Het nummer staat bol van die vocale zangles-trucjes die heel onoprecht klinken. Zelfde probleem dat ik heb met O'G3ne.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een vlot liedje zingen alsof je moet poepen en het lukt niet heeft traditioneel een ruime doelgroep.
Ik vrees dat Cher zelf ook wel de lijst in komt ja. Als ze daar niet al in staat.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat liedje van Bente is die hele matige Cher-cover, toch? Doe die maar niet.
Die kwam vorig jaar vanuit de Extra 500 weer binnen inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees dat Cher zelf ook wel de lijst in komt ja. Als ze daar niet al in staat.
Allertijden is ook deze tijd, anders is het niet allertijden.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:05 schreef Gunner het volgende:
Messy ga ik ook wel op stemmen, prima plaat. Voor de rest hou je helaas wel van dat soort hype/populariteitskeuzes die iedereen erin stemt. Zo kan je erop rekenen rekenen dat alle platen van Suzan & Freek ook wel enorm gaan stijgen.
Eigenlijk zou je platen uit het jaar van de lijst uit moeten sluiten ofzo?
Daar heb ik dan weer niet zo'n probleem mee.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees dat Cher zelf ook wel de lijst in komt ja. Als ze daar niet al in staat.
Dit is trouwens wel een goed punt, dit lijkt lang geleden, maar dat gaat ook dit jaar nog wel wat opleveren.quote:
Jammer dat Leo Blokhuis slachtoffer gaat worden van de bezuinigingen bij de publieke omroepquote:Op maandag 17 november 2025 12:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blokhuis Extra is meestal genieten ja. M'n favoriete aflevering is die over Virgin Records van even geleden. Maakt ie een genottelijke selectie
We wachten met smart op je analyse!quote:Op donderdag 20 november 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Wel zin in nu hoor. Nu 10 dagen 2 serieuze warm-up lijstjes, dan de stemweekrellen van 2025. Ik ben vrij op gifjesdag. En dan nog even dat lijstje zelf doorworstelen, maar dat moet ook nog wel lukken.
Nog 4 dagen, ik pak deze albumshow van zondag nog mee. En de V500 voor de vergelijking. Maar ik heb de tellingen en zo al gedaan in de baas z’n tijd.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We wachten met smart op je analyse!
Freekweek!quote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meer zin in warm up-lijstjes en stemweek dan in de lijst zelf, dan gaat er iets fout
Die soulnight en de albumshow blijven wel motoren ja. Wel grappig dat 2 dj’s die ze ver van week 53 houden (Corné en Shay) zo’n grote invloed hebben daardoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De afgelopen jaren kwamen de meeste toevoegingen uit de soul en discoprogramma's, benieuwd of dat weer zo is
Helaas heeft het zowel Bente als O'G3ne wel veel opgeleverd.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het nummer staat bol van die vocale zangles-trucjes die heel onoprecht klinken. Zelfde probleem dat ik heb met O'G3ne.
Ik ken naast Taylor Swift iig Bente, Samuel Welting en Olivia Dean. Een behoefte om bij te houden wat er anno nu speelt is er wel, regelmatig wordt er ook bewust een zender aan gezet die relatief veel hedendaagse muziek draait.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het zegt me op taylor na allemaal vrij weinig. Ik ben steeds meer onthecht van wat nu hip is. maar Messy kun je wel intekenen ja. Die zie ik in elke lijst wel binnenkomen dit jaar.
Redleg de gong. Is het zijn 25e? Zou niet weten waarom dat anders ineens de uitverkoren is?quote:Op donderdag 20 november 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja jammer, Tim diep in de nacht.
Tim zit er niet zo lang natuurlijk maar ze hadden hem wel 6-8 kunnen geven.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Redleg de gong. Is het zijn 25e? Zou niet weten waarom dat anders ineens de uitverkoren is?
Hij begint zo ongeveer zodra ik m'n ogen open.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja jammer, Tim diep in de nacht.
20equote:Op donderdag 20 november 2025 17:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Redleg de gong. Is het zijn 25e? Zou niet weten waarom dat anders ineens de uitverkoren is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |