abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219189036
Andersom geldt hetzelfde voor mannen. Het Engels kan het soms zo veel beter vatten: do your due dilligence. Grote borsten, een lekkere kont, mooie ogen - ben eerlijk met jezelf en vraag jezelf af of je om de juiste redenen een relatie bent aangegaan.

Een geschikte partner herkennen is een van de belangrijkste dingen in ons leven, en er is helemaal niemand die je hier mee helpt. Op school hebben ze het over hele andere dingen. Hilversum, Hollywood - die maken het alleen maar veel mooier dan het daadwerkelijk is.

Typisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lyrebird op 04-11-2025 03:07:31 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 4 november 2025 @ 07:01:00 #152
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219189255
quote:
3s.gif Op maandag 3 november 2025 08:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet. Een labiele vrouw kan aan zichzelf gaan werken om minder labiel te zijn en om onafhankelijk te worden van een vent met zijn grillen.

Ik laat het hierbij want ik heb geen zin in een gebed zonder eind waarbij de vrouw alleen als slachtoffer gezien wordt en zelf geen enkele moeite hoeft te doen om de cirkel van geweld te doorbreken als ze die kans krijgt.
Moet ineens denken aan de film 'sleeping with the enemy'. Goed gespeeld door Julia Roberts.

Sommige vrouwen die die cirkel van geweld proberen te doorbreken kost het hun leven.
To BG or not to BG!
pi_219189319
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het blijft eigenlijk nog steeds vreemd dat juist de vrouwen die worden mishandeld en bedreigd maar hun huis uitmoeten, vaak samen met hun kinderen.
Waarom gaat die man niet maar naar familie of vrienden, of desnoods een opvang om af te koelen? Met desnoods een enkelbandje om in de gaten te houden dat hij niet in de buurt komt van de vrouw.
Omdat sommige mannen ondanks enkelbanden alsnog moorden uitvoeren uit jaloezie of frustratie daarom worden vrouwen en hun kinderen naar moeilijk te traceren locaties voor hun ex partner gebracht. En dan kan het alsnog soms misgaan zoals we afgelopen jaar zagen met die moord op joeweela.
pi_219189372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 00:42 schreef probeer het volgende:

[..]
Waarom vraag je dan waarom een significant aantal mishandelde partners het niet lukt om met hun mishandelaars te breken?

Nota bene je eigen moeder heeft in die situatie gezeten. Jij hebt gezien hoe haar het jarenlang niet lukte om die breuk te maken.

Je hebt daar met haar over gepraat. Zij heeft je antwoorden gegeven? Of iig op een bepaalde manier gereageerd, waaruit jij wellicht op zou kunnen maken 'goh, dus daarom kan niet elke mishandelde partner met haar mishandelaar breken'?

Nou dan ... dan weet je toch waarom het sommige vrouwen niet lukt?
Het is uiteindelijk wel tot een echtscheiding gekomen, het had alleen wel wat sneller kunnen gaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219189462
Is dit weer en topic alle mannen zijn slecht?

Ten eerste houden vrouwen van chaos, ja ze roepen altijd dat ze een lieve zachte partner willen betrouwbaar etcetc, maar dat is bullshit.

Als je als man niet een klein beetje een klootzak bent van tijd tot tijd, vinden ze je saai en niet interessant.
Het zijn dan ook juist de goeie zachte aardige romantische mannen die verlaten worden, je hoeft hier alleen maar voor te kijken naar wie vraagt meestal de echtscheiding aan. Hint : het is niet de man.

Als mannen slecht waren, zaten vrouwen nu in een kooi en waren ze niets meer dan een baby boerderij.
Dit is overduidelijk niet de realiteit.
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:15:59 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219189484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is dit weer en topic alle mannen zijn slecht?

Ten eerste houden vrouwen van chaos, ja ze roepen altijd dat ze een lieve zachte partner willen betrouwbaar etcetc, maar dat is bullshit.

Als je als man niet een klein beetje een klootzak bent van tijd tot tijd, vinden ze je saai en niet interessant.
Het zijn dan ook juist de goeie zachte aardige romantische mannen die verlaten worden, je hoeft hier alleen maar voor te kijken naar wie vraagt meestal de echtscheiding aan. Hint : het is niet de man.

Als mannen slecht waren, zaten vrouwen nu in een kooi en waren ze niets meer dan een baby boerderij.
Dit is overduidelijk niet de realiteit.
Nee, want wie moet dan koken en schoonmaken als alle vrouwen in een kooi zitten?

Maar even serieus niemand zegt hier dat alle mannen slecht wel wat er gevaarlijke agressieve mannen zijn.
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:42:33 #157
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219189579
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 02:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat is mijn punt. We laten kalveren bijna verdrinken, en het is uit den boze dat we de sloot dempen.

Want, zeggen de Fokkertjes dan, 70 jaar geleden werden vrouwen ook bont en blauw geslagen in het huwelijk.

Dat doet er niets aan af. Ook toen had je al enge narcistische mannetjes.

Ik ga het nu voor de derde of vierde keer herhalen, wie weet, valt het kwartje nu wel: veel mannen zijn enge creeps met losse handen. Dat is een gegeven. In een maatschappij met zulke mannen zul je als vrouw extra goed op moeten letten met wie je een relatie aangaat.
Dat doen ze ook. Wat dat betreft is het percentage waarbij het fout gaat best laag. Het is alleen een gegeven, en dat komt ook steeds terug in onderzoeken, dat je dit soort relaties juist vaak aangaat als je even niet op 100% kunt presteren, bijvoorbeeld tijdens een rouwperiode, een ontslag, een traumatische ervaring, gezondheidsklachten inclusief mentale, noem maar op.

Vrouwen zijn net mensen, soms ben je niet even scherp.
quote:
Nee, zeggen de Fokkertjes, want het is de schuld van de man. Lees maar terug, dat is steevast het antwoord. Dit is geen vrouwenprobleem maar een mannenprobleem.
Als we het er niet eens over eens kunnen worden dat degene die slaat, steelt, isoleert, controleert, intimideert enzovoort de dader en dus het hoofdprobleem is, dan houdt het wel een beetje op.
quote:
We laten vrouwen gewoon hun ding doen, want dat is een enorm succes.
Doorgaans best wel, ja.
quote:
What could go wrong?
Victim blaming, onder andere.
quote:
En als ze dan bont en blauw worden geslagen, dan stoppen we ze in blijfvanmijnlijfhuizen of in hotels want dat geeft sommige mensen een warm gevoel van binnen.
Nee, want dan zitten ze veilig, iets wat bij een beschaafde maatschappij hoort, dat je degenen in nood helpt.
quote:
Dat die vrouwen lijden, dat zal iedereen blijkbaar worst wezen.
Bijzondere conclusie op grond van hulpverlening aan mishandelde vrouwen.
quote:
Vooral die sloot niet dempen. En als het erger wordt, dan gaan we gewoon meer blijfvanmijnlijfhuizen bouwen.
Als dat nodig is, ja. En gezien dit soort posts als graadmeter voor het groeiende sentiment in de samenleving dat het probleem ligt in het feminisme in plaats van de patronen waarin vrouwen de onderliggende partij blijven lijkt het me nog harder nodig om in te zetten op onderwijs, voorlichting en betere regelgeving voor desinformatie en opruiing en minder tolerantie voor culturele/religieuze gevoeligheden.
quote:
In een samenleving waar mensen iets om elkaar geven zorg je er toch voor dat dit niet gebeurt? Dan leer je kinderen toch om op te passen en niet af te gaan op wat mensen zeggen, maar wat ze doen? Om eerst eens thuis bij de man te kijken, bij broers en zussen en ouders? Wat zijn hun normen en waarden?
Dat gebeurt ook. Dat de rest van het gezin er normaal uitziet is echter geen garantie dat jij met de rotte appel zit. Of dat je partner verandert of radicaliseert, of gewoon een lul is.
quote:
Ik werk met promovendi (ja, ik ben slim) en je wil niet weten hoe veel promovendi zich in de nesten werken door af te gaan op gladde praatjes van supervisors. Ze missen de kennis en ervaring om narcistische psychopaten te herkennen.
En dat speelt uitsluitend onder vrouwen? Of is het alleen iets om meesmuilend over te doen als het vrouwen binnen de context van een relatie overkomt.
quote:
Idd, net meisjes die met Neanderthalers het bed in duiken en als het dan mis gaat bij de overheid aankloppen.
Het grootste deel van de partnermishandeling is allerminst een Neanderthaler-gebeuren. Het gaat om het psychologisch afbreken van de ander, de gaslighting, de dreiging, de leugens, de jaloezie, het controleren, de oneerlijkheid en ongelijkheid wat betreft normen, gebruik van geld, vrije tijd, huishoudelijk werk. Dat jij het probleem schetst als een meisje dat bij een meppende primaat weg wil laat zien dat jij bar weinig over dit onderwerp weet. Als je echt zo slim was, dan zou je weten dat je niet moest pretenderen iets te weten over een onderwerp dat je vakgebied niet is.
quote:
Voordat je een relatie aangaat die je loopbaan kan ruïneren moet je er verdomd zeker van zijn dat die supervisor goed is. Spreek met andere studenten. Spreek met andere hoogleraren en met postdocs. Ga eens in het lab kijken. Hoe veel tijd heeft de SV voor studenten? Hoe vaak zitten ze in het vliegtuig? Kijken ze alles op tijd na? Zit iedereen in dat lab lekker in z’n vel? Als er ook maar de kleinste indicatie is dat er iets fout is - let wel, als er een beurs ligt te wachten of als de hoogleraar zo onder de indruk is van wat je gedaan hebt (als hij zulke mooie spierballen en mooie tattoos heeft, er uit ziet als een Koreaanse K-Pop star en je het mooiste meisje van de wereld vindt) dan moet je extra voorzichtig zijn: laat ik m’n intuïtie beïnvloeden of maak ik de keuze gebaseerd op dingen die er toe doen?

Het probleem met narcistische hoogleraren is dat ze het met hun hoge IQ erg goed kunnen camoufleren. Ik ben er ook een keer ingetuind, omdat ik geen kant opkon en koos voor een baan + inkomen ipv op straat leven met mijn gezin. Gladde praatjes - de enige terugkoppeling die ik kreeg op een onderzoeksvoorstel dat ik bij hem indiende was dat hij niet genoemd werd in het voorstel. Hoe veel duidelijker kan het zijn? 100% narcist. Die fout maak je maar een keer.

Zadel de overheid niet op met nog een taak waar ze een peperdure pappen en nathouden oplossing voor zoekt. Neem je eigen verantwoordelijkheid.
Je bevestigt hier het patroon waarover ik eerder schreef: je zat dus in een mindere, afhankelijke positie en tuinde er dus in. En als je op straat was komen te staan voor die inschattingsfout, dan was er voor jou ook hulp geweest vanuit de overheid en was het niet nodig geweest om jou als het probleem te bestempelen terwijl de dader, de hoogleraar vrolijk verder kon met slachtoffers maken, net zoals daders van huiselijk geweld vaak doen.

Zie je de overeenkomst? En gezien dat je ze slim bent: snap je ook hoe oneerlijk het is om neer te zeiken op vrouwen die een vergelijkbare inschattingsfout maken?
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:53:07 #158
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219189630
Ik ga het nu voor de derde of vierde keer herhalen, wie weet, valt het kwartje nu wel: veel mannen zijn enge creeps met losse handen. Dat is een gegeven. In een maatschappij met zulke mannen zul je als vrouw extra goed op moeten letten met wie je een relatie aangaat.

Lekkere kortzichtige instelling. Dit is zeker cultuurgebonden en de basis hiervoor is de opvoeding en de culturele achtergrond waarin de vrouw minder of helemaal geen rechten heeft t.o.v. de man. Die holbewoners denken dus gewoon in die botte kop dat de vrouw hun eigendom is en alles moet doen wat hij zegt, de vrouw is in die gedachtengang volledig ondergeschikt aan de man. Je kan niet stellen dat de man an sich losse handjes heeft, dat wordt er dus met de paplepel ingegoten of ze zien dagelijks het slechte voorbeeld

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 04-11-2025 10:18:20 ]
"Hoka Hey!"
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:53:23 #159
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219189634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 02:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dat is mijn punt. We laten kalveren bijna verdrinken, en het is uit den boze dat we de sloot dempen.

Want, zeggen de Fokkertjes dan, 70 jaar geleden werden vrouwen ook bont en blauw geslagen in het huwelijk.

Dat doet er niets aan af. Ook toen had je al enge narcistische mannetjes.

Nee, zeggen de Fokkertjes, want het is de schuld van de man. Lees maar terug, dat is steevast het antwoord. Dit is geen vrouwenprobleem maar een mannenprobleem.

We laten vrouwen gewoon hun ding doen, want dat is een enorm succes. What could go wrong? En als ze dan bont en blauw worden geslagen, dan stoppen we ze in blijfvanmijnlijfhuizen of in hotels want dat geeft sommige mensen een warm gevoel van binnen. Dat die vrouwen lijden, dat zal iedereen blijkbaar worst wezen. Vooral die sloot niet dempen. En als het erger wordt, dan gaan we gewoon meer blijfvanmijnlijfhuizen bouwen.

In een samenleving waar mensen iets om elkaar geven zorg je er toch voor dat dit niet gebeurt? Dan leer je kinderen toch om op te passen en niet af te gaan op wat mensen zeggen, maar wat ze doen? Om eerst eens thuis bij de man te kijken, bij broers en zussen en ouders? Wat zijn hun normen en waarden?

Ik werk met promovendi (ja, ik ben slim) en je wil niet weten hoe veel promovendi zich in de nesten werken door af te gaan op gladde praatjes van supervisors. Ze missen de kennis en ervaring om narcistische psychopaten te herkennen. Idd, net meisjes die met Neanderthalers het bed in duiken en als het dan mis gaat bij de overheid aankloppen.

Voordat je een relatie aangaat die je loopbaan kan ruïneren moet je er verdomd zeker van zijn dat die supervisor goed is. Spreek met andere studenten. Spreek met andere hoogleraren en met postdocs. Ga eens in het lab kijken. Hoe veel tijd heeft de SV voor studenten? Hoe vaak zitten ze in het vliegtuig? Kijken ze alles op tijd na? Zit iedereen in dat lab lekker in z’n vel? Als er ook maar de kleinste indicatie is dat er iets fout is - let wel, als er een beurs ligt te wachten of als de hoogleraar zo onder de indruk is van wat je gedaan hebt (als hij zulke mooie spierballen en mooie tattoos heeft, er uit ziet als een Koreaanse K-Pop star en je het mooiste meisje van de wereld vindt) dan moet je extra voorzichtig zijn: laat ik m’n intuïtie beïnvloeden of maak ik de keuze gebaseerd op dingen die er toe doen?

Het probleem met narcistische hoogleraren is dat ze het met hun hoge IQ erg goed kunnen camoufleren. Ik ben er ook een keer ingetuind, omdat ik geen kant opkon en koos voor een baan + inkomen ipv op straat leven met mijn gezin. Gladde praatjes - de enige terugkoppeling die ik kreeg op een onderzoeksvoorstel dat ik bij hem indiende was dat hij niet genoemd werd in het voorstel. Hoe veel duidelijker kan het zijn? 100% narcist. Die fout maak je maar een keer.

Zadel de overheid niet op met nog een taak waar ze een peperdure pappen en nathouden oplossing voor zoekt. Neem je eigen verantwoordelijkheid.
Ik ben het hier ten dele mee eens maar andersom is het natuurlijk net zo. Je hebt enge, narcistische mannetjes maar daar staat tegenover dat je vrouwen hebt die makkelijker bij dit soort types belanden en soms zit daar misschien wat pech bij ook. Ook dat is een gegeven. We kunnen niet het één als gegeven beschouwen en het ander niet.

Ik weet ook niet of hier preventief heel veel aan valt te doen behalve een samenleving inrichten waarin het relatieverkeer helemaal is ingeknot. De andere optie (due diligence), vereist een gezonde psyche en een goed ontwikkelde intuïtie en net als dat niet elke man zijn handjes thuis kan houden, heeft niet elke vrouw dit.

Ik ben het er sowieso mee eens dat op een gegeven moment de rol van de overheid wel ophoudt. Het is namelijk ook een gegeven dat het de vrouw ten bate komt om aan zichzelf te werken. Gecombineerd met alert en adequaat handelen van de overheid bij meldingen van mishandelingen, wat de overheid vaak nalaat.

Maar goed, op dit vlak valt er als samenleving gewoon veel te winnen. Daar waar een huwelijk vroeger veel minder een keuze was en/of de partnerkeuze veel beperkter, is er nu vrijheid blijheid en ook dat blijkt dat we daar als samenleving niet altijd adequaat mee om kunnen gaan. Dat systeem is echter pas relatief nieuw, dus wil ik ook geen conservatieve houding hierop toepassen. Ik ben er wel van overtuigd dat het vroeger juist allemaal een stuk grimmiger was, met mensen die elkaar niet konden luchten of zien maar ook niet echt konden scheiden.
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:54:42 #160
287741 matspontius
pi_219189642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik ben het hier ten dele mee eens maar andersom is het natuurlijk net zo. Je hebt enge, narcistische mannetjes maar daar staat tegenover dat je vrouwen hebt die makkelijker bij dit soort types belanden en soms zit daar misschien wat pech bij ook. Ook dat is een gegeven. We kunnen niet het één als gegeven beschouwen en het ander niet.

Ik weet ook niet of hier preventief heel veel aan valt te doen behalve een samenleving inrichten waarin het relatieverkeer helemaal is ingeknot. De andere optie (due diligence), vereist een gezonde psyche en een goed ontwikkelde intuïtie en net als dat niet elke man zijn handjes thuis kan houden, heeft niet elke vrouw dit.

Ik ben het er sowieso mee eens dat op een gegeven moment de rol van de overheid wel ophoudt. Het is namelijk ook een gegeven dat het de vrouw ten bate komt om aan zichzelf te werken. Gecombineerd met alert en adequaat handelen van de overheid bij meldingen van mishandelingen, wat de overheid vaak nalaat.

Maar goed, op dit vlak valt er als samenleving gewoon veel te winnen. Daar waar een huwelijk vroeger veel minder een keuze was en/of de partnerkeuze veel beperkter, is er nu vrijheid blijheid en ook dat blijkt dat we daar als samenleving niet altijd adequaat mee om kunnen gaan. Dat systeem is echter pas relatief nieuw, dus wil ik ook geen conservatieve houding hierop toepassen. Ik ben er wel van overtuigd dat het vroeger juist allemaal een stuk grimmiger was, met mensen die elkaar niet konden luchten of zien maar ook niet echt konden scheiden.
Inderdaad, vrouwen zijn gelukkig altijd heel meegaand, zijn niet dramatisch, manipuleren niet, gaan niet vreemd, etc. Dat scheelt natuurlijk wel _O_ _O_

In a nutschell: vrouwen zijn de engeltjes op deze aarde en mannen de demonen. Dat is dan ook duidelijk ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door matspontius op 04-11-2025 10:18:55 ]
"Hoka Hey!"
pi_219189659
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, want wie moet dan koken en schoonmaken als alle vrouwen in een kooi zitten?

Maar even serieus niemand zegt hier dat alle mannen slecht wel wat er gevaarlijke agressieve mannen zijn.
Mannen kunnen prima koken hoor.
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 08:56:59 #162
5428 crew  miss_sly
pi_219189662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef matspontius het volgende:

[..]
Inderdaad, vrouwen zijn gelukkig altijd heel meegaand, zijn niet dramatisch, manipuleren niet, gaa niet vreemd, etc. Dat scheelt natuurlijk wel _O_ _O_
Waarom zou een vrouw meegaand moeten zijn?
En ook als vrouwen manipuleren of vreemdgaan sla je ze niet in elkaar. Dan vertrek je als man.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 08:58:53 #163
5428 crew  miss_sly
pi_219189672
dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef matspontius het volgende:[/quote]
In a nutschell: vrouwen zijn de engeltjes op deze aarde en mannen de demonen. Dat is dan ook duidelijk ^O^ [/quote]
Even kijken, dat zegt precies…..helemaal niemand in dit topic.
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:59:28 #164
287741 matspontius
pi_219189677
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En ook als vrouwen manipuleren of vreemdgaan sla je ze niet in elkaar. Dan vertrek je als man.
Zucht, het gaat om het principe niet om de details ..................
"Hoka Hey!"
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:00:22 #165
287741 matspontius
pi_219189680
quote:
In a nutschell: vrouwen zijn de engeltjes op deze aarde en mannen de demonen. Dat is dan ook duidelijk ^O^ [/quote]
[/quote]

Nee?

Voorbeeldje:
"Hoka Hey!"
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 09:00:39 #166
5428 crew  miss_sly
pi_219189683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:59 schreef matspontius het volgende:

[..]
Zucht, het gaat om het principe niet om de details ..................
Bullshit.
He maakt een belachelijk statement en als iemand je daarop aanspreekt moet je vooral niet naar de details kijken.

Je praat nonsens.
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 09:01:16 #167
5428 crew  miss_sly
pi_219189688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:00 schreef matspontius het volgende:

[..]
In a nutschell: vrouwen zijn de engeltjes op deze aarde en mannen de demonen. Dat is dan ook duidelijk ^O^
[/quote]

Nee?

Voorbeeldje:
[/quote]
En waar staat daar dat vrouwen engeltjes zijn en mannen demonen?
pi_219189723
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee?

Voorbeeldje:
[/quote]
En waar staat daar dat vrouwen engeltjes zijn en mannen demonen?
[/quote]

Quote is beetje mislukt geloof ik.

Maar die tekst alleen al, “veel mannen zijn enge creeps”, Lees : ik vind ze niet aantrekkelijk.

Dat is ook het probleem veelal, vrouwen vinden 80% van mannen niet aantrekkelijk.
Andersom is dit, gek genoeg, 20% van de vrouwen die niet aantrekkelijk gevonden worden door manen.

Wat je krijgt is een gat van 10% van mannen die achter elkaar vrouwen kunnen naaien en dat zijn ook veelal de mannen waar het over gaat, die niet trouw zijn, vaak agressief, narcistisch etc.
Je komt immers niet met die 80% in aanraking want die zijn lelijk (en dus automatisch creepy) en saai etc etc.

Die 80%? Die probeert het veelal niet eens meer, benaderen vrouwen niet.. en waarom zou je als toch alleen maar afgewezen gaat worden.

Maar okay dit gaat de verkeerde kant op in de discussie.
Het gaat erom, vrouwen kiezen wel degelijk een partner uit, weten veelal ook wel dat het foute boel KAN zijn van te voren, maar dat is spannend en interessant en blijven dan langer hangen want hij is te veranderen.
Dit gebeurd natuurlijk zelden tot nooit.
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:07:13 #169
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219189730
Wat een pareltje van langs elkaar heen praten weer dit.
Nou ja, van 1 kant vooral een push van zelfverklaarde morele superioriteit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:07:50 #170
396550 Richestorags
pi_219189737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef matspontius het volgende:

[..]
Inderdaad, vrouwen zijn gelukkig altijd heel meegaand, zijn niet dramatisch, manipuleren niet, gaa niet vreemd, etc. Dat scheelt natuurlijk wel _O_ _O_

Haal je dat uit mijn post?
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:13:57 #171
396550 Richestorags
pi_219189766
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat natuurlijk andersom ook geldt. Als mannen meppen of bezitterig zijn vertrek je als vrouw.
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 09:17:11 #172
5428 crew  miss_sly
pi_219189779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat natuurlijk andersom ook geldt. Als mannen meppen of bezitterig zijn vertrek je als vrouw.
Dat gebeurt dus ook heel vaak.
En soms niet. Omdat…zie alle redenen die in dit topic al zijn gepost.

Er is geen vrouw (of man wat dat betreft) die zich voorneemt om te blijven als ze/hij wordt mishandeld. Iedereen zal zeggen dat ze bij de eerste klap opstappen. En toch gebeurt het soms niet. Niet omdat ze niet willen, maar omdat ze niet kunnen.
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:18:45 #173
396550 Richestorags
pi_219189783
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat gebeurt dus ook heel vaak.
En soms niet. Omdat…zie alle redenen die in dit topic al zijn gepost.

Er is geen vrouw (of man wat dat betreft) die zich voorneemt om te blijven als ze/hij wordt mishandeld. Iedereen zal zeggen dat ze bij de eerste klap opstappen. En toch gebeurt het soms niet. Niet omdat ze niet willen, maar omdat ze niet kunnen.
Dat geldt dus inderdaad vaak ook voor mannen die in zo'n situatie zitten. Die nuance maakte je niet in je initiële post.
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 09:21:19 #174
5428 crew  miss_sly
pi_219189799
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat geldt dus inderdaad vaak ook voor mannen die in zo'n situatie zitten. Die nuance maakte je niet in je initiële post.
Dan heb je niet al mijn posts gelezen want ik heb al diverse malen gepost dat ook mannen in een dergelijke situatie terecht kunnen komen.
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:26:42 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219189818
Maar waar gaat dit nou over. Dat die vrouwen geen optimale keuzes maken zal niemand ontkennen. Maar domme en labiele vrouwen bestaan er nu eenmaal.

Echter is dom en labiel zijn geen reden om om dat maar terreur van een slechte partner te moeten ondergaan. Dus daarom is het een goed idee als er hulp voor ze is om er vanaf te komen.

In dit soort topics lees je vooral een hoop verkapt (voormalige ) incel-rancune. Een beetje vergelijkbaar waar het gaat om daten met alleenstaande moeders. De vrouw in kwestie zag jou als zelfverklaarde niceguy ooit niet staan. Dus zal ze verdoemd zijn om haar verkeerde keuzes. Ze hadden immers maar voor jou type moeten kiezen. Dus nu kunnen de de ratsmodee krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')