Nederland krijgt links progressief beleid door de strot geduwd nu.quote:Op zondag 2 november 2025 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
De uitslag is niet op basis van beleid.
Ja ik ben bijna 20 jaar ouderquote:Op zondag 2 november 2025 20:25 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ken zijn verleden en zijn staat van dienst niet echt, maar misschien is ie wel een uitblinker. Wellicht wel een premier die zowaar jonger is dan ik, da's toch wel een grens dat wordt overschreden ...
en hij is pro-Pallie, dat verzacht het feit dat Jetten tot het volk van Lot behoort.quote:
Er zijn tijden geweest dat we een blok CDA - VVD - D66 gewoon als centrumrechts zagen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nederland krijgt links progressief beleid door de strot geduwd nu.
Opgezweept door Wilders hè.quote:Op zondag 2 november 2025 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk hoe bepaalde zwakzinnige figuren nu beweren dat hun stem niet meegeteld is tijdens de verkiezingen.
Met foto's erbij van hun stembiljet, en linkjes naar uitslagen. Ah, ze doen zo lekker hun best.
Het zou in de praktijk weleens kunnen uitpakken in de vorm van een beleid ergens in het midden. Meest realistisch lijkt mij momenteel een coalitie van D66-GLPvdA-VVD-CDA (86 zetels) ...quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor gekozen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me ook meteen het meest verstandige om voor een grotere meerderheid te kiezen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het zou in de praktijk weleens kunnen uitpakken in de vorm van een beleid ergens in het midden. Meest realistisch lijkt mij momenteel een coalitie van D66-GLPdvdA-VVD-CDA (86 zetels) ...
Ok boomerquote:Op zondag 2 november 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en hij is pro-Pallie, dat verzacht het feit dat Jetten tot het volk van Lot behoort.
Useful idioot
Vooruitstrevend beleid is toch juist goed en wenselijk voor het welzijn van de inwoners van een land?quote:Op zondag 2 november 2025 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De enige die zijn geaardheid belangrijk vindt, ben jij. Ga niet weer de rechts extremistische calimero uithangen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en hij is pro-Pallie, dat verzacht het feit dat Jetten tot het volk van Lot behoort.
Useful idioot
Niet als het aan jou ligt.quote:Op zondag 2 november 2025 20:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Vooruitstrevend beleid is toch juist goed en wenselijk voor het welzijn van de inwoners van een land?
Zijn geaardheid interesseert me geen zak; bij de 'religieuzen' in NL ligt dat heel waarschijnlijk wat anders.quote:Op zondag 2 november 2025 20:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
De enige die zijn geaardheid belangrijk vindt, ben jij. Ga niet weer de rechts extremistische calimero uithangen.
Je klinkt erg humanistischquote:Op zondag 2 november 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn geaardheid interesseert me geen zak; bij de 'religieuzen' in NL ligt dat heel waarschijnlijk wat anders.
Dat je me rechts extremistisch noemt omdat ik ook kritiek heb op de islam, dat in alles zo niet overvloediger conservatief is dan het christendom, is je gefaalde poging om daadwerkelijk verlichte mensen als ik die humanisme belijden te diskwalificeren.
De dag gaat nog komen dat al die 'linkse' deugkneuzen die je met je bullshit om de tuin hebt weten te leiden gaan zien waar je werkelijk voor staat, en hoe achterlijk conservatief het is.
Klopt. De SGP gaat hier over janken idd.quote:Op zondag 2 november 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn geaardheid interesseert me geen zak; bij de 'religieuzen' in NL ligt dat heel waarschijnlijk wat anders.
Dat je me rechts extremistisch noemt omdat ik ook kritiek heb op de islam, dat in alles zo niet overvloediger conservatief is dan het christendom, is je gefaalde poging om daadwerkelijk verlichte mensen als ik die humanisme belijden te diskwalificeren.
De dag gaat nog komen dat al die 'linkse' deugkneuzen die je met je bullshit om de tuin hebt weten te leiden gaan zien waar je werkelijk voor staat, en hoe achterlijk conservatief het is.
BELEZEN.quote:Op zondag 2 november 2025 20:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bezeten voor alles wat pro Palestijns is. Je hebt OCD ontwikkeld daarvoor.
Nee hoor, zie mijn post over mijn gereformeerde buren.quote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. De SGP gaat hier over janken idd.
Dat gaat de SGP stemmen kostenquote:Op zondag 2 november 2025 20:43 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nee hoor, zie mijn post over mijn gereformeerde buren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |