Het heeft m.i. veel te maken met hoe Oscar Wilde het zag:quote:Op donderdag 27 november 2025 19:59 schreef kree het volgende:
Hoe makkelijk of niet dat is hangt er een beetje vanaf wel.
M.a.w. een andere gesteldheid van de geest waar de 1 zeer gevoelig voor is en de ander weer helemaal niet. Persoonlijk heb ik het wel, een zware relatie met alcohol maar zodanig dat het "net" onder controle is qua functioneren. Het is heel makkelijk om over het randje te tuimelen.quote:“After the first glass, you see things as you wish they were. After the second, you see things as they are not. Finally, you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world.”
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.
neemt niks weg dat het goed idee is om ff naar pro hulp te vragen, het hielp mij iig... maarja in andere topic ofzo dat.
Er zijn al wel wat kaartjes voor op het magneetbord onderweg en inmiddels heb m'n spullen gekregen van Rob, dus ziet het al iets huiselijker uit, met m'n eigen kussensloop van Eddie keur, en Eddie en njjntje knuffel.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Bart2002 het volgende:
In ieder geval heel veel sterkte gewenst DJMO. Heel gezellig ziet het er niet uit daar. Maar eerst maar even doorpakken.
euhmw nee ?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?
Of om mijn paniekstoornis, ptss, depressie, angst en dwanggedachten, slaapproblemen op te lossen.
Er wordt hier onder meer emdr therapie aangeboden en naar andere medicatie gekeken waar ik ook binnen de kliniek op wordt ingesteld
De komende dagen mag ik nog acclimatiseren, morgen gesprek met de arts over medicatie en maandag wordt er een behandelplan gemaakt.
Onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Succes en sterkte @:DJMO
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar weet je ook al hoe lang je in de kliniek blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd.Moet je zelf koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebtYou're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Dit werd gedaan door de begeleiding, hoe dat dit met avondeten weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je zelf koken?
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebt
Ik doe m'n best, maar vandaag heb ik vooralsnog een behoorlijk slechte dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |