SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kan ook in dit topic, ga je gangquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:28 schreef drakin het volgende:
Wil ik net mezelf ontdekken, is ineens het topic vol
quote:
Dan kom ik volgend topic wel weer terugquote:
#VIESDIKquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Donna het volgende:
De patatkar komt hier zo langs. Heb honger. Opschieten.
Het is hier een grote ontdekkingsreisquote:
helaas, je zult het nooit wetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:28 schreef drakin het volgende:
Wil ik net mezelf ontdekken, is ineens het topic vol
Komt de patat naar jou toe?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:34 schreef Donna het volgende:
De patatkar komt hier zo langs. Heb honger. Opschieten.
Grillworst kaas of?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
ik heb nu stukje kaasworst..
zometeen macaroni
Verkeerde account @Haagsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
zometeen macaroni
quote:
Worst Kase scenarioquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:51 schreef mschol het volgende:
zometeen macaroni
Meer patat voor mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viezerd
Het is FRIET en anders NIET.
Deze Belgquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viezerd
Het is FRIET en anders NIET.
Why the fuck blijft dat hoerenyoutube er een automatische NL voice-over op gooienquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Why the fuck blijft dat hoerenyoutube er een automatische NL voice-over op gooien
Hij vertaalt ook weer lekker de titelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]doettie hier niet
maar ja, dat zal wel hip zijn ofzo
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vertaalt ook weer lekker de titels
[ link | afbeelding ]
Ik heb de deurbel uitgezetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Stonden zowaar Halloween gastjes voor de deur om snoep te leuren
Nee jij bent ook geen achterlijke AI-botquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vertaalt ook weer lekker de titels
[ link | afbeelding ]
Ali Express met Manneken pis ----- Urine Kindquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
doet me denken aan de tijd dat IMDb dat deed met film titels starwars werd sterrenslag ofzo
Doet die soms nog steeds welquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
doet me denken aan de tijd dat IMDb dat deed met film titels starwars werd sterrenslag ofzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet die soms nog steeds wel
[ link | afbeelding ]
Dat is eigenlijk best grappigquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu even Bosmarmot Dag kijkenquote:
pirateren is weer hipquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:57 schreef gianni61 het volgende:
Prime heeft nu al reclames tijdens de films.
Goede reden om weer gewoon tv te kijken
Is toch ook belachelijk.. mensen betalen netjes voor je dienst, en dan jaag je ze alsnog weer terug naar downloaden door met reclames te komenquote:
tja, ze moeten iets om aandeelhouders tevreden te houden, en die willen asap geld zienquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch ook belachelijk.. mensen betalen netjes voor je dienst, en dan jaag je ze alsnog weer terug naar downloaden door met reclames te komen
Aandeelhoudersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ze moeten iets om aandeelhouders tevreden te houden, en die willen asap geld zien
Ik zoek nog even "de groene Anderhalve Kilometer"quote:
Ik was altijd wel fan van "Kutje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Schavuit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een flinke bibliotheek aan het opbouwen
ik heb nog een "hele" server vol, half met ongekeken anime seriesquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een flinke bibliotheek aan het opbouwen
Sjezus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
en dan nog een goeie 5000+ games (3500+ op steam, 1000 ongeveer op gog.com en dan nog de rest van alle diensten (en fysiek)
hey, ik heb altijd genoeg keuze(stress) als ik een game wil spelenquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, ik heb altijd genoeg keuze(stress) als ik een game wil spelen
zitten ook wel wat dubbele bij hoor(Command & conquer serie heb ik 5 a 6x? steam, meerdere keren fysiek en ook origin verschillende versies)
keffers naar @ieniminimuisquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
geen idee waar ik last van heb, maar loop flink te blaffen
SAME THANGquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die wil alleen maar uitgegroeide ratten
geen idee, ik zal denk ik vanavond niet veel spannends meemaken.. tenzij iemand de flat in de hens zet..quote:
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
ja, in het centrum is het altijd best uitgebreidquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budgetquote:
hmmm dat is dan wel zwaar kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budget
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zoquote:
dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zo
Dat had ik al.quote:
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te wordenquote:
beetje te vroeg nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik al.
Maar ik ben nu wel moe, dus ik ga lekker naar bedje toe.
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Daarom ga ik nog vaak naar oude films in de bioscoopquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Ja, ik zit nu nog in een trein.quote:
Nee op streaming diensten staat die geloof ik ook niet (meer). Vond het ook al lastig om hem op blu-ray te vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |