Ja, ellendequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat die reclame al iets van 8 jaar op tv is![]()
![]()
Gelukkig lopen die topics zo snel dat het moeilijk zoeken is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanmaar na 10 seconde ook weer verdwenen die gedachte
Seksisme!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Vrouwen eerst uitserveren, godverdomme.
Etiquette is voor try hards..quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Is ook nogal een hork van een serveersterquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Je kan er geen nee op zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
zOu jE Me hEbbEn aaNGEspRoken???ben niet echt down met dat soort vragen.
Vraagje van het vragenkaartjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
Hoe zie je ons over 5 jaar?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
“Je bent niet echt m’n type”quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ze in dit programma wel horen zeggen
Beschaafde mensen hebben geen etiquette meer nodig om zich te kunnen gedragen maar zijn sociaal wat flexibeler.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zonder regels zijn we niets meer dan beesten
Lijkt op een geforceerd sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:09 schreef Haags het volgende:
Die Rotterdammerts zijn geen goede match
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |