Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen midgetgolf?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet naar de dierentuin. We gaan bowlen, ik wil bowlen @:devzero![]()
Ik denk dat iedereen hier in DTS met @KoningWouter meeleefde!quote:Op woensdag 5 november 2025 03:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar inderdaad....![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 5 november 2025 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier in DTS met @:koningwouter meeleefde!![]()
![]()
Maar goed, ook al ben ik net pas thuis gekomen, tijd om alweer te gaan slapen. Morgen weer vroeg op
Maar na morgen weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BlukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vind je het nog leuk?quote:Op woensdag 5 november 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
hier straks ook weer aan het werk, lange dag van 8.45 tot 18![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jazeker, blijf elke dag nog dingen leren. Krijg steeds meer de automatische piloot aan bij de kassa dus gaat goed zoquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey KW. Heb je al wat gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey harde bolkertquote:
Onjoh. Wat een super goed nieuws. Gefeliciteerd. Wat fijn zeg.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben gisteren gebeld en heb gehoord dat ik het gehaald heb.
Hey UN:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker ben echt super blij.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onjoh. Wat een super goed nieuws. Gefeliciteerd. Wat fijn zeg.
Morgenvroeg gaan we videobellen om het verder uit te diepen.![]()
"Goedemiddag, heeft u een klantenkaart? Nee? wilt u e er een? Ook niet? Jammer. Heeft u de aanbiedingen in de grabbelbak al gezien?"quote:Op woensdag 5 november 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jazeker, blijf elke dag nog dingen leren. Krijg steeds meer de automatische piloot aan bij de kassa dus gaat goed zo
BLIEP BLIEP
"Dat is dan 24.95 alstublieft. Met pin? Gaat uw gang"
"Bedankt. Tot ziens".Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Gaat het zo met u mee? Heeft u nog genoeg batterijen voor de kerstdecoratie?quote:Op woensdag 5 november 2025 06:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Goedemiddag, heeft u een klantenkaart? Nee? wilt u e er een? Ook niet? Jammer. Heeft u de aanbiedingen in de grabbelbak al gezien?"
BLIEP BLIEP
"Dat is dan 24.95 alstublieft. Met pin? Gaat uw gang"
"Bedankt en tot ziens".Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 5 november 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat het zo met u mee? Heeft u nog genoeg batterijen voor de kerstdecoratie?![]()
Dat is proactief met de klant meedenken.
Geduld
(zelfst. naamw.)
tsja, ook kleine dingen moet je verkopen.. Oh, u bent hier op vakantie, kan ik u een bigshopper aanbieden want als u nog naar andere winkels gaat scheelt dat weer een tas.. En zo verkoop je een bigshopper van 1 eur ipv een papieren tas van 40 cent.. Of: Oh wat een regen, ik denk dat een papieren tasje dat niet houdt, ik heb wel een bigshopper voor u...
quote:Op woensdag 5 november 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
tsja, ook kleine dingen moet je verkopen.. Oh, u bent hier op vakantie, kan ik u een bigshopper aanbieden want als u nog naar andere winkels gaat scheelt dat weer een tas.. En zo verkoop je een bigshopper van 1 eur ipv een papieren tas van 40 cent.. Of: Oh wat een regen, ik denk dat een papieren tasje dat niet houdt, ik heb wel een bigshopper voor u...
Geduld
(zelfst. naamw.)
zo gaat het bij de meeste winkels wel, oke, de echt duurdere winkels niet (waar blousejes vanaf 50 euro zijn en broeken vanaf 80).. de doorsnee winkel vraagt het niet eens maar de kik moet zoveel mogelijk per m2 verkopen dus alles aansmeren..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, en geef ze eens ongelijk. En het werkt vaak wel.Geduld
(zelfst. naamw.)
Precies, dat meedenken laat zien dat je om de klant geeft, dat is altijd een plus, dan komen ze terugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, met het kopen van schoenen, de mevrouw achter de kassa verkocht me er schoenpoets bij en ook van die dingen om de schoenen in vorm te houden. Tsja, het is wel handig.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
Precies, dat meedenken laat zien dat je om de klant geeft, dat is altijd een plus, dan komen ze terug
Geduld
(zelfst. naamw.)
Maar je gebruikt het nooit, flikkert het na 3 maanden weg omdat het in de weg ligt, na een half jaar koop je nieuwe schoenen en trap je er toch weer inquote:Op woensdag 5 november 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, met het kopen van schoenen, de mevrouw achter de kassa verkocht me er schoenpoets bij en ook van die dingen om de schoenen in vorm te houden. Tsja, het is wel handig.
Vaak welquote:Op woensdag 5 november 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar je gebruikt het nooit, flikkert het na 3 maanden weg omdat het in de weg ligt, na een half jaar koop je nieuwe schoenen en trap je er toch weer in
Geduld
(zelfst. naamw.)
Zo ik zag je gisteren en dacht wat kebeurd met GG. Je staat wér op de dere plaats net de meest aantal posts van FOK gisteren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn hoor. En nu zorgen dat je een geregeld leven en slaappatroon krijgt.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker ben echt super blij.
Morgenvroeg gaan we videobellen om het verder uit te diepen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou in zo winkel niet meer komen als ze mij van alles willen aansmeren bij de kassaquote:Op woensdag 5 november 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
tsja, ook kleine dingen moet je verkopen.. Oh, u bent hier op vakantie, kan ik u een bigshopper aanbieden want als u nog naar andere winkels gaat scheelt dat weer een tas.. En zo verkoop je een bigshopper van 1 eur ipv een papieren tas van 40 cent.. Of: Oh wat een regen, ik denk dat een papieren tasje dat niet houdt, ik heb wel een bigshopper voor u...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 5 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor. En nu zorgen dat je een geregeld leven en slaappatroon krijgt.![]()
Ik heb dat echt nog nooit meeegemaaktquote:Op woensdag 5 november 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
zo gaat het bij de meeste winkels wel, oke, de echt duurdere winkels niet (waar blousejes vanaf 50 euro zijn en broeken vanaf 80).. de doorsnee winkel vraagt het niet eens maar de kik moet zoveel mogelijk per m2 verkopen dus alles aansmeren..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gister ook weer?quote:Op woensdag 5 november 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik zag je gisteren en dacht wat kebeurd met GG. Je staat wér op de dere plaats net de meest aantal posts van FOK gisteren.![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik hoop dat je het volhoudtquote:en er een hele leuke baan aan hebt
Thanksquote:Op woensdag 5 november 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het volhoudten er een hele leuke baan aan hebt
![]()
![]()
Ja je bent in een keer een fanatieke bolkert gewordenquote:
het zijn dan ook gerelateerde artikelen, als je met een busje lijm aan komt zetten ga ik je geen tas aansmeren natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou in zo winkel niet meer komen als ze mij van alles willen aansmeren bij de kassa![]()
Maar heb je 4-5 kledingstukken vraag ik wel of het zo mee gaat, anders is het op het einde "oh, heeft u een tasje voor me?", heb je 2x de kleding vast terwijl als je het aan het begin al vraagt, de kleding gelijk in de tas kan doen. Het is dus ook kwantiteit.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is ook maar waar je van houdt. Ik vind het sowieso al een tekort van de winkels dat je geen tasje krijgt om je kleding in te doenquote:Op woensdag 5 november 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het zijn dan ook gerelateerde artikelen, als je met een busje lijm aan komt zetten ga ik je geen tas aansmeren natuurlijk![]()
Maar heb je 4-5 kledingstukken vraag ik wel of het zo mee gaat, anders is het op het einde "oh, heeft u een tasje voor me?", heb je 2x de kleding vast terwijl als je het aan het begin al vraagt, de kleding gelijk in de tas kan doen. Het is dus ook kwantiteit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel, elke winkel heeft tasjes maar je moet er tegenwoordig apart voor betalen. 25 ct, 50 ct....quote:Op woensdag 5 november 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook maar waar je van houdt. Ik vind het sowieso al een tekort van de winkels dat je geen tasje krijgt om je kleding in te doenGeduld
(zelfst. naamw.)
is maar net wat de formule van de winkel is. Een duurdere winkel heeft het tasjes bij de prijs inbegrepen, bij wijze van. Een discount heeft dat niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook maar waar je van houdt. Ik vind het sowieso al een tekort van de winkels dat je geen tasje krijgt om je kleding in te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat, haal eens een plastic tasje bij de jumbo.. 79(!) cent..quote:Op woensdag 5 november 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, elke winkel heeft tasjes maar je moet er tegenwoordig apart voor betalen. 25 ct, 50 ct....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb in de gangkast allemaal tasjes en tassen liggen van kledingwinkels.... Natuurlijk wil ik wel weer zo'n tasje meenemen naar de winkel maar dat vergeet ik steeds. En zo vergaat het waarschijnlijk de meeste mensen. Dus het milieuvriendelijke idee dat mensen die tasjes steeds hergebruiken valt in de praktijk denk ik best tegen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Thanks Maily!quote:Op woensdag 5 november 2025 06:53 schreef maily het volgende:
[..]
Jeej koning mafkees!
Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen naar de supermarkt heem ik steeds mijn eigen stevige tas mee, of, als ik met de auto ben, heb ik zo'n inklapbaar krat mee.Geduld
(zelfst. naamw.)
Heb overal wel tasjes, een opgevouwen in mijn jas, in de auto, onder zadel van de fiets. Als "werktas" heb ik een linnen tasje, van de KiK natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in de gangkast allemaal tasjes en tassen liggen van kledingwinkels.... Natuurlijk wil ik wel weer zo'n tasje meenemen naar de winkel maar dat vergeet ik steeds. En zo vergaat het waarschijnlijk de meeste mensen. Dus het milieuvriendelijke idee dat mensen die tasjes steeds hergebruiken valt in de praktijk denk ik best tegen.
Een paar jaar geleden kreeg je gewoon een tasje als je kleding kocht .quote:Op woensdag 5 november 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in de gangkast allemaal tasjes en tassen liggen van kledingwinkels.... Natuurlijk wil ik wel weer zo'n tasje meenemen naar de winkel maar dat vergeet ik steeds. En zo vergaat het waarschijnlijk de meeste mensen. Dus het milieuvriendelijke idee dat mensen die tasjes steeds hergebruiken valt in de praktijk denk ik best tegen.
Ik heb ze altijd bij mij, heb achter de scoot een grote zwarte tas hangen daar zitten allemaal tasjes in![]()
Kan ik het ook nooit vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een jaar of wat terug wel ja, maar plastic is bah en vies geworden, je betaald niet voor niets een plastic heffing van 1 cent bv op toetjesbakjes.. Is ook iets voor de laatste jaren. Plastic tasjes mogen niet meer gratis woden gegeven, daarom zie je de papieren tasjes ook veel meer nu, die kunnen wel gratis mee maar dat is dan alsnog niet bij de goedkopere winkelsquote:Op woensdag 5 november 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar jaar gelden kreeg je gewoon een tasje als je kleding kocht .
Ik heb ze altijd bij mij, heb achter de scoot een grote zwarte tas hangen daar zitten allemaal tasjes in![]()
Kan ik het ook nooit vergetenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Verbod op gratis plastic tassen
Gratis plastic tassen zijn niet toegestaan. De overheid wil afval op straat en in zee tegengaan. En verspilling van grondstoffen te voorkomen.
Minder plastic afval
Een groot deel van plastic tasjes belandt in de afvalbak of wordt zwerfafval. De Europese Unie heeft daarom alle lidstaten verplicht het gebruik van plastic tassen te verminderen. Nederland voldoet met het verbod op gratis plastic tassen aan deze Europese verplichting.
De Rijksoverheid wil ook het bewustzijn van consumenten vergroten. Het verbod op plastic tassen kan bijdragen aan duurzaam gedrag. Bijvoorbeeld door een tas vaker te gebruiken. In sommige gevallen mogen levensmiddelen nog wel worden verpakt in dunne plastic tasjes. Namelijk als dit voedselverspilling voorkomt. Of als er geen andere manier is om deze levensmiddelen hygiënisch te verpakken.
Vergoeding voor plastic tas
Klanten krijgen in de winkel geen gratis plastic tas, behalve als deze onder de uitzondering valt. Wanneer een klant toch een plastic tas wilt, betaalt die daarvoor een klein bedrag. Winkeliers mogen zelf de prijs bepalen. De richtprijs voor een plastic tas is ¤ 0,25.
https://www.rijksoverheid(...)ratis-plastic-tassenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat het wel wat minder mag met al dat plastic ben ik het wel eens.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ondanks dat het goedkopere winkels zijn verdienen ze nog genoeg aan.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een jaar of wat terug wel ja, maar plastic is bah en vies geworden, je betaald niet voor niets een plastic heffing van 1 cent bv op toetjesbakjes.. Is ook iets voor de laatste jaren. Plastic tasjes mogen niet meer gratis woden gegeven, daarom zie je de papieren tasjes ook veel meer nu, die kunnen wel gratis mee maar dat is dan alsnog niet bij de goedkopere winkels
Ik vind het een tekortkoming dat ze het niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik ook hoor. Ik postte het meer om aan te even dat het niet mee zo is als "vroeger"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat klimaat is ook maar gewoon een ordinair verdien model geworden. Zoals UserT zegt: 79 cent voor een plastic tas bij de plus. Belachelijk.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het wel wat minder mag met al dat plastic ben ik het wel eens.![]()
Dan neem je je eigen tas mee, probleem opgelostquote:Op woensdag 5 november 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks dat het goedkopere winkels zijn verdienen ze nog genoeg aan.
Ik vind het een tekortkoming dat ze het niet doen![]()
Er zijn nog maar weinig winkels waar je een tasje krijgt, dat is echt iets van het verleden. En niet alleen bij de goedkopere hoor.. Volgens mij betaal je bij de scapino ook voor een tas, en Ter Stal.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat wist ik, dat zei ik al.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, ik ook hoor. Ik postte het meer om aan te even dat het niet mee zo is als "vroeger"
Vind het ook een raar gezicht iemand met een stapel kleding onder zijn arm de winkel uit komen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat over het hoofd gezien
Ben ik aan het winkelen in de binnenstad, zie ik wat moois te koop, oh wacht eerst even naar de auto, mijn tas halen, weer terug...
Geduld
(zelfst. naamw.)
Een in je jaszak doenquote:Op woensdag 5 november 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben ik aan het winkelen in de binnenstad, zie ik wat moois te koop, oh wacht eerst even naar de auto, mijn tas halen, weer terug...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, lol. Maar goed, we vragen het dus eerder om dubbel werk te voorkomen. Je weet natuurlijk niet van tevoren of men een tas heeft. Plus als ze er een hebben, kan je de tas aanpakken en de kleding er in doen zodat je de kleding alsnog een keer vast hebt. Is een stukje service. Als je het echt moet hebben van de tasjesverkoop doe je iets niet goedquote:Op woensdag 5 november 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook een raar gezicht iemand met een stapel kleding onder zijn arm de winkel uit komen.
Waarom zou je de kleding nog een keer vast willen hebben en hoezo is dat service?quote:Op woensdag 5 november 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, lol. Maar goed, we vragen het dus eerder om dubbel werk te voorkomen. Je weet natuurlijk niet van tevoren of men een tas heeft. Plus als ze er een hebben, kan je de tas aanpakken en de kleding er in doen zodat je de kleding alsnog een keer vast hebt. Is een stukje service. Als je het echt moet hebben van de tasjesverkoop doe je iets niet goed![]()
Een stukje service vind ik het niet, het is meer de klant nog meer geld uit de zak kloppen
Omdat als je niet naar een tasje vraagt in het begin, je dan eerst de kleding scant, opvouwt, op de toonbank legt. Willen ze achteraf een tasje, "moet" je alsnog die kleding pakken om het als service in dat tasje te doen. Vraag je in het begin naar een tasje, dan kan de kleding gelijk in de tas en heb je het een keer vast. Het service stukje is dat ze met tas en al de winkel uit lopen en niet zelf hoeven te hannesen bij de kassa. Het voordeel voor ons is dat je gelijk door kan naar de volgende klant, en die dus minder lang hoeft te wachten.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou je de kleding nog een keer vast willen hebben en hoezo is dat service?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De kleding in de tas doen, dat is de service. Niet het tasje zelf. Het vragen naar het tasje is om het werk te vergemakkelijken voor mijzelf, de klant en de wachtendequote:Op woensdag 5 november 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Een stukje service vind ik het niet, het is meer de klant nog meer geld uit de zak kloppenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh dacht dat je stelde dat je graag de kleding zo vaak mogelijk vast wilde houden. Snapte het al niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat als je niet naar een tasje vraagt in het begin, je dan eerst de kleding scant, opvouwt, op de toonbank legt. Willen ze achteraf een tasje, "moet" je alsnog die kleding pakken om het als service in dat tasje te doen. Vraag je in het begin naar een tasje, dan kan de kleding gelijk in de tas en heb je het een keer vast. Het service stukje is dat ze met tas en al de winkel uit lopen en niet zelf hoeven te hannesen bij de kassa. Het voordeel voor ons is dat je gelijk door kan naar de volgende klant, en die dus minder lang hoeft te wachten.![]()
We denken er anders over UN, maar dat is niet erg. Ieder zijn mening toch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, gaat puur om voorkoming van dubbel werk. Waarom zou je kleding 2x vast moeten willen hebben als het ook in een keer kan?quote:Op woensdag 5 november 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dacht dat je stelde dat je graag de kleding zo vaak mogelijk vast wilde houden. Snapte het al niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tis geen mooie vrouwquote:Op woensdag 5 november 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dacht dat je stelde dat je graag de kleding zo vaak mogelijk vast wilde houden. Snapte het al niet.
Jij denkt dat de service het tasje "verkopen" is, maar dat is niet de service. Dat is mijn werk makkelijker maken voor mij. De service is de kleding in de tas doen, of de klant er nu zelf een heeft of een koopt maakt dan even niet uit. En ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Je denkt verkeerd, dat probeer ik te zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
We denken er anders over UN, maar dat is niet erg. Ieder zijn mening toch.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ga je ook op plastic dieet?quote:Op woensdag 5 november 2025 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het wel wat minder mag met al dat plastic ben ik het wel eens.
https://act.plasticsoupfoundation.org/plasticdieet![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de kleding zelf in de tas moest proppen bij de kassa.Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat deden ze vroeger al, de kleding gelijk in een tasje doen, wat je toen gratis kreegquote:Op woensdag 5 november 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat de service het tasje "verkopen" is, maar dat is niet de service. Dat is mijn werk makkelijker maken voor mij. De service is de kleding in de tas doen, of de klant er nu zelf een heeft of een koopt maakt dan even niet uit. En ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Je denkt verkeerd, dat probeer ik te zeggen.
Nee ik weet dat de service het in een tasje doen is, nadat er eerst geld uit de zak geklopt is voor een tasje![]()
DIe eigenaren verdienen al genoeg, dat er geen tasje meer af kan vind ik erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je ook op plastic dieet?
https://act.plasticsoupfoundation.org/plasticdieetGeduld
(zelfst. naamw.)
Nee, in de meeste kledingwinkels doen ze het wel in een tasje.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de kleding zelf in de tas moest proppen bij de kassa.
9 van de 10x krijg je ook nog een gratis tasje gelukkig
Maar niet bij alle winkels helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat hoeft dus niet per se. Ook als mensen zelf een tas hebben neem ik die aan om het er in te doen. En ja, het is niet zo dat de grote baas van zo'n keten verlegen zit om geld, dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger al, de kleding gelijk in een tasje doen, wat je toen gratis kreeg
Nee ik weet dat de service het in een tasje doen is, nadat er eerst geld uit de zak geklopt is voor een tasje![]()
DIe eigenaren verdienen al genoeg, dat er geen tasje meer af kan vind ik erg.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo dan wat een bedragen
Het besluit betreffende de nieuwe boetebedragen voor 2026 is nog niet definitief. De verwachting is dat het besluit 1 januari 2026 van kracht wordt.
Dit betaal je in 2026 voor deze overtredingen
Ongewenst verkeersgedrag en veiligheid
Rijden met je telefoon in de hand: ¤ 440
Een telefoonhouder is dus snel terugverdiend.
Bumperkleven: vanaf ¤ 380 (bij snelheden tot 80 km/u). Bij snelheden boven 80 km/u: beslist het OM
Onnodig links rijden op een autoweg of autosnelweg: ¤ 280
Verkeerd inhalen (bv. rechts inhalen): ¤ 320
Geen voorrang verlenen aan rechts: ¤ 320
Onnodig geluid veroorzaken (zoals toeteren): ¤ 320
Negeren rood kruis: Hoogte boete wordt vastgesteld door officier van justitie.
Afslaan zonder richting aan te geven: ¤ 130
Negeren inhaalverbod (verkeersbord): ¤ 320
Rijden over een trottoir: ¤ 190
Door rood licht rijden: ¤ 320
Stilstaan op de vluchtstrook of vluchthaven zonder noodzaak: ¤ 320
Stil staan op een trottoir: ¤ 130
Een kruispunt blokkeren: ¤ 320
Een voertuig zodanig laten staan dat het gevaar of hinder kan worden veroorzaakt: ¤ 190
Geen autogordel dragen: ¤ 190
Kinderen (jonger dan 12 jaar en korter dan 1,35 meter) vervoeren zonder kinderzitje: ¤ 280
Meer weten over de regels? Check onze autostoeltjes pagina.
Een militaire colonne of uitvaartstoet doorsnijden: ¤ 130
Passagiers die bij een tram/bus willen in- of uitstappen daartoe geen gelegenheid geven: ¤ 320
Verlichting
Niet-werkende remverlichting: ¤ 190
Niet-werkend derde remlicht (voor voertuigen na 30-09-2001): ¤ 130
Onnodig mistlicht voeren aan de voorzijde: ¤ 130
Onnodig mistlicht voeren aan de achterzijde: ¤ 190
Parkeren
Geen parkeerschijf waar dit verplicht is: ¤ 130
Fout parkeren: ¤ 130
Fout parkeren op een algemene gehandicaptenparkeerplaats: ¤ 400
Fout parkeren op gehandicaptenparkeerplaats die gereserveerd is voor een specifiek voertuig: ¤ 500
Voorkom parkeerboetes. Meld je aan voor ANWB Parkeren en betaal eenvoudig met je mobiel.
Overig
Onleesbare kentekenplaat: ¤ 190
Overtreding milieuzone: ¤ 130Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mensen die deze boetes krijgen hebben idd geld teveelquote:Op woensdag 5 november 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
daar kan je veel tasjes van kopen inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he en dat er dan nog mensen zijn di ebelllen in de auto 440 euro is een smak geldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag
Afslaan zonder richting aan te geven. Met goede handhaving kunnen ze alleen hiermee al honderden miljoenen euro's binnenhalen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik vind het niks, bellen in de auto. Ook handsfree niet, het leidt heel erg af.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Echt he en dat er dan nog mensen zijn di ebelllen in de auto 440 euro is een smak geldGeduld
(zelfst. naamw.)
Maar als er iemand naast je zit babbel je toch ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik rijd doorgaans alleen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Maar als er iemand naast je zit babbel je toch ook?Geduld
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-11-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Pinniequote:
Zo hard gebolkt voor 11 puntenquote:![]()
Ik had meer punten verwacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HeyMutskequote:
Hey MT6quote:
Dottiequote:
Ja, de tegenpartij is sterk....quote:Op woensdag 5 november 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hard gebolkt voor 11 punten![]()
Ik had meer punten verwacht.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja die versla je nietquote:Op woensdag 5 november 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de tegenpartij is sterk....![]()
Daarom doe ik ook helemaal geen moeite
GG bolk
Lekker Scherfquote:
![]()
Alstu. En anders had je zelf nog wat liters koffie DTS ingegooid toch?quote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja, had even wat te doen, als ik er was geweest had je ze niet gehadquote:Op woensdag 5 november 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch nog wat puntjes. dankjewel.dus je heoeft mij niet te bedanken
Sowieso!quote:Op woensdag 5 november 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alstu. En anders had je zelf nog wat liters koffie DTS ingegooid toch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met koffie gooien, doodzonde is dat
Morguh Moon
Ik blijf je bolken, Dotteke.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had even wat te doen, als ik er was geweest had je ze niet gehaddus je heoeft mij niet te bedanken
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja, gaat ook wel. Vandaag weer een thuiswerkdag. Lekker rustig.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat wel redelijkhoe is het met jou?
Geduld
(zelfst. naamw.)
Oh heerlijk dat is fijnquote:Op woensdag 5 november 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gaat ook wel. Vandaag weer een thuiswerkdag. Lekker rustig.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2025 08:49 schreef Zucht. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2025 08:49 schreef Zucht. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: