geen idee, ik zal denk ik vanavond niet veel spannends meemaken.. tenzij iemand de flat in de hens zet..quote:
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
ja, in het centrum is het altijd best uitgebreidquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budgetquote:
hmmm dat is dan wel zwaar kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budget
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zoquote:
dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zo
Dat had ik al.quote:
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te wordenquote:
beetje te vroeg nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik al.
Maar ik ben nu wel moe, dus ik ga lekker naar bedje toe.
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Daarom ga ik nog vaak naar oude films in de bioscoopquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te worden
Ja, ik zit nu nog in een trein.quote:
Nee op streaming diensten staat die geloof ik ook niet (meer). Vond het ook al lastig om hem op blu-ray te vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gezien toen was ie op tv, maar Netflix heeft hem niet en heb hem ook niet op Blueray of DVD ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |