Dat kan natuurlijk prima. Woon en werk ook weer bijna 20 jaar in een Randstad-provincie met mijn zachte G. Niemand die er over valt/een probleem mee heeft.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoofddoekje is het probleem niet, maar een burgemeester van Delft met een Brabants accent kan natuurlijk niet.
Haha, jij neemt ook echt alles serieus, he?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk prima. Woon en werk ook weer bijna 20 jaar in een Randstad-provincie met mijn zachte G. Niemand die er over valt/een probleem mee heeft.
Ja. Als ik het belangrijk vindquote:Op woensdag 5 november 2025 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, jij neemt ook echt alles serieus, he?
Als je een voorbeeldfunctie geeft volgt de rest vanzelf. China laat ons vandaag de dag zien hoe je papier uit woestijnzand kunt maken. Je kunt best geld in duurzame vooruitgang steken en alvast over bescherming tegen de uitersten in droogte en watersnoodrampen denken. Daarnaast kun je prima helpen de grootste vervuilers financieel aan te pakken op landelijk of Europees niveau. Maar ja, daar hebben we rechts wel voor nodig om de eigen partijen te overtuigen van die noodzaak. Want als we lekker de boel stilleggen zoals Karremans schetste dan wordt er niet hard genoeg door politici gewerkt in de wil iets te doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dit is de vraag stellen waarom je in je eentje een zwembad gaat proberen te legen met een emmertje water terwijl allerlei anderen er met veel krachtigere waterjets er juist water inpompen. Overstromen ga je niet voorkomen met dat emmertje.
Woon al vanaf mijn jeugd in Friesland met een geboren Friese moeder, maar door een oprjochte frysk bin ik gjin echt frysk. Ben geboren in de randstad, daar blijf ik een boertje van buuten en ook nog drie jaar in Brabant, daar blijf ik dat stadswief..quote:Op woensdag 5 november 2025 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Als ik het belangrijk vind
Karremans? Dat is toch diegene die nu ruzie met China heeft om chips?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je een voorbeeldfunctie geeft volgt de rest vanzelf. China laat ons vandaag de dag zien hoe je papier uit woestijnzand kunt maken. Je kunt best geld in duurzame vooruitgang steken en alvast over bescherming tegen de uitersten in droogte en watersnoodrampen denken. Daarnaast kun je prima helpen de grootste vervuilers financieel aan te pakken op landelijk of Europees niveau. Maar ja, daar hebben we rechts wel voor nodig om de eigen partijen te overtuigen van die noodzaak. Want als we lekker de boel stilleggen zoals Karremans schetste dan wordt er niet hard genoeg door politici gewerkt in de wil iets te doen.
Het valt niet altijd mee ergens geaccepteerd te worden inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Woon al vanaf mijn jeugd in Friesland met een geboren Friese moeder, maar door een opjrochte frysk bin ik gjin echt frysk. Ben geboren in de randstad, daar blijf ik een boertje van buuten en ook nog drie jaar in Brabant, daar blijft ik dat stadswief..
Veel mensen kennelijk niet. Buitenlanders haten of xenofobie is trouwens van alle tijden.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het valt niet altijd mee ergens geaccepteerd te worden inderdaad.
Maar daar heb ik gelukkig geen last van momenteel. Ben erg blij met waar ik nu woon.
quote:
quote:
Ik wil hier nooit meer wegquote:
Tja, hoe kun je dan het ongenoegen van al die PVV-stemmers wegnemen? Dat is de vraag.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, dat was wel weer genoeg in de rubriek "waar wonen we fijn'.
Daar heb ik gewerkt, gelukkig binnen 9 maanden een andere baan gevonden in een andere plaats...quote:Op woensdag 5 november 2025 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Haag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus: wat een supertoffe stad met voor ieder wat wils is dit![]()
Kan ik mij voorstellen..quote:Op woensdag 5 november 2025 21:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar heb ik gewerkt, gelukkig binnen 9 maanden een andere baan gevonden in een andere plaats...
Niet, die mensen zijn chronisch ontevreden. Geef ze allemaal een villa en ze klagen dat een ander een mooier plekje heeft of een beter zwembad. Die mensen echt tevreden krijgen heb ik opgegeven, eerlijk gezegd. Ze moeten alleen in gaan zien dat de PVV geen oplossing biedt voor ook maar 1 van de zaken waar ze over klagen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, hoe kun je dan het ongenoegen van al die PVV-stemmers wegnemen? Dat is de vraag.
Maar op een of andere manier stemden ze vroeger geen PVV. Waren ze vroeger dan wel tevreden? Klaagden ze vroeger minder?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:19 schreef Hanca het volgende:
Niet, die mensen zijn chronisch ontevreden. Geef ze allemaal een villa en ze klagen dat een ander een mooier plekje heeft of een beter zwembad. Die mensen echt tevreden krijgen heb ik opgegeven, eerlijk gezegd. Ze moeten alleen in gaan zien dat de PVV geen oplossing biedt voor ook maar 1 van de zaken waar ze over klagen.
Ik niet. Supertoffe stadquote:
Ik weet niet of dat een juiste uitleg is. Eerder heb ik ze 'bang en boos' genoemd. Afgunst kan ook een rol spelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet, die mensen zijn chronisch ontevreden. Geef ze allemaal een villa en ze klagen dat een ander een mooier plekje heeft of een beter zwembad. Die mensen echt tevreden krijgen heb ik opgegeven, eerlijk gezegd. Ze moeten alleen in gaan zien dat de PVV geen oplossing biedt voor ook maar 1 van de zaken waar ze over klagen.
Wat was het probleem?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar heb ik gewerkt, gelukkig binnen 9 maanden een andere baan gevonden in een andere plaats...
Er was geen PVVquote:Op woensdag 5 november 2025 21:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar op een of andere manier stemden ze vroeger geen PVV. Waren ze vroeger dan wel tevreden? Klaagden ze vroeger minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |