Een grote, sterke leider, die heel erg braaf aan de leiband van Trump kan lopen voor een hondenbrokje, BGM-109 Tomahawk Land Attack Missile?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je beseft pas wat je mist als het er niet meer is.
Als de PvdD, PVV en VVD ooit eens samen gaan fuseren ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja en dan ook zeker VVD66?
Of PVVVD.
Zullen we het einde van Rutte 4 ook even meenemen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is ook wat de VVD te verwijten valt. Na een onvervalste shitshow in kabinet schoof, na het structureel beschadigen van dit land, het gesprek onmogelijk maken. In de beste Wilders traditie campagne blijven voeren na de verkiezingen. Dat is polarisatie, dat is populisme, dat is zelfs gewoon extreem-rechts gedrag te noemen.
Elke dag eventjes, met een glimlach.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zullen we het einde van Rutte 4 ook even meenemen?
De vraag is vooral of je in een coalitie wilt uitruilen of middelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ook wel benadrukt worden dat je nooit alles gaat binnenhalen politieke partij zijnde. Het is altijd geven en nemen. Nu is de nood wel zodanig hoog dat iedereen over zn eigen schaduw moet heen stappen.
Als GL/PvdA op stikstof en klimaat doorbraken bereikt ben ik bereid om economische maatregelen van VVD te volgen (minus sociale zekerheid). Israel-standpunt is straks wellicht al niet zo relevant meer.
Daar moet wel wat van gebakken kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Het zal beetje van beide worden lijkt me. Qua migratie ga je middelen naar een bepaald streefgetal. Qua stikstof zie ik eigenlijk geen problemen; daar vinden ze allemaal dat er wat moet gebeuren. Economisch is nog het meest lastige daar zal je dan ook moeten middelen. Op andere vlak ruil je dan weer wat af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De vraag is vooral of je in een coalitie wilt uitruilen of middelen.
Klinkt een beetje als de oude D66 met Rob als klimaatdrammer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ook wel benadrukt worden dat je nooit alles gaat binnenhalen politieke partij zijnde. Het is altijd geven en nemen. Nu is de nood wel zodanig hoog dat iedereen over zn eigen schaduw moet heen stappen.
Als GL/PvdA op stikstof en klimaat doorbraken bereikt ben ik bereid om economische maatregelen van VVD te volgen (minus sociale zekerheid). Israel-standpunt is straks wellicht al niet zo relevant meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:39 schreef probeer het volgende:
Denk en Volt
Dolt
Doe dan SPenk50+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de oude D66 met Rob als klimaatdrammer.
Die waren toen ook erg op klimaat enzo en economisch meer VVD.quote:
Ik weet niet of je dat nou klimaatgedram moet noemen. We hebben bij onze volle verstand allerlei verdragen getekend en er liggen nu (hoeveel zou het zijn?) tientallen uitspraken van rechters, organisaties en planbureaus dat wij echt enorm hard aan de bak moeten om de klimaatnormen te halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Die waren toen ook erg op klimaat enzo en economisch meer VVD.
Dat klimaat is er nu wel meer af bij D66.
Welke economische maatregelen denk je aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is altijd een combinatie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De vraag is vooral of je in een coalitie wilt uitruilen of middelen.
De grote vraag is die restzetel van de SP. Of die nog naar D66 gaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:44 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-te-halen-op-stemmen
D66 is niet meer in te halen.
Ik ben niet zo ingevoerd in economische maatregelen hooguit dat je of de lasten bij bedrijven of arbeid legt. Dus daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke economische maatregelen denk je aan?
Als het gaat om 'deregulering' van woningbouw: Timmermans noemde dit in RTL4 debat ook. Dat dan pas na 2 jaar de honderdduizend woningen worden gehaald. Maar natuurlijk zal VVD dat op een gemenere en cynischer manier willen doen dan anderen (met meer acceptatie voor Belgische toestanden).
'Het volk wil....'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:44 schreef Eightyone het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-te-halen-op-stemmen
D66 is niet meer in te halen.
Zo noemde hij zichzelf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat nou klimaatgedram moet noemen. We hebben bij onze volle verstand allerlei verdragen getekend en er liggen nu (hoeveel zou het zijn?) tientallen uitspraken van rechters, organisaties en planbureaus dat wij echt enorm hard aan de bak moeten om de klimaatnormen te halen.
Dat is geen gedram maar gewoon conform de afspraken. Dat er partijen zijn als JA21, PVV en FVD die het willen ontkennen is laakbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |