quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:39 schreef DJMO het volgende: De geestelijke gezondheidszorg in Nederland is echt meer dan hopeloos failliet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef DJMO het volgende:
De meeste reacties van mij zullen hier in een spoiler staan, zodat niet-members het iig niet kunnen lezen (m'n kinderen onder andere).
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]Ja, alcoholverslaving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Road to Santiagoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:18 schreef Gehakt_bal het volgende:
Waar is deel 1?
Of zoek ik verkeerd ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
A, vandaar dat ik het niet kon vindenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Road to Santiago
Omdat mijn spoilers niet in trv thuishoren, maar in r&p. Omdat ik toch voornamelijk over wandelen wil laten gaan, van @yvonne toestemming gekregen om hen in GC te zetten. Ik heb hoef geen 50 verschillende topics die over njj gaan. Ik heb aan dit topic genoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:39 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
A, vandaar dat ik het niet kon vinden![]()
Waarom staat het nu in GC ipv TRV?
Mogen users vragen stellen? Of moet dat ook onder een spoiler?quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat mijn spoilers niet in trv thuishoren, maar in r&p. Omdat ik toch voornamelijk over wandelen wil laten gaan, van @:yvonne toestemming gekregen om hen in GC te zetten. Ik heb hoef geen 50 verschillende topics die over njj gaan. Ik heb aan dit topic genoeg.
Je vraagt maar een eind raak, al zal het antwoord waarschijnlijk wel in een spoiler komenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:24 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Mogen users vragen stellen? Of moet dat ook onder een spoiler?
Ik snap de bedoeling wel, maar beetje moeilijk communiceren zo.
Ik begrijp dat je een alcoholverslaving hebt? En je slikt medicatie? Die combinatie lijkt mij absoluut geen goede.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je vraagt maar een eind raak, al zal het antwoord waarschijnlijk wel in een spoiler komen
Als ze dat zou kunnen zou het mooi zijn, maar wat ik zo lees lukt dat niet en kan ze niet de juiste hulp vinden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:33 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een alcoholverslaving hebt? En je slikt medicatie? Die combinatie lijkt mij absoluut geen goede.
Is het niet verstandig om volledig nuchter door het leven te gaan, zodat de medicatie op de juiste manier aanslaat en nu niet wordt beïnvloed door de alcohol?
Ik snap dat je het niet graag hoort, maar waar het op neer komt is dat het weer beginnen nadat je een paar weken schoon bent van alcohol is een keuze, je zegt dat je in een detox hebt gezeten. Dan is je lichaam vrij van de alcohol en moet je met de mentale dingen aan de slag, het opnieuw beginnen is daarvan een keuze die je zelf maakt, je zal zelf moeten willen om schoon te blijven, een ander zal het niet voor je doen.quote:
Je kan als alcoholist ook zelf stappen nemen en niet alleen maar wachten op 'zorg'. Zorg moet je zien als hulpmiddel, een soort wandelstok die je helpt bij lopen, maar lopen moet jezelf doen (de stok is je ondersteuning). Verwacht vooral geen wonderen van de zorg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dat zou kunnen zou het mooi zijn, maar wat ik zo lees lukt dat niet en kan ze niet de juiste hulp vinden.
Was het maar zo simpel, dan waren en ook geen alcoholisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag bezoek ontvangen en ook post.
Wie het adres wil moet me maar een dm sturen, of het aan @Dotteke vragen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 27 november 2025 16:54 schreef DJMO het volgende:
De arts van de dubbele diagnose kliniek was aangesloten bij het gesprek met de casemanager (psychiater was ziek)dat ik vandaag zou hebben over nieuwe medicatie
Lang verhaal kort. Ik mocht meteen blijven, maandag wordt er een behandelplan gemaakt.Heel veel succes en hopelijk kom je er tevreden weer uit. Eindelijk is het zover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag bezoek ontvangen en ook post.
Wie het adres wil moet me maar een dm sturen, of het aan @:Dotteke vragen.
Sterkte DJMO
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De arts van de dubbele diagnose kliniek was aangesloten bij het gesprek met de casemanager (psychiater was ziek)dat ik vandaag zou hebben over nieuwe medicatie
Lang verhaal kort. Ik mocht meteen blijven, maandag wordt er een behandelplan gemaakt.Excuses voor de nare rotopmerking in een ander topic een tijdje geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag bezoek ontvangen en ook post.
Wie het adres wil moet me maar een dm sturen, of het aan @:Dotteke vragen.
En heel veel succes gewenst!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Lang verhaal kort. Ik mocht meteen blijven, maandag wordt er een behandelplan gemaakt.Succes en sterkte Mo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag bezoek ontvangen en ook post.
Wie het adres wil moet me maar een dm sturen, of het aan @:Dotteke vragen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Het heeft m.i. veel te maken met hoe Oscar Wilde het zag:quote:Op donderdag 27 november 2025 19:59 schreef kree het volgende:
Hoe makkelijk of niet dat is hangt er een beetje vanaf wel.
M.a.w. een andere gesteldheid van de geest waar de 1 zeer gevoelig voor is en de ander weer helemaal niet. Persoonlijk heb ik het wel, een zware relatie met alcohol maar zodanig dat het "net" onder controle is qua functioneren. Het is heel makkelijk om over het randje te tuimelen.quote:“After the first glass, you see things as you wish they were. After the second, you see things as they are not. Finally, you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world.”
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.
neemt niks weg dat het goed idee is om ff naar pro hulp te vragen, het hielp mij iig... maarja in andere topic ofzo dat.
Er zijn al wel wat kaartjes voor op het magneetbord onderweg en inmiddels heb m'n spullen gekregen van Rob, dus ziet het al iets huiselijker uit, met m'n eigen kussensloop van Eddie keur, en Eddie en njjntje knuffel.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Bart2002 het volgende:
In ieder geval heel veel sterkte gewenst DJMO. Heel gezellig ziet het er niet uit daar. Maar eerst maar even doorpakken.
euhmw nee ?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?
Of om mijn paniekstoornis, ptss, depressie, angst en dwanggedachten, slaapproblemen op te lossen.
Er wordt hier onder meer emdr therapie aangeboden en naar andere medicatie gekeken waar ik ook binnen de kliniek op wordt ingesteld
De komende dagen mag ik nog acclimatiseren, morgen gesprek met de arts over medicatie en maandag wordt er een behandelplan gemaakt.
Onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Succes en sterkte @:DJMO
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar weet je ook al hoe lang je in de kliniek blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd.Moet je zelf koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebtYou're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Dit werd gedaan door de begeleiding, hoe dat dit met avondeten weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je zelf koken?
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebt
Ik doe m'n best, maar vandaag heb ik vooralsnog een behoorlijk slechte dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |