Een trein is geen bus. Een knoop is geen lus. Je broer is niet je zus. Een Amerikaan is geen Rus.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zeg niet dat het een complot is, kan best toeval zijn. Vind het alleen niet kunnen zo vlak voor de verkiezingen. Had die uitzendingen geannuleerd.
6 minuten te vroeg, sinds 19:34 wel bekend.quote:
:’)quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zeg niet dat het een complot is, kan best toeval zijn. Vind het alleen niet kunnen zo vlak voor de verkiezingen. Had die uitzendingen geannuleerd.
Ja Hallo Venray.quote:
Het is vooral vreemd dat Herman van der Zandt de verkiezingen niet heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef Alpha0 het volgende:
Jetten was de 2 weken voor de verkiezingen elke dag met zijn kop bij de Slimste Mens op TV, een programma van de NPO. Als dat geen verkiezingsfraude is.Echt ongehoord dit.
Slow Changequote:
Henk Koorn nog live gezien vorige week, komt wel dichtbij zo.quote:
Alweer zo'n met goede argumenten onderbouwde post.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Uiteindelijk is stemmen gewoon kiezen hoe je genaaid gaat worden.
En klap is geen kusquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een trein is geen bus. Een knoop is geen lus. Je broer is niet je zus. Een Amerikaan is geen Rus.
Ik denk ook op 7-11, want dan is de officiële uitslag bekend en daarmee ook de kiesdeler.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Perrin het volgende:
Wanneer weten we eigenlijk ook de voorkeursstemmen?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:53 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En klap is geen kus
Een fles is geen fust
Een duif is geen mus
Een min is geen plus
quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]![]()
een taak is geen klus, guur is niet knus, een speer is geen discus, een tulp is geen krokus
Hoe zou jij dat willen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Uiteindelijk is stemmen gewoon kiezen hoe je genaaid gaat worden.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer zo'n met goede argumenten onderbouwde post.
Ja. Want in tegenstelling tot jou heb ik wel interessante en onderbouwde verhalen te vertellen.quote:
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Want in tegenstelling tot jou heb ik wel interessante en onderbouwde verhalen te vertellen.
Wilders is gewoon een D66 in PVV kleren. Daarom stemt hij ook altijd mee met de VVD. Die VVD die samen D66 in de zelfde fractie in Brussel zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:44 schreef Alpha0 het volgende:
Jetten was de 2 weken voor de verkiezingen elke dag met zijn kop bij de Slimste Mens op TV, een programma van de NPO. Als dat geen verkiezingsfraude is.Echt ongehoord dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |