X.com veranderen in twitter.com, dan kunnen we allemaal lachen.quote:
Heb jij ook nog een niet bestaande tegenstander voor mij over?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met mensen die zich heel erg druk maken om transgenders kan ik alleen maar het pad der medelijden bewandelen. Dan heb je echt een afslag genomen een doodopende weg in, zonder mogelijkheid om nog om te keren.
Boos op niet-bestaande tegenstanders, alles om de aandacht van je eigen deerniswekkende bestaan af te leiden.
Howierd.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een niet bestaande tegenstander voor mij over?
Lyrebirdquote:Op woensdag 5 november 2025 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een niet bestaande tegenstander voor mij over?
Als vrouwen klappen krijgen is dat hun eigen schuld toch en dat moeten ze maar accepteren van hun man toch?quote:
Beter fixt ie die trage webservers evenquote:Op woensdag 5 november 2025 17:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen gaat het opperhoofd full transfoob in de reacties op de stormfrontpage.
De columns van Pieter DerksGOD zijn altijd raak.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie Pieter Derks ook goed?
Dijkhoff heeft vrijdag heel hard gesproken over hoe Geert Wilders door het continu persoonlijk te spelen Timmermans weggepest heeft.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat soort meningen geven juist een realistisch idee van wat er gaat gebeuren. Wij hier vinden het alleen geen leuke meningen
Hij had het ook over JA21 naar de rechtsstatelijke kant trekken.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dijkhoff heeft vrijdag heel hard gesproken over hoe Geert Wilders door het continu persoonlijk te spelen Timmermans weggepest heeft.
Over zijn partijleider geen woord. Totaal niet serieus te nemen in zn oordeel over de VVD.
Al heeft hij hier wel gelijk
Dan ben je knap ver heen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Als hier al penalty’s voor worden gegeven..
Ik kijk erg uit naar de meltdown van Sjonnie na afloop.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fanboy Wytse van der Goot heeft weer een zware avond. @:pistolero
Altijd tegen Ajax.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Als hier al penalty’s voor worden gegeven..
Het enige wat hij zegt is dat hij contractueel een interview moet gevenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar de meltdown van Sjonnie na afloop.
Uur goed meegedaan. Als de penalty’s niet vallen is het een andere wedstrijdquote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar de meltdown van Sjonnie na afloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |