quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:54 schreef Tussle266 het volgende:
Hype ✅
Acties✅
Top 2000 voor ouwe lullen ✅
Kicken vindt het kut✅
https://www.spreekbuis.nl(...)landse-radiozenders/
Dit lijkt me juist een reden om te pleiten voor een top 400.000 op radio 10!quote:...een maand op vakantie sturen van het kersverse ochtendteam bij Radio 10, Gordon en Froukje, om plek te maken voor de Top 4000.
Ik hou van muzieklijsten, maar ze moeten wel een beetje een eigen karakter hebben en een beetje coherent zijn. Niet alleen maar meeliften op het succes van de Top 2000. Die Top 4000 van Radio 10 vind ik bijvoorbeeld niks.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:54 schreef Tussle266 het volgende:
Hype ✅
Acties✅
Kicken vindt het kut✅
Dat is natuurlijk wel zo, maar concurrenten erop aanspreken dat ze elkaar beconcurreren is ook weer zoiets...quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hou van muzieklijsten, maar ze moeten wel een beetje een eigen karakter hebben en een beetje coherent zijn. Niet alleen maar meeliften op het succes van de Top 2000. Die Top 4000 van Radio 10 vind ik bijvoorbeeld niks.
De top 3000 van Veronica is natuurlijk ook gewoon een kopie van de Top 2000, maar dan 1000 meer. Die lijst was toch ook niet heel verrassend.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hou van muzieklijsten, maar ze moeten wel een beetje een eigen karakter hebben en een beetje coherent zijn. Niet alleen maar meeliften op het succes van de Top 2000. Die Top 4000 van Radio 10 vind ik bijvoorbeeld niks.
Ahhh ja, seniele BVNL’er heeft een mening. Die op enkele punten wel klopt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:54 schreef Tussle266 het volgende:
Hype ✅
Acties✅
Kicken vindt het kut✅
Dat is altijd het vervelende he? Dat heeft hij ieder jaar. Het is best ellendig en er zitten ook altijd een paar goede punten in.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ahhh ja, seniele BVNL’er heeft een mening. Die op enkele punten wel klopt.
Waarbij de top 2000 weer een kopie is van de top 100 allertijden die veronica al ver daarvoor uitzond. Zo halen ze allemaal ergens de mosterd vandaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 3000 van Veronica is natuurlijk ook gewoon een kopie van de Top 2000, maar dan 1000 meer. Die lijst was toch ook niet heel verrassend.
Dat is natuurlijk zo. Maar de top 100 allertijden is al heel lang ter ziele. De top 2000 nou niet bepaald.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarbij de top 2000 weer een kopie is van de top 100 allertijden die veronica al ver daarvoor uitzond. Zo halen ze allemaal ergens de mosterd vandaan
Vooralsnog heeft de Top 100 10 jaar langer bestaan dan de T2K nu, dus het is nog afwachten wie wintquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Maar de top 100 allertijden is al heel lang ter ziele. De top 2000 nou niet bepaald.
in uitzenddagen heeft T2K al gewonnenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft de Top 100 10 jaar langer bestaan dan de T2K nu, dus het is nog afwachten wie wint
Je moet gewoon achteraf zeggen dat je alles vooraf doorzien had!quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
Dit wordt trouwens de laatste week dat ik de playlist schraap. In theorie is er dan nog 1 week over die iets kan opleveren, maar zonder dat ene nummer dat daar nog uit kan komen redden we het ook wel.
Ik heb het grootste gedeelte inmiddels gefilterd. Ik twijfel er nog over of ik een volledige voorspelling durf neer te leggen. Als het goed gaat blijf ik jullie er natuurlijk tot het einde der tijden mee vervelen. Maar waarschijnlijk gaat het fout en pek en veren is ook niet alles.
Heb alleen aflevering 1 nog gezien maar gister is als het goed is John B gesloopt. Die kan vanuit de absolute gevarenzone wel een zetje gebruikenquote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef peaceman het volgende:
Zou wel leuk zijn als Donna Summer en The Beach Boys een kleine boost krijgen door 'the battle of the band'
Die beachboysjongens waren wat mij betreft wel met afstand de beste. Als ze nog een paar weken zo doorgaan, kan dat best voor boostje zorgen!quote:Op zondag 16 november 2025 12:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb alleen aflevering 1 nog gezien maar gister is als het goed is John B gesloopt. Die kan vanuit de absolute gevarenzone wel een zetje gebruiken
we krijgen volgende week fleetwoodmac-tributeband. Dat zal ook wel een garantie voor een boost zijn denk ik.quote:Op zondag 16 november 2025 15:24 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die beachboysjongens waren wat mij betreft wel met afstand de beste. Als ze nog een paar weken zo doorgaan, kan dat best voor boostje zorgen!
Eens. Mist totaal de sfeer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:09 schreef DecoAoreste het volgende:
. Die Top 4000 van Radio 10 vind ik bijvoorbeeld niks.
de DJ's van Radio 10 doen er dan ook nauwelijks moeite voor. Tis another day at the office voor ze. Tis de toon die de muziek maaktquote:
Ze zijn denk ik wat minder autistisch qua instrumenten en versterkers, maar ze doen niet onder voor The Analoguesquote:Op zondag 16 november 2025 15:24 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die beachboysjongens waren wat mij betreft wel met afstand de beste. Als ze nog een paar weken zo doorgaan, kan dat best voor boostje zorgen!
Ja The Analogues zouden 100% uitpakken met de elektro-theremin bij Good Vibrations. Die miste ik toch wel nu bij de jonge strandjongensquote:Op zondag 16 november 2025 18:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik wat minder autistisch qua instrumenten en versterkers, maar ze doen niet onder voor The Analogues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |