Hallowfest, kun je het lekker combinerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is van 24 oktober t/m 9 november. Ik kan er ook niks aan doen.
Ik ga er blind in en laat me verrassenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gekeken, maar de liedjeswedstrijd op de lokale middelbare school was van een hoger niveau dan het Regio Songfestival. Zit er dit jaar iets beters tussen?
Mooi dat Europa het met ons eens isquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het inderdaad rare namen zijn voor die maanden.
Natuurlijk kan je daar wel wat aan doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is van 24 oktober t/m 9 november. Ik kan er ook niks aan doen.
Drenthe is wel aardigquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gekeken, maar de liedjeswedstrijd op de lokale middelbare school was van een hoger niveau dan het Regio Songfestival. Zit er dit jaar iets beters tussen?
Je hebt gelijk. Ik wíl er niks aan doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je daar wel wat aan doen
Ja, oké. En wij dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader komt me een roombroodje brengen.
En bedankt, nou is @Redefine z'n scherm weer aan het likkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, nou vooruit.
Nee. Dat jij dat zelf doet, wel niet zeggen dat anderen dat ook doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
En bedankt, nou is @:redefine z'n scherm weer aan het likken
Sinds dat ik Samantha noemde is het bij jou alweer raakquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Dat jij dat zelf doet, wel niet zeggen dat anderen dat ook doen.
Ja maar toen herinnerde je ons er weer aan dat je de pimp van Barbie wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds dat ik Samantha noemde is het bij jou alweer raak
Stamt nog uit de tijd dat oud en nieuw halverwege maart wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind september, oktober, november en december nog steeds stomme namen voor de 9de, 10de, 11de en 12de maand van het jaar.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Stamt nog uit de tijd dat oud en nieuw halverwege maart was
Terwijl hij andersom precies hetzelfde had gedaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
Ja hoor, Wilders gaat weer lekker lopen Donald Trumpen. Arrogant van Jetten om de overwinning al te claimen, er is gesjoemeld met de stemmen, etc. Misschien begint hij straks ook nog over een recount, dan hebben we de bingo compleet.
Nog even wat demonstranten de tweede kamer binnen laten dringen kan er dan ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
Ja hoor, Wilders gaat weer lekker lopen Donald Trumpen. Arrogant van Jetten om de overwinning al te claimen, er is gesjoemeld met de stemmen, etc. Misschien begint hij straks ook nog over een recount, dan hebben we de bingo compleet.
Probeerde hij weer een postzegel op zijn email te plakken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
En bedankt, nou is @:redefine z'n scherm weer aan het likken
Dat is de enige manier om jou te kunnen bereiken in Belgiëquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Probeerde hij weer een postzegel op zijn email te plakken?
Een hertelling eisen zou me niets verbazen. Jetten zou dat overigens eenvoudig kunnen oplossen door twee verkenners voor te stellen, 1 van de PVV en 1 van D66. Voor het eindresultaat zou dat verder toch niets uitmaken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
is het al 6 januari?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog even wat demonstranten de tweede kamer binnen laten dringen kan er dan ook nog wel bij.
Ronald Plasterk heeft vast wel weer tijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een hertelling eisen zou me niets verbazen. Jetten zou dat overigens eenvoudig kunnen oplossen door twee verkenners voor te stellen, 1 van de PVV en 1 van D66. Voor het eindresultaat zou dat verder toch niets uitmaken.
Als ze er op mikken om dan de nieuwe ministers te beëdigen dan moet die datum wel kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
is het al 6 januari?
moet men die datum wel in ere houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |