abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219204842
Prachtig om te zien hoe links op X massaal huilie huilie aan het doen is omdat ze uitgesloten is. Weten jullie ook eens hoe het is om uitgesloten te worden. Genieten. Ik kan wel 100 van dit soort tweets posten.

:')

_O-
  donderdag 6 november 2025 @ 10:04:23 #277
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219204844
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg.
De opkomst van radicaal rechts is wel degelijk een probleem wat geadresseerd dient te worden.
Deze stemmers zijn zelfs na het laatste kabinet niet tot inkeer gekomen. Wat ik hier op FOK! voor uitlatingen voorbij zie komen... Het is te triest voor woorden. In mijn dagelijks leven distantieer ik me volledig van ze. In gesprek gaan heeft geen zin zo ver zijn ze van het padje af. Racisme dient ook veel harder te worden bestreden. Ik vind het onbestaanbaar wat Wilders voor drek over onze maatschappij uitstrooit. Een ernstige vorm van verdeeldheid zaaien en dat is zeer schadelijk.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219204861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat kan je inderdaad makkelijk volgen, door krantenabonnementen te nemen, te abonneren op nieuwsbrieven, hier mee te lezen of het allerliefst gewoon de debatten te volgen of na te lezen op de website van de tweedekamer. Dan was dit verhaal je allang bekend en wist je dat de PVV bewust oplossingen frustreert in het migratiedebat.
Alsof ik MSM kan vertrouwen aangaande berichtgeving over Faber en de PVV. Een NRC bijvoorbeeld is zwaar anti PVV. Niet serieus te nemen dus. Ik ben verder geen politiek journalist. Ik heb een baan, hobby's naast mijn werk. Alles bij houden is dus niet te doen. Heb trouwens op Faber herself gestemd.
w/
pi_219204866
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:06 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Alsof ik MSM kan vertrouwen aangaande berichtgeving over Faber en de PVV. Een NRC bijvoorbeeld is zwaar anti PVV. Niet serieus te nemen dus. Ik ben verder geen politiek journalist. Ik heb een baan, hobby's naast mijn werk. Alles bij houden is dus niet te doen. Heb trouwens op Faber herself gestemd.
w/
Goed gedaan!

w/
pi_219204874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit is echt te makkelijk. Eigenlijk ook stukje verantwoordelijkheid ontlopen. Maar eens vijf minuten minder op FOK! zitten en wat nieuws lezen dan zou je prima op hoogte zijn.

Maar de werkelijkheid zal gewoon zijn dat het je geen fuck uitmaakt en je gewoon lekker boos wil zijn net als Geert. Het echt oplossen is dan weer een brug te ver.
Gelul. Veel nieuws is zwaar gekleurd. Kan ik dus niet meer op vertrouwen.

Hoe is het in mijn eigen belang om niet een oplossing te willen?
pi_219204879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 00:19 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ze bezetten ‘slechts’ > 200k huizen
POL / Asielzoekers bezetten 250.000 sociale huurwoningen. #2
Nee hoor, dat is gewoon onzin die jij bij elkaar verzonnen hebt om je ontiegelijk racistische shit voor de zoveelste keer te etaleren.

Nederlanders met een migratieachtergrond hun huurwoning uit willen zetten, puur en alleen omdat ze ooit ergens anders vandaan kwamen. Tekstboek racisme.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator donderdag 6 november 2025 @ 10:10:17 #282
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219204887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bovendien nam Caroline het voor lief, toen ze in een TV-programma de uitleg kreeg dat het over haar pakket aan moties ging die een bepaalde richting op wezen. Wij als burger hebben nergens schuld aan, maar een regeringspartij die het woord tot zich neemt en dat kracht bij zet met een stemming mag best een spiegel gepresenteerd krijgen. Dat wakkert ook het debat aan.

Het idee dat rechtse partijen, waar een deel van in de regering zit 'voluit' mag gaan richting links en de oppositie de controlerende functie niet mag vervullen of dat vanuit organisaties dit soort posters met kritiek op de uitvoerende macht niet gewenst is, is wat ze ook mogen verdedigen. Los van die hele discussie die ik nu niet ga aanboren. Een Ja21 beweert zelfs dat we jaren aan linkse regeringen hebben gehad en hoeft dat niet eens toe te lichten.

Ik hoop dat we met de tijd mee ook een beetje los raken van dat hele 'een agenda' verhaal als een mikpunt dat vooral het leven van groepen mensen beter wil maken t.o.v. 'een agenda' van de aandeelhouders en grote partijen aan de machtszijde. Ook zonder 'agenda' (als in dat iemand op de loonlijst staat van een organisatie) is het niet meer dan normaal om vooral de toekomst van onze kinderen te verdedigen. Als 'dat' tegenwoordig al een agenda is...
Dat is iets wat al lang aan de gang is. Het begon lang geleden al met "benoemen", radicaal rechts mocht van alles benoemen, maar o wee als iemand het aandurfde iets te "benoemen" over radicaal rechts.
Wat me anno nvember 2025 opvalt is dat men 'in bepaalde kringen' steeds agressiever aan het worden richting de linkse zijde. En dat zie je overal, van GOP-senatoren op twitter, users hier op Fok, Elsfest en tot de parlementen aan aan toe.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 6 november 2025 @ 10:11:54 #283
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219204900
quote:

[..]
w/
Daar heb je dan ook geen mSm voor nodig. Gewoon naar de debatten in de 2e kamer was voldoende om te zien wat voor een enorme prutser Faber is.
  donderdag 6 november 2025 @ 10:14:35 #284
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219204917
quote:

[..]
w/
stemmuh eeeeeh

PVV stemmen is niet zinvol
FVD stemmen is niet zinvol
Groen Links stemmen is niet zinvol
BBB stemmen is niet zinvol
SP stemmen is niet zinvol

zo en dan gaan we kijken

VVD is voor het Gooi en daar woon ik niet
CDA en CU is voor gristenen en ik ben niet gelovig en ik woon niet op de bijbelbelt
JA21 die heult met de vijand , dus dat gaat ook niet
Pvdd is vooor dieren en HAMAS en ik sla nog wel eens een vlieg dood, dus dat kan ook niet

Nou: eigenlijk is er weinig keus verder

Ik wil graag dat men de koppeling van de AOW met 70% van het minimumloon in stand laat ,
want heel veel mensen moeten anders naar de bijstand, of moeten huursubsidie aanvragen , ook mensen met een klein pensioentje zijn dan de sjaak

Verlagen van de grens fiscaal sparen naar 105.000 euro heeft geen mens last van, ja ok, Jeroen Pauw wel, Harry Mens ook
HRA weg en de Hyp termijn van 30 naar 40 jaar is ook een goede zaak

Maar 50 plus heeft maar een zetel, -O- terwijl er over 15 jaar dik 5 miljoen AOW ers zijn, die allemaal thuis moeten blijven wonen in de derde Atjehstraat 3 hoog 6B , voor prive thuiszorg te krijgen met de leaseauto a 65 euro per geschreven uur

Wat ik wel zou willen is dat men net als in Duitsland ruime mogelijkheden schept voor ouderen om belastingvrij te werken, dat kan een verdere verhoging van de pensioenleeftijd tegen gaan
Dus dat werkt both ways he
AOW ouderen betalen toch al nauwelijks IB, hebben geen recht op ZW of WW, dus het kost niets en werkt als een dolle

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 06-11-2025 11:25:37 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219205048
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:14 schreef michaelmoore het volgende:
JA21 die heult met de vijand , dus dat gaat ook niet
De Nederlandse Gasunie?
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_219205087
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 09:38 schreef Hanca het volgende:
Deze econoom snijdt een punt aan wat ik ook al vaker heb genoemd: Nederland raakt te theoretisch opgeleid: https://wnl.tv/2025/11/05(...)oren-aan-powerpoints

Het wordt inderdaad tijd om op veel meer studies een numerus fixus te zetten, volgens mij. We leiden niet meer de mensen op die we nodig hebben om de boel draaiende te houden. En vervolgens moeten die mensen uit het buitenland komen.

Van veel meer MBO studies zou er ook een HBO variant moeten zijn waar je in principe hetzelfde leert als op het MBO, maar dan sneller of met een uitbreiding er bij. Havisten of VWOers die graag met hun handen werken genoeg, maar die gaan nou eenmaal niet naar het MBO.
De algemene vorming op VMBO en MBO niveau is wel erg karig. Het bestaat alleen maar zodat de VVD genoeg makkelijk te manipuleren werkbijen voorhanden heeft. Grondstof voor de BV Nederland. Het MBO volk stemt massaal (extreem-)rechts.

Dus beter inderdaad om daar HBO van te maken. Of sowieso het totaal achterhaalde onderwijsstelsel volledig herzien. Zoals omringende landen ook hebben gedaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219205089
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar heb je dan ook geen mSm voor nodig. Gewoon naar de debatten in de 2e kamer was voldoende om te zien wat voor een enorme prutser Faber is.
Of gewoon naar Faber zelf luisteren.

Ze had naar eigen zeggen een onderbouwde asielnoodwet die ze in kon voeren. Ze heeft er voor gekozen dat niet te doen.
  Moderator donderdag 6 november 2025 @ 10:47:46 #288
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219205107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Of gewoon naar Faber zelf luisteren.

Ze had naar eigen zeggen een onderbouwde asielnoodwet die ze in kon voeren. Ze heeft er voor gekozen dat niet te doen.
Ik denk dat er niemand is die maar een seconde geloofde dat Faber die noodwet al klaar had ;)
  donderdag 6 november 2025 @ 10:55:17 #289
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219205142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:37 schreef mackinac het volgende:

[..]
De Nederlandse Gasunie?
nee, de RIN van die groene brieven,
Rapido Inkasso Nederland

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 06-11-2025 11:09:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219205156
twitter

https://www.nrc.nl/nieuws(...)end-gehamer-a4911880

"JA21 heeft meer bestuurlijke ervaring dan het huidige GL-PvdA, met onder meer ex-staatssecretaris Ingrid Coenradie."

Eens! Achja, NRC zit bij hetzelfde concern als De Telegraaf hè.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219205170
quote:
6s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat er niemand is die maar een seconde geloofde dat Faber die noodwet al klaar had ;)
Ze vertelde het zelf. Geen gekke MSM die er wat anders van gemaakt had.
pi_219205178
quote:
6s.gif Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Op een zeker moment had Faber gereed een dragende motivering voor die noodwet (= democratie opzij schuiven), zei ze.
Maar die tekst is nooit gepubliceerd. Ik dacht dat Schoof het had gelezen en toen het hoofd schudde en dacht .... dit gaat hem niet worden. Het lijkt mij dat hij daarom Wilders en Schoonhoven bij zich riep en na enkele dagen praten besloten deze 3 dat het plan tot de democratie aanranden de prullenbak in moest.

Ik denk daarom dat als die 'dragende motivering' gepubliceerd was er weer een smakelijke rel geweest zou zijn.
Zo gemeen............. ons dit te onthouden. :(
  donderdag 6 november 2025 @ 11:04:37 #293
12221 Tijn