abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219357961
Dat alcohol is toch wel een dingetje denk he? En wss gevaarlijker als meeste zich voorstellen.
Ik kan het best wel helemaal begrijpen nl.

Het is altijd makkelijk zeggen, van anderen, van ja kap je er toch gewoon mee.

Hoe makkelijk of niet dat is hangt er een beetje vanaf wel.

Ik kon bv niet stoppen met drinken omdat ik zo ontwenning had dat ik niet meer normaal kon functioneren.

Naja moest er nog van alles gebeuren voordat ik pro hulp zocht.

Mijn vraag aan jou, waar en hoe zit jij daarmee?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 27 november 2025 @ 20:00:38 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_219357974
Heel veel succes en sterkte, DJMO! O+ :*
Lack of common cents
  Spellchecker donderdag 27 november 2025 @ 20:21:06 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219358256
Heel veel succes en sterkte @DJMO ^O^ :*
pi_219358288
Heel veel sterkte, DJMO.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_219358942
moet trouwens zeggen @DJMO want wss net als jij zag ik er tegen op.
Maar een beschermd wonen was voor mij nog wel een goeie optie, ook achteraf gezien.

Het geeft je wat rust enzo vooral als ik voor mezelf spreek.
of tenminste het was begeleid wonen voor mij, jaar gedaan.
En denk beste keuze ooit geweest.

het is altijd maar klagen wat er een hoop zeggen, maar de hulp is er wel? Alleen je moet ze soort van actief opzoeken anders komt er niks van.

Ik heb er hoop aan gehad en hoop ook jij. :*

respect voor jou dat je dat doet en zegt ook gewoon
pi_219359349
Heel veel sterkte en succes lieve DMJO :*
pi_219359462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 19:59 schreef kree het volgende:
Hoe makkelijk of niet dat is hangt er een beetje vanaf wel.
Het heeft m.i. veel te maken met hoe Oscar Wilde het zag:

quote:
“After the first glass, you see things as you wish they were. After the second, you see things as they are not. Finally, you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world.”
M.a.w. een andere gesteldheid van de geest waar de 1 zeer gevoelig voor is en de ander weer helemaal niet. Persoonlijk heb ik het wel, een zware relatie met alcohol maar zodanig dat het "net" onder controle is qua functioneren. Het is heel makkelijk om over het randje te tuimelen.

In ieder geval heel veel sterkte gewenst DJMO. Heel gezellig ziet het er niet uit daar. Maar eerst maar even doorpakken. ^O^
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 november 2025 @ 22:53:42 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219359574
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:40 schreef kree het volgende:

[..]
snap ik en ken je ook wel genoeg om dat te begrijpen. Heel DJMO. soms werkt het allemaal niet zo goed ofzo voor ons.

neemt niks weg dat het goed idee is om ff naar pro hulp te vragen, het hielp mij iig... maarja in andere topic ofzo dat.
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?

Of om mijn paniekstoornis, ptss, depressie, angst en dwanggedachten, slaapproblemen op te lossen.
Er wordt hier onder meer emdr therapie aangeboden en naar andere medicatie gekeken waar ik ook binnen de kliniek op wordt ingesteld

De komende dagen mag ik nog acclimatiseren, morgen gesprek met de arts over medicatie en maandag wordt er een behandelplan gemaakt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 november 2025 @ 22:57:31 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219359589
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Bart2002 het volgende:
In ieder geval heel veel sterkte gewenst DJMO. Heel gezellig ziet het er niet uit daar. Maar eerst maar even doorpakken.
Er zijn al wel wat kaartjes voor op het magneetbord onderweg en inmiddels heb m'n spullen gekregen van Rob, dus ziet het al iets huiselijker uit, met m'n eigen kussensloop van Eddie keur, en Eddie en njjntje knuffel.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_219359660
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:53 schreef DJMO het volgende:

[..]
Deze post sleep ik dan maar even hierheen want waarom denk je dat ik eindelijk ben opgenomen op een dubbele diagnose kliniek? Omdat ik verkouden en diarree heb?

Of om mijn paniekstoornis, ptss, depressie, angst en dwanggedachten, slaapproblemen op te lossen.
Er wordt hier onder meer emdr therapie aangeboden en naar andere medicatie gekeken waar ik ook binnen de kliniek op wordt ingesteld

De komende dagen mag ik nog acclimatiseren, morgen gesprek met de arts over medicatie en maandag wordt er een behandelplan gemaakt.
euhmw nee ?
tik denk je moet doen wat je zelf het beste vind, ik vertel er alleen maar wat over wat mij ermee dwars zat.
pi_219360471
Sterkte DJMO :*
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  vrijdag 28 november 2025 @ 09:19:04 #37
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_219360791
EMDR is ook een lang traject. Schilletje voor Schilletje wordt je dan gepeld. Je moet er wel voor openstaan en meegaan in het geheel. Maar kan wel heftig zijn.
pi_219362163
Succes en sterkte @DJMO
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar weet je ook al hoe lang je in de kliniek blijft?
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 28 november 2025 @ 12:01:01 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219362206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Succes en sterkte @:DJMO
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar weet je ook al hoe lang je in de kliniek blijft?
Onbepaalde tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen _O-

pi_219362260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Onbepaalde tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eet annex woonkamer in haar volle glorie, en een speciale stilte huiskamer die graag apart eten. Wat een zegen _O-
Moet je zelf koken?
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebt
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 28 november 2025 @ 12:18:23 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219362384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Moet je zelf koken?
Stilte huiskamer is wel fijn ja, dat je niet gedwongen wordt tot gesprekjes met medebewoners als je daar geen zin in hebt
Dit werd gedaan door de begeleiding, hoe dat dit met avondeten weet ik niet.

Moderator / Miss SHO dinsdag 2 december 2025 @ 22:35:12 #42
22592 crew  Ole
pi_219398089
Zet hem op @DJMO!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2025 @ 10:59:34 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219399879
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:35 schreef Ole het volgende:
Zet hem op @:DJMO!
Ik doe m'n best, maar vandaag heb ik vooralsnog een behoorlijk slechte dag.
SPOILER

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')