Ze gingen hem toch wel blokken. Als D. Pippy en Marco de suikeroom niet mogen, dan kon ik me dit niet voorstellen. Maar we zijn weliswaar van de NSB af, maar de SS gaat lastig worden.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Het AZC-nummer is offline! Misschien loopt het dan toch met een sisser af.
Ze zeiden zelf eerder dat de stemmer bepaalt wat in de lijst komt, toen het over dat AZC-nummer ging. Hopelijk is de hype over 3 weken weer overgewaaid.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze gingen hem toch wel blokken. Als D. Pippy en Marco de suikeroom niet mogen, dan kon ik me dit niet voorstellen. Maar we zijn weliswaar van de NSB af, maar de SS gaat lastig worden.
Man man man. Ik zal Gemini eens om een post-grunge liedje vragen om mijn gevoelens uit te drukken. Misschien ben ik nog net op tijd voor plek 1997.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zeiden zelf eerder dat de stemmer bepaalt wat in de lijst komt, toen het over dat AZC-nummer ging. Hopelijk is de hype over 3 weken weer overgewaaid.
Uit de T. van vandaag:quote:Op woensdag 12 november 2025 16:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Man man man. Ik zal Gemini eens om een post-grunge liedje vragen om mijn gevoelens uit te drukken. Misschien ben ik nog net op tijd voor plek 1997.
Oh wow, nu wil ik helemaal Gemini inschakelen. Met een beetje mazzel verdien je je geld gemakkelijker dan Marco ‘ik heb de wedstrijd niet gekeken’ van Basten.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uit de T. van vandaag:
[ afbeelding ]
Ach neequote:Op woensdag 12 november 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uit de T. van vandaag:
[ afbeelding ]
Kan prima dat ze besluiten tot nee nee nee inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2025 16:43 schreef Tussle266 het volgende:
Maar eerlijk hè, tussen zeggen: ‘ja hoor, prima’’ en straks over 5 weken zeggen: ‘ah, wat jammer nou, net niet genoeg stemmen’ zit niet zoveel hoor.
Ben je de held van alle groepen.
De NPO is in z'n algemeenheid duidelijk in paniek, vanwege de bezuinigingen die als een molensteen om hun nekken hangen.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
bij radio 2 staan de sluizen inmiddels vol open, zolang het maar luistercijfers oplevert. Walgelijk
Ik zie het eerder gebeuren dat ik het repertoire van Alt-J in mijn top 2000-lijstje zet, dan dat een fanfare drumband bij mij het top 2000-gevoel kan opwekkenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
Dit had me nou pas echt een mooie openingsshow geleken. Deze drumband die twee nummers mag spelen, eerst In-A-Gadda-Da-Vida en daarna Echoes. https://www.mooischijndel(...)-2000-cafe-tot-leven
Die ontbrekende albumhoes op de site biedt weinig hoop voor de keuzelijstquote:Op woensdag 12 november 2025 23:35 schreef Tussle266 het volgende:
Ik voel me wel een beetje verplicht om nu nog een keer Winning in te vullen. Zou hij die voorgeschiedenis kennen, dat we vorig jaar elke forumposter van elk forum in Nederland probeerden te mobiliseren en dat zelfs plek 788 in de Top 80's toen te hoog gegrepen was? Er moeten toch in de komende 3 weken wel 500 zieltjes te winnen zijn op deze manier.
Als die theorie klopt is dat inderdaad niet fijn. Maar hij is wel al meer dan eens gedraaid dit jaar (3x). Dat is voor het eerst sinds zo ver als je in de geschiedenis kan terugkijken.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ontbrekende albumhoes op de site biedt weinig hoop voor de keuzelijst
Met toegankelijker nummers en betere uitzendtijden, dat welquote:Op donderdag 13 november 2025 17:49 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben nu eigenlijk best wel benieuwd of onze man in Hilversum de komende twee weken die actie ook echt doorzet. In het verleden zijn er zat favorietjes van DJ’s in de lijst gekomen, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Daarom 1x op een verloren woensdagavond roepen gaat niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met toegankelijker nummers en betere uitzendtijden, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |