Ik was altijd wel fan van "Kutje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Schavuit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een flinke bibliotheek aan het opbouwen
ik heb nog een "hele" server vol, half met ongekeken anime seriesquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een flinke bibliotheek aan het opbouwen
Sjezus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
en dan nog een goeie 5000+ games (3500+ op steam, 1000 ongeveer op gog.com en dan nog de rest van alle diensten (en fysiek)
hey, ik heb altijd genoeg keuze(stress) als ik een game wil spelenquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, ik heb altijd genoeg keuze(stress) als ik een game wil spelen
zitten ook wel wat dubbele bij hoor(Command & conquer serie heb ik 5 a 6x? steam, meerdere keren fysiek en ook origin verschillende versies)
keffers naar @ieniminimuisquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
geen idee waar ik last van heb, maar loop flink te blaffen
SAME THANGquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die wil alleen maar uitgegroeide ratten
geen idee, ik zal denk ik vanavond niet veel spannends meemaken.. tenzij iemand de flat in de hens zet..quote:
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
ja, in het centrum is het altijd best uitgebreidquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Halloween gaat hier geruisloos voorbij.
Ik hoorde op TV wel dat Sweet Lake City the place to be is voor Halloween..
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budgetquote:
hmmm dat is dan wel zwaar kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet echt. De maand loopt af. Mutjesvindgewijs technisch gesproken een zeer succesvolle maand. Binnenkort biljetjesveiling in noorwegen. Maar ja niet echt budget
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zoquote:
dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. Wie weet. Maar goed ik moet ook nog naar de kerstmarkt kunnen en zo
Dat had ik al.quote:
Had hem alweer een paar jaar niet meer gezien maar van de week op blu-ray gekocht. Blijft verbazend dat een film die je al vaak hebt gezien toch telkens beter lijkt te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |