abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2025 @ 19:28:02 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219418781
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:01 schreef Ole het volgende:
Maak je kamer maar gezellig!
Zal het maar niet té gezellig maken, voordat ik moet verhuizen naar unit 2 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 december 2025 @ 20:31:14 #52
22592 crew  Ole
pi_219419904
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:28 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zal het maar niet té gezellig maken, voordat ik moet verhuizen naar unit 2 _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur morgen even pm
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 05-12-2025 20:36:16 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2025 @ 20:55:39 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219420222
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef Ole het volgende:

[..]
Ik stuur morgen even pm
SPOILER
SPOILER
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_219421978
hier dan DJMO?
Do what you love, love what you do!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 december 2025 @ 07:15:54 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219421986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:11 schreef kree het volgende:
hier dan DJMO?
Hier past die vraag beter ja.

Ja, het helpt me om hier te zijn. Ik krijg alle ruimte om mezelf te zijn of af te zonderen van de groep; het wordt zelfs gestimuleerd als ze zien dat het niet zo lekker met me gaat. En juist dat geeft me de moed om gewoon mee te doen in de groep en met de groepsactiviteiten.

Voorlopig zit ik nog steeds in de opname fase, gisteren was de psychiater geveld door de griep, dus medicatie gesprek en plan van aanpaak qua behandeling en therapie vind pas dinsdag plaats. Maar nogmaals: ja. ik zit hier voorlopig op m'n plek.

pi_219422020
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hier past die vraag beter ja.

Ja, het helpt me om hier te zijn. Ik krijg alle ruimte om mezelf te zijn of af te zonderen van de groep; het wordt zelfs gestimuleerd als ze zien dat het niet zo lekker met me gaat. En juist dat geeft me de moed om gewoon mee te doen in de groep en met de groepsactiviteiten.

Voorlopig zit ik nog steeds in de opname fase, gisteren was de psychiater geveld door de griep, dus medicatie gesprek en plan van aanpaak qua behandeling en therapie vind pas dinsdag plaats. Maar nogmaals: ja. ik zit hier voorlopig op m'n plek.
ok hier dan.

maar goed toch dan? ik wil je en meen ik van mezelf, zeggen geef het even de kans, het hielp mij onwijs.

En naja hou ons op de hoogte ook dan he?

Het is niet altijd makkelijk, ook daarin niet, maar soms helpen dan mss net ff wat zinvolle berichten hier op fok of weet ik veel, om je er door te helpen.

Ik denk dat je een goeie keuze hebt gemaakt en meen ik echt. ^O^
pi_219422027
wat jij zei ff in andere topic, ik moet moet moet. naja dat is jou valkuil he?

je moet helemaal niks namelijk.
naja het enige wat je wel moet is rust voor jezelf te creëren, je doet denk te veel en is deel van het hele probleem waardoor je nu daar zit.

ik snap het he?

Tis lastig, geef het ff tijd denk, en praat met psycholoog en vooral begeleiders ook. het helpt, ik. beloof het je.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 december 2025 @ 07:46:25 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219422092
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:31 schreef kree het volgende:
wat jij zei ff in andere topic, ik moet moet moet. naja dat is jou valkuil he?

je moet helemaal niks namelijk.
naja het enige wat je wel moet is rust voor jezelf te creëren, je doet denk te veel en is deel van het hele probleem waardoor je nu daar zit.

ik snap het he?

Tis lastig, geef het ff tijd denk, en praat met psycholoog en vooral begeleiders ook. het helpt, ik. beloof het je.
Ik kan verdomd goed het onderscheid maken tussen wat ik moet en wat ik wil Kree.

Ik MOET m'n bloeddrukmedicatie innemen, ik MOET brood ontdooien omdat ik anders niks te vreten heb, en ik WIL die top 2000 lijst invullen omdat ik het LEUK vind en omdat het afleiding geeft. Je moet het 'ik moet' niet zo strak lezen als het er staat, daar waren het leuke dingen betreft kun je het 'ik moet' gewoon lezen als 'ik wil graag'. Ik ben niet van plan om elke letter voor je te gaan uitspellen.

En praten met de begeleiding doe ik volop; ik heb daarstraks al aangegeven dat de psyachiater gisteren ziek was; en dat gesprek over medicatie en behandeling/therapie pas dinsdag plaatsvind. Pas daarna zal ik kennis maken met de psycholoog van de kliniek. En

pi_219422107
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:46 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik kan verdomd goed het onderscheid maken tussen wat ik moet en wat ik wil Kree.

Ik MOET m'n bloeddrukmedicatie innemen, ik MOET brood ontdooien omdat ik anders niks te vreten heb, en ik WIL die top 2000 lijst invullen omdat ik het LEUK vind en omdat het afleiding geeft. Je moet het 'ik moet' niet zo strak lezen als het er staat, daar waren het leuke dingen betreft kun je het 'ik moet' gewoon lezen als 'ik wil graag'. Ik ben niet van plan om elke letter voor je te gaan uitspellen.

En praten met de begeleiding doe ik volop; ik heb daarstraks al aangegeven dat de psyachiater gisteren ziek was; en dat gesprek over medicatie en behandeling/therapie pas dinsdag plaatsvind. Pas daarna zal ik kennis maken met de psycholoog van de kliniek. En
nouja je snapt je probleem dus, dat is iig eerste stap denk.

kijk dat je een goed hart hebt, daar twijfelt denk niemand hier over. En doen voor anderen ook.

maarja mss loop je jezelf teveel voorbij?
ik ga niet je arts spelen of zeggen precies, maarre voor jou, zou ik zeggen geef het een kans
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 december 2025 @ 17:25:16 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219443572
Bekijk deze YouTube-video

Vanmorgen om 9 uur al 2 km gewandeld, en vanavond nog een half uur met de groep wandelen, maar sinds vandaag heb ik vrijheden op afspraak, dus ik mag zolang wegblijven als ik wil, als ik maar voor 22:00 uur binnen ben *O*

Dus maar meteen gevierd met een 10k dwars door de duinen naar het strand

dinsdag 9 december 2025 @ 14:24:33 #61
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219449446
Hoe gaat het met je kinderen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2025 @ 15:44:34 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219449954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef xzaz het volgende:
Hoe gaat het met je kinderen?
Heel goed. M'n jongste zoon ga ik morgen opzoeken, en met de oudste twee heb ik sowieso regelmatig contact via WhatsApp. Hen zoek ik volgende week weer op. Zij zijn al iets ouder en begrijpen de situatie prima. Ze moedigen me ook aan en vinden het dapper dat ik deze stap heb gezet.

dinsdag 9 december 2025 @ 17:22:58 #63
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219450373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 15:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heel goed. M'n jongste zoon ga ik morgen opzoeken, en met de oudste twee heb ik sowieso regelmatig contact via WhatsApp. Hen zoek ik volgende week weer op. Zij zijn al iets ouder en begrijpen de situatie prima. Ze moedigen me ook aan en vinden het dapper dat ik deze stap heb gezet.
DMn ik zie ze nog in de kinderwagen.. tijd vliegt. Goed om te horen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2025 @ 18:09:53 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219450595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 17:22 schreef xzaz het volgende:

[..]
DMn ik zie ze nog in de kinderwagen.. tijd vliegt. Goed om te horen.
Ik haal de spoiler zo weer weg. 2014 VS 2025. Andere locatie, maar dezelfde setting.
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door DJMO op 09-12-2025 21:07:05 ]

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 06:01:36 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219462311
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
Hee DJMO, hoe gaat het daar?
Over het algemeen wel redelijk. Ik heb mijn plek in de groep wel gevonden denk ik, ik heb vrijheden op afspraak, dus ik ben gisteren bij m'n jongste zoon geweest. Was wel redelijk (in)spannend (mentaal gezien.

SPOILER

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')