beetje te vroeg nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik al.
Maar ik ben nu wel moe, dus ik ga lekker naar bedje toe.
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Daarom ga ik nog vaak naar oude films in de bioscoopquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Ja, ik zit nu nog in een trein.quote:
Nee op streaming diensten staat die geloof ik ook niet (meer). Vond het ook al lastig om hem op blu-ray te vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
Daarom koop ik ook nog films op schijf, zodat ik ze altijd kan kijken en niet eerst moet gaan zoeken of die ergens te streamen isquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ga ik nog vaak naar oude films in de bioscoopNet naar Halloween geweest. Alleen liep er weer iemand steeds doorheen te lullen en te lachen enzo.
Beetje aardig zijn voor koens he, die is nog opgegroeid met VHS en Betamaxquote:
Betamax heb ik heul nooit gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn voor koens he, die is nog opgegroeid met VHS en Betamax
Zijn ze nog best lang mee doorgegaanquote:
quote:Op 10 november 2015 kondigde Sony aan te stoppen met de productie van Betamax-videocassettes. Hiermee kwam een einde aan bijna 41 jaar van continue productie.
moet ik muntjes gaan strooien in de buurt van je huis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Insane. Alweer een maand voorbij. Oktober begon behoorlijk shaky. Pas op de 19e viel de eerste find en meteen later die middag de tweede. Uiteindelijk 5 muntjes deze maand. 41 voor het jaar, de 50 blijft in zichtOp naar de donkere dagen
Nou nee, daar vind ik er genoegquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik muntjes gaan strooien in de buurt van je huis?
zo dan, had het idee dat het voor de eeuwwisseling allemaal al weg wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze nog best lang mee doorgegaan
[..]
Zulke dingen kunnen lang doorgaan, er worden ook nog fotorolletjes gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan, had het idee dat het voor de eeuwwisseling allemaal al weg was
mja, er zijn vrijwel nergens meer analoge uitzendingen dus wat moet je opnemen met Betamax (en VHS en V2000)quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen lang doorgaan, er worden ook nog fotorolletjes gemaakt
Volgens mij was een klasgenoot van mij daar ook bijquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
september 1998 Gelredome concert Spice Girls #neverforget
vandaag weer eens gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |