Nee, gaat puur om voorkoming van dubbel werk. Waarom zou je kleding 2x vast moeten willen hebben als het ook in een keer kan?quote:Op woensdag 5 november 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dacht dat je stelde dat je graag de kleding zo vaak mogelijk vast wilde houden. Snapte het al niet.
Tis geen mooie vrouwquote:Op woensdag 5 november 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dacht dat je stelde dat je graag de kleding zo vaak mogelijk vast wilde houden. Snapte het al niet.
Jij denkt dat de service het tasje "verkopen" is, maar dat is niet de service. Dat is mijn werk makkelijker maken voor mij. De service is de kleding in de tas doen, of de klant er nu zelf een heeft of een koopt maakt dan even niet uit. En ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Je denkt verkeerd, dat probeer ik te zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
We denken er anders over UN, maar dat is niet erg. Ieder zijn mening toch.
Ga je ook op plastic dieet?quote:Op woensdag 5 november 2025 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het wel wat minder mag met al dat plastic ben ik het wel eens.
Dat deden ze vroeger al, de kleding gelijk in een tasje doen, wat je toen gratis kreegquote:Op woensdag 5 november 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat de service het tasje "verkopen" is, maar dat is niet de service. Dat is mijn werk makkelijker maken voor mij. De service is de kleding in de tas doen, of de klant er nu zelf een heeft of een koopt maakt dan even niet uit. En ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Je denkt verkeerd, dat probeer ik te zeggen.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je ook op plastic dieet?
https://act.plasticsoupfoundation.org/plasticdieet
Nee, in de meeste kledingwinkels doen ze het wel in een tasje.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de kleding zelf in de tas moest proppen bij de kassa.
En dat hoeft dus niet per se. Ook als mensen zelf een tas hebben neem ik die aan om het er in te doen. En ja, het is niet zo dat de grote baas van zo'n keten verlegen zit om geld, dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger al, de kleding gelijk in een tasje doen, wat je toen gratis kreeg
Nee ik weet dat de service het in een tasje doen is, nadat er eerst geld uit de zak geklopt is voor een tasje![]()
DIe eigenaren verdienen al genoeg, dat er geen tasje meer af kan vind ik erg.
De mensen die deze boetes krijgen hebben idd geld teveelquote:Op woensdag 5 november 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
daar kan je veel tasjes van kopen inderdaad
Ik vind het niks, bellen in de auto. Ook handsfree niet, het leidt heel erg af.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Echt he en dat er dan nog mensen zijn di ebelllen in de auto 440 euro is een smak geld
Ik rijd doorgaans alleen.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Maar als er iemand naast je zit babbel je toch ook?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-11-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |