Hwang is gewoon een matige speler, helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:22 schreef H.FR het volgende:
Ongekend wild van Hwang zeg. Gewoon rustig blijven en opzij leggen.
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Slap gedoe allemaal, je hebt ze al lang liggen en je bent gewoon niet scherp meer.
Kans veerman, Watanabr met kut opbouw, op links oogden wel al een paar kwetsbaar. Ja het is eenrichtingsverkeer maar achterin lieten we al een paar steken vallen. Dan valt hij wel een keertje verkeerd.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze valt echt volkomen uit het niets hoor. Het is echt eenrichtingsverkeer.
Yup, ach zo zie ik het al bijna een halve eeuw, typisch Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel weer des Feyenoords. Je moet 3/4 doelpunten verschil voor staan en vervolgens heb je een krappe marge.
Ueda is niet scherp vandaag.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:25 schreef Haringkop2 het volgende:
Neemt niet weg dat we er zes zelf hadden moeten maken…
Ueda is dan ook gewoon een matige spits die ze in Europa en de toppers niet gaat maken, maar dit seizoen wel 20+ gaat eindigenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Zijn doelpunten verbloemen een hoop.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is niet scherp vandaag.
Laten gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
"Weer"quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Komen de Ueda haters weer.
@:dombohetolifantje1
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
"Weer"
Dat valt wel mee als je een weekban krijgt omdat je het woord "Kneusje" uit![]()
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg het hier toch
Klaasgodquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
Ho maar weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou en, dit is toch ook niet het Eredivisie Livetopic, of wel.
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind deze versie van Klaas niet zo leuk.
Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier isquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas stelde zich over het algemeen nooit zo aan.
Ik vind het ook nog steeds niet denderend. Het is beter dan de twee voorgaande jaren, maar toch steeds te weinig voor een topclub.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens is mijn stelling over Ueda sinds begin dit seizoen ongewijzigd en blijkt die toch wel aardig te kloppen.
Klaas koos altijd de aanval.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas kwam recent nog als een vrouw om te klagen over hoe oneerlijk alles hier is
En om zijn kutOP hier te posten
Ik kan mij de laatste pingel thuis niet herinnerenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
De mythe dat Feyenoord thuis altijd pingels krijgt mag ook de ijskast in.
Is al een tijd veranderd in een meme.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Van vroegah.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat een ding? Wij krijgen juist haast nooit penalties.
Niet jinxen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een glaasje rum ingeschonken, ik proost alvast op de winst
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ok piraat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een beetje goede rum, of meer een" we winnen met 2-1 van Volendam-rum? "
Ik twijfel er ook niet aan, we worden gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
In kampioensjaren is het altijd kut tegen Volendam thuis.
Hopelijk heel ver.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
waar zouden ze diarra verstopt hebben?
Ik denk tweede. PSV is een maatje te grootquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook niet aan, we worden gewoon kampioen.
Gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
Sparta zal gebrand zijn op resultaat tegen AZ
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi.
Ik ga naar bed, slaap lekker vrienden
Het is wachten hoe het na de winterstop eruit ziet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk tweede. PSV is een maatje te groot
Speelt een keertje wat minder en het gal borrelt overal waar het niet borrelen kan.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was die kans van Valente tegen PSV ook niet.
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.quote:
Als 'ie het in Europa nou ook eens gaat doen dan wel.quote:
sow goede counterquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was die kans van Valente tegen PSV ook niet.
Vanwaar zo vroeg als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi.
Ik ga naar bed, slaap lekker vrienden
30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europesequote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Die gaat tegen teams als Stuttgart, PSV en ajax niet het verschil maken is mijn verwachting. Ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als 'ie het in Europa nou ook eens gaat doen dan wel.
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubsquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ueda doet precies wat ik verwachtte dit seizoen en vooraf ook uitsprak: onvoldoende presteren in de wedstrijden waar het er om gaat (PSV, Europees, ongetwijfeld ook tegen ajax binnenkort) en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Als je dat zegt ben je blijkbaar een Uedahater
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
30 eredivisie potjes doen er meer toe dan die paar Europese
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
en ruim voldoende in de kleine wedstrijden.
Ja heel apart om hier af te fluiten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Doorspelen, toen Steijn ging zitten werd er ook doorgespeeld.
Meestal stel je 11 spelers op.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Absoluut waar. Je moet dan wel nog een plan hebben om de toppers te winnen.
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kampioen worden doe je door te winnen van de kleine clubs
Die speelt bij PSV.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
Niet altijd, maar vaak ook wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mooie nieuwsartikelen die bewijzen dat dit lang niet altijd het geval is. En anders even terugdenken aan het derde jaar onder Slot.
Die tijd was meer toen Frank de Boer trainer was bij de neuzen.
En wat aan "ruim voldoende" spreekt dat tegen? Dat is in Nederland een 7 a 7.5.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Man heeft dertien doelpunten gemaakt.
In elf wedstrijden.
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.quote:
Bobquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind Sliti altijd wel leuk invallen. Snap wel dat Bob het in hem ziet zitten.
Een basisplaats is echter nog wel iets te veel gevraagd.
Zie je Ajax nog als concurrent?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En dit seizoen zul je ze moeten winnen als je een beetje kijkt hoe PSV presteert.
Daarom ga ik van de tweede plek uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |