Why the fuck blijft dat hoerenyoutube er een automatische NL voice-over op gooienquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Why the fuck blijft dat hoerenyoutube er een automatische NL voice-over op gooien
Hij vertaalt ook weer lekker de titelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]doettie hier niet
maar ja, dat zal wel hip zijn ofzo
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vertaalt ook weer lekker de titels
[ link | afbeelding ]
Ik heb de deurbel uitgezetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:30 schreef Koen66 het volgende:
Stonden zowaar Halloween gastjes voor de deur om snoep te leuren
Nee jij bent ook geen achterlijke AI-botquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vertaalt ook weer lekker de titels
[ link | afbeelding ]
Ali Express met Manneken pis ----- Urine Kindquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
doet me denken aan de tijd dat IMDb dat deed met film titels starwars werd sterrenslag ofzo
Doet die soms nog steeds welquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
doet me denken aan de tijd dat IMDb dat deed met film titels starwars werd sterrenslag ofzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet die soms nog steeds wel
[ link | afbeelding ]
Dat is eigenlijk best grappigquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu even Bosmarmot Dag kijkenquote:
pirateren is weer hipquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:57 schreef gianni61 het volgende:
Prime heeft nu al reclames tijdens de films.
Goede reden om weer gewoon tv te kijken
Is toch ook belachelijk.. mensen betalen netjes voor je dienst, en dan jaag je ze alsnog weer terug naar downloaden door met reclames te komenquote:
tja, ze moeten iets om aandeelhouders tevreden te houden, en die willen asap geld zienquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch ook belachelijk.. mensen betalen netjes voor je dienst, en dan jaag je ze alsnog weer terug naar downloaden door met reclames te komen
Aandeelhoudersquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ze moeten iets om aandeelhouders tevreden te houden, en die willen asap geld zien
Ik zoek nog even "de groene Anderhalve Kilometer"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |