschiedenis. CP met Janmaat.
Het is natuurlijk maar n=1 en een accountantskantoor van een wat grotere firma is bepaald geen dwarsdoorsnede van de stad, maar er is maar 1 plek waar ik echt pure haat heb gevoeld omdat ik christen ben en dat is daar (werd trouwens ook recht in mijn gezicht gezegd). Ben daar gewoon echt letterlijk weggepest. Was na 5 maanden, incl een vakantie, al op zoek naar een andere baan.quote:
Nou dan, PVV is toch een soort uitgroei van de CP?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken de politieke geschiedenis, no worries
Inmiddels bestaat de PVV al zo'n twintig jaar. En ondanks dat ze nu een flink aantal zetels verloren hebben, is de uitslag van de afgelopen verkiezingen op een na de beste uitslag die de PVV ooit gekregen heeft. Veel kiezers die nu PVV gestemd hebben, deden dat lang niet altijd.quote:
Ik snap prima dat je ongelukkig wordt van zo'n sfeer en houdingquote:Op woensdag 5 november 2025 21:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar n=1 en een accountantskantoor van een wat grotere firma is bepaald geen dwarsdoorsnede van de stad, maar er is maar 1 plek waar ik echt pure haat heb gevoeld omdat ik christen ben en dat is daar (werd trouwens ook recht in mijn gezicht gezegd). Ben daar gewoon echt letterlijk weggepest. Was na 5 maanden, incl een vakantie, al op zoek naar een andere baan.
Volgens mij waren het geen echte Hagenezen, maar de sfeer daar heeft mijn kijk op Den Haag echt wel verpest. Sorry.
Ook buiten dat gedrag waren ze daar verschrikkelijk gericht op statussymbolen, op laten zien hoe goed je het hebt en hoe goed je bent en meer gericht op ten koste van elkaar je omhoog werken dan op samenwerken, dat heb ik bij de 3 andere accountantskantoren waar ik gewerkt heb nooit meegemaakt. Leven om te werken was daar ook echt wel het motto, ik ben meer van andersom. En nu heel gelukkig in het veel rustigere Groningen, waar 'As't nait gait zoas't mot, mot't mor zoas't gait' een mooi motto is.
Neequote:Op woensdag 5 november 2025 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou dan, PVV is toch een soort uitgroei van de CP?
Dus? Ik begrijp niet wat je wil zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Inmiddels bestaat de PVV al zo'n twintig jaar. En ondanks dat ze nu een flink aantal zetels verloren hebben, is de uitslag van de afgelopen verkiezingen op een na de beste uitslag die de PVV ooit gekregen heeft. Veel kiezers die nu PVV gestemd hebben, deden dat lang niet altijd.
Je hebt op jouw werkplek jouw geloof zitten evangeliseren? (ik weet dat dat gewoon moet, he, juist uit datzelfde geloof, anders kom je niet in de hemel) Dan begrijp ik het wel een beetje.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar n=1 en een accountantskantoor van een wat grotere firma is bepaald geen dwarsdoorsnede van de stad, maar er is maar 1 plek waar ik echt pure haat heb gevoeld omdat ik christen ben en dat is daar (werd trouwens ook recht in mijn gezicht gezegd). Ben daar gewoon echt letterlijk weggepest. Was na 5 maanden, incl een vakantie, al op zoek naar een andere baan.
Volgens mij waren het geen echte Hagenezen, maar de sfeer daar heeft mijn kijk op Den Haag echt wel verpest. Sorry.
Ook buiten dat gedrag waren ze daar verschrikkelijk gericht op statussymbolen, op laten zien hoe goed je het hebt en hoe goed je bent en meer gericht op ten koste van elkaar je omhoog werken dan op samenwerken, dat heb ik bij de 3 andere accountantskantoren waar ik gewerkt heb nooit meegemaakt. Leven om te werken was daar ook echt wel het motto, ik ben meer van andersom. En nu heel gelukkig in het veel rustigere Groningen, waar 'As't nait gait zoas't mot, mot't mor zoas't gait' een mooi motto is.
Klopt, maar als je na het afgelopen kabinet nog PVV stemt, doe je dat niet omdat je echt oplossingen zoekt.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Inmiddels bestaat de PVV al zo'n twintig jaar. En ondanks dat ze nu een flink aantal zetels verloren hebben, is de uitslag van de afgelopen verkiezingen op een na de beste uitslag die de PVV ooit gekregen heeft. Veel kiezers die nu PVV gestemd hebben, deden dat lang niet altijd.
Nee, ik zette op mijn eerste werkdag mijn trouwkaart, ik ging 2 weken later trouwen, op mijn bureau. Daar stond een bijbeltekst op. En ik bad voor het eten, maar ik vroeg niet om stilte oid.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt op jouw werkplek jouw geloof zitten evangeliseren? (ik weet dat dat gewoon moet, he, juist uit datzelfde geloof, anders kom je niet in de hemel) Dan begrijp ik het wel een beetje.
Dat is echt heel kwalijk, dat men daar op die manier op reageerde. Helaas zitten er inderdaad onder volwassenen ook nog steeds mensen die pesten. Schandalig.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik zette op mijn eerste werkdag mijn trouwkaart, ik ging 2 weken later trouwen, op mijn bureau. Daar stond een bijbeltekst op. En ik bad voor het eten, maar ik vroeg niet om stilte oid.
Pesten is helaas van alle leeftijden. Het begint op de basisschool en het gaat door tot in het bejaardenhuis.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat is echt heel kwalijk, dat men daar op die manier op reageerde. Helaas zitten er inderdaad onder volwassenen ook nog steeds mensen die pesten. Schandalig.
Je conformeerde je niet aan de werkomgeving, dat bedoel je toch?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik zette op mijn eerste werkdag mijn trouwkaart, ik ging 2 weken later trouwen, op mijn bureau. Daar stond een bijbeltekst op. En ik bad voor het eten, maar ik vroeg niet om stilte oid.
Dat weten we nog niet. Dat denken we nu...quote:Op woensdag 5 november 2025 21:45 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, Van der Plas ziet zichzelf in elk geval niet regeren. Een eind aan minister Wiersma, dat is 100% zeker winst (wie er ook komt te zitten).
Trolpoging van wie? De PVV-stemmer voelt zich ook uit de toon vallen, hoe krijg je die er weer bij dan?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:44 schreef Perrin het volgende:
Leuke trolpoging, maar bij empathisch en emotioneel volwassen mensen is het niet gebruikelijk dat je anderen pest omdat ze zichzelf zijn.
De wereld is een stuk mooier als iedereen zichzelf kan zijn en niet geterroriseerd wordt omdat ie uit de toon valt.
Ik heb in mijn leven, ondanks Balkenende 1, in elk geval geen slechtere en geen schadelijke ministers meegemaakt dan Wiersma. Incl de rest van de amateurs in het kabinet Schoof.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Dat denken we nu...
Willen we die erbij dan? *advocaat vd duivel*quote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Trolpoging van wie? De PVV-stemmer voelt zich ook uit de toon vallen, hoe krijg je die er weer bij dan?
Dus ook bij een volgend kabinet kun je weer verrast wordenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven, ondanks Balkenende 1, in elk geval geen slechtere en geen schadelijke ministers meegemaakt dan Wiersma. Incl de rest van de amateurs in het kabinet Schoof.
Waarom? Wiersma viel mij niet eens zo op, gewoon de boel vooruit schuiven net als haar voorgangers.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven, ondanks Balkenende 1, in elk geval geen slechtere en geen schadelijke ministers meegemaakt dan Wiersma. Incl de rest van de amateurs in het kabinet Schoof.
Elk mens sluit je niet uit.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Willen we die erbij dan? *advocaat vd duivel*
Een deel krijg je er weer bij als 'migratie' over waait als thema, dat moment komt vroeg of laat toch. Al komt de populariteit van Wilders niet door migratie, hij richtte zijn partij op op het absolute dieptepunt qua migratiecijfers sinds halverwege de jaren 80. Migratie speelde toen geen echte rol.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Trolpoging van wie? De PVV-stemmer voelt zich ook uit de toon vallen, hoe krijg je die er weer bij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |