ja daarom krijgen wij nu de afgelopen jaren wel een beetje dezelfde soort liedjes die winnen of hoog eindigen ... begint vervelend te wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien hoe de jury's vaak stemmen verwacht ik daar ook helaas geen hoge score. Die gaan toch vaak wel voor de belegen liedjes of liedjes die volgens de 'kwaliteitstemplate' zijn gemaakt.
Ja. Het is dat je de jury wel nodig hebt omdat 100% televoting het festival (nog buiten Israël en diaspora voting om) juist ook naar de klote zou helpen. Maar de juryvote blijft elk jaar ook wel weer typisch. Je kunt ook wel weer uittekenen dat (bijna) elke concurrent van Italië geen punten krijgt van de Italiaanse jury.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
ja daarom krijgen wij nu de afgelopen jaren wel een beetje dezelfde soort liedjes die winnen of hoog eindigen ... begint vervelend te worden
quote:Mijn favoriet.
Gaat ze winnen? Waarschijnlijk niet maar ik denk wel dat ze in top 5 gaat eindigen
Ik wist dat ze veel beter ging scoren bij het publiek dan juryquote:Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef DoubleDip het volgende:
Mooi dat ze toch nog derde zijn geworden.had het niet helemaal verwacht gezien het publiek meestal, maar mooi resultaat.
Ze vonden de tekst van het nr niet leuk. Ze dachten dat het over wurgsex gingquote:Op zondag 17 mei 2026 08:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer dat ze weinig punten kreeg van de jury die liever ging voor het saaie Malta en Italie
Jammer, qua stem was ze gewoon een van de beste gisteren samen met Australië naar mijn meningquote:Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze vonden de tekst van het nr niet leuk. Ze dachten dat het over wurgsex ging
Ja en dat was dus niet zo. Gemiste kans voor de jury. Maar wel mooi resultaat alsnog.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze vonden de tekst van het nr niet leuk. Ze dachten dat het over wurgsex ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |