Jahoor, de winnaar moet nog komenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
Is het de moeite waard om nog in te schakelen?
Mooie stem idd, en charismaquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
Nummer is nogal gedateerd, maar ze performed het wel
Hopelijk heeft ze er geen wurgseks voor moeten hebben met de lokale Ali B. en Marco B.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef CarloV het volgende:
Choke Me, als dat uit onze Voice voort zou komen, zou Tim Hofman er een documentaire serie over maken
Persoonlijk zou ik ook die andere band (HVDNS) liever zien. Maar gezien de populariteit van de acts denk ik niet dat HVNDS gaat winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef CarloV het volgende:
Ja, die andere rockband vond ik beter, maar ik zou dit ook niet erg vinden
Nou ja als ik de lyrics zo hoor, heeft ze er zelf om gevraagd. Beetje een omgekeerde voice-rel waar de jury het slachtoffer is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze er geen wurgseks voor moeten hebben met de lokale Ali B. en Marco B.
Dit nummer valt helemaal weg tijdens ESCquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:48 schreef CarloV het volgende:
Ja, die andere rockband vond ik beter, maar ik zou dit ook niet erg vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |