quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Past wel bij die naam om jong moeder te wordenquote:
Zitten op dezelfde frequentiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mira is idd ook wel een stukje spectrum
BNNVARA representquote:Op maandag 3 november 2025 19:29 schreef Poefbank het volgende:
Ze hebben weer een blik alternatieven opengetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 3 november 2025 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
tijd voor wat Braziliaanse rockDoe mij maar Ivete Sangalo, bohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een pluspunt?quote:
Had ik kunnen zijn (behalve Taylor Swift dan). Verder nog best mijn type ook wel.quote:Op maandag 3 november 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt van Slayer en krijgt een jongen die naar Ariana Grande en Taylor kindermuziek luistert
Zo zijn ze
Omdat jij alles kunt doen tel je niet meequote:Op maandag 3 november 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik kunnen zijn (behalve Taylor Swift dan). Verder nog best mijn type ook wel.
We houden het bad warmquote:
La Ferrariquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welke auto zouden jullie jezelf noemen?
Seat Leonquote:Op maandag 3 november 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welke auto zouden jullie jezelf noemen?
quote:Op maandag 3 november 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Gemertik zou gelijk om een time out vragen.
Terwijl de randstad toch altijd pretentieus isquote:
Zekerquote:
Is ze ookquote:Op maandag 3 november 2025 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind metal meisje best wel leuk eigenlijk , lekker positief en vrolijk.
elke dag zelfs diep in de nacht naar de bios?quote:Op maandag 3 november 2025 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind metal meisje best wel leuk eigenlijk , lekker positief en vrolijk.
Dat was nogal vreemd, heel erg benadrukken dat iemand zijn meningen moet accepteren. Dan vraag ik me direct af wat voor bijzondere meningen dat zijn...quote:Op maandag 3 november 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
In muh waarde laten, maar muh wel steunen
"i'm tired boss"quote:
Dit zou einde date zijn voor mij.quote:Op maandag 3 november 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Zou je mensen vlees proeven als het legaal was...
Hij zegt ja
Ziek dit
quote:
quote:
HopkinsGodquote:
Neukt allesquote:
Sowieso de mannen-hpv te pakkenquote:Op maandag 3 november 2025 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Sonny hecht zich meteen aan de eerste beste die hallo zegt. Wss ook zo mager van de HIV omdat ie het met jan en alleman doet.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Och Christus. Zij ziet er nog achterlijker uit
Kan je beter naakt gaan
quote:
Nou nou nouquote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kan je beter naakt gaan
Warm bad hier toch?quote:Op maandag 3 november 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kan je beter naakt gaan
Met kleding maak ik snel een slippertjequote:
Leuk maar neequote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn qua uiterlijk een prima match maar die vrouw zegt vast mee
Wat doet Hannie?quote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Hannie vindt Henk verschrikkelijk. Ver onder haar niveau.
Vult de handdoeken aanquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Cleanroom medewerker. Tsjah, zeg het maar.
Geen idee. Het kan iets ingewikkelds zijn bij ASML, Maar dat denk ik nietquote:Op maandag 3 november 2025 20:01 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Cleanroom medewerker. Tsjah, zeg het maar.
Zal ze ook viool spelen?quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
Lieke heeft een Lidewij de Vos blik !
Brabant en Limburg zijn geen maatjes?quote:
Als patiënt?quote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die voetballer rechts wel leuk
Wel het type dat goed past in de psychiatrie
2deep4mequote:Op maandag 3 november 2025 20:12 schreef NoCigar het volgende:
'Ik laat het mijn leven niet beïnvloeden, juist het tegenovergestelde' tamelijk paradoxale uitspraak.
had ik ook toen ik bijna doodgereden was, zijn goede maaltijdjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |