Misschien hebben ze het in hun jaren afwezigheid wat kwaliteit kunnen injecteren.quote:Op zondag 2 november 2025 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Oei, is de nationale finale hier al bevestigd?Ik had eigenlijk gehoopt dat ze intern gingen want ze hebben in Roemenië genoeg capabele artiesten maar die nationale finale is vreselijk hier.
https://en.euromix.co.il/(...)ough-national-final/quote:Op zondag 2 november 2025 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Oei, is de nationale finale hier al bevestigd?Ik had eigenlijk gehoopt dat ze intern gingen want ze hebben in Roemenië genoeg capabele artiesten maar die nationale finale is vreselijk hier.
Geen zin meer in ophef.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef Momo het volgende:
Ze hebben Selecția Națională aangekondigd maar er is enkel jury voting
Vrienden, familie?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:30 schreef CarloV het volgende:
Oh die mensen daar achter horen blijkbaar ook ergens bij, zullen de schrijvers/producenten/dingessen van die liedjes wel zijn
Edward Mehe, dit straalt niks uit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:42 schreef Momo het volgende:
Nou de grote Edward Maya, staat over paar dagen ook in San Marino met een ander nummer. Zal beide NFs niet winnen zelfs als grote naam.
Leukt de gemiddelde kringverjaardag niet op neequote:Op woensdag 4 maart 2026 19:51 schreef CarloV het volgende:
Ik zou hier ook niet vrolijk van worden op mijn verjaardag
ja ja jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:09 schreef Momo het volgende:
Zanger zou een broer kunnen zijn van de Noorse inzending
In 2023 was er niks meer over voor de staging in mei en moest die jongen ineens alles zelf betalen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:25 schreef CarloV het volgende:
Ik heb nu al minstens 10 verschillende sponsoren gezien, dan vraag je je toch af in wiens zakken al dat geld beland
Jahoor, de winnaar moet nog komenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
Is het de moeite waard om nog in te schakelen?
Mooie stem idd, en charismaquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
Nummer is nogal gedateerd, maar ze performed het wel
Hopelijk heeft ze er geen wurgseks voor moeten hebben met de lokale Ali B. en Marco B.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef CarloV het volgende:
Choke Me, als dat uit onze Voice voort zou komen, zou Tim Hofman er een documentaire serie over maken
Persoonlijk zou ik ook die andere band (HVDNS) liever zien. Maar gezien de populariteit van de acts denk ik niet dat HVNDS gaat winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef CarloV het volgende:
Ja, die andere rockband vond ik beter, maar ik zou dit ook niet erg vinden
Nou ja als ik de lyrics zo hoor, heeft ze er zelf om gevraagd. Beetje een omgekeerde voice-rel waar de jury het slachtoffer is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze er geen wurgseks voor moeten hebben met de lokale Ali B. en Marco B.
Dit nummer valt helemaal weg tijdens ESCquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef CarloV het volgende:
Ja, die andere rockband vond ik beter, maar ik zou dit ook niet erg vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |