Mex aanvankelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja er was een post verwijderd, dan kun je geen nieuw topic in de reeks openenquote:
Gvd kut ruttequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er was een post verwijderd, dan kun je geen nieuw topic in de reeks openen
Dan is het de schuld van Zippy.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja er was een post verwijderd, dan kun je geen nieuw topic in de reeks openen
Liverpoolquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet dan tussen de palen! @:Liverpool
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Wachtte hij te lang met passen of was Saibairi dom met doorlopen?
Het hele seizoen al joh, vanaf augustus al joh.quote:
Dit is geen leuke TT. Ik stel voor: Nouriquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
Juventus verneukt onze coefficienten
Verdomme. Mijn ziggo loopt 8 sec achter.quote:
quote:
Ja, dat verwacht je toch ook niet.quote:
Tja tv kijken via internet is flop.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme. Mijn ziggo loopt 8 sec achter.
Ze moeten wat meer premjer liek kijken hoe dat moet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, PSV. De nul houden blijft moeilijk.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme. Mijn ziggo loopt 8 sec achter.
Ik zit voor de tv.quote:
Nou schiet die hem ook geweldig binnen, maar het is vrij treurig hoe makkelijk de kansen weggeven worden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je toch ook niet.
Achterin lijkt het allemaal weer nergens op.
Was zeker geen makkelijke bal, maar Salah-Edinne mag daar nooit stappenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou schiet die hem ook geweldig binnen, maar het is vrij treurig hoe makkelijk de kansen weggeven worden.
quote:
Die speelt sowieso meer linksbuiten dan linksbackquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was zeker geen makkelijke bal, maar Salah-Edinne mag daar nooit stappen
Ted?quote:
Uit welke kan ik kiezen? Coax uit 1980quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar welke ziggo aansluiting gebruik je
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was zeker geen makkelijke bal, maar Salah-Edinne mag daar nooit stappen
Salah-Eddine.quote:
Direct kabel in de tv is snelste, geen box ertussenquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welke kan ik kiezen? Coax uit 1980
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |