J van de Heuvel is van de sleaze&dirt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat 'lekker' heb je zelf maar even toegevoegd![]()
Wordt het nóg smeuïger van he
Insinuatie, daar word je niet voor veroordeeld...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen matig bewijs eigenlijk.
Dat is er eigenlijk zelden in dit soort zedenzaken. Je kijkt teveel Amerikaanse series als je denkt dat hard bewijs altijd noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Insinuatie, daar word je niet voor veroordeeld...
Je kan hier iets van denken, maar het is geen bewijs dat het daadwerkelijk is gebeurd wat de aangeefster zegt...
Wat is dat toch met dat woordje 'dirt' ... is dat straattaal en word ik gewoon oud ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:37 schreef quirina het volgende:
[..]
J van de Heuvel is van de sleaze&dirt.
Ja en jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat woordje 'dirt' ... is dat straattaal en word ik gewoon oud ofzo?
En Sjon is gewoon een publieksgeile manipulator ja.
Wat dat betreft wel aan Nathalie gewaagd.
Maar dat is nog even iets anders dan een volwassen man aanmoedigen om een vrijpartij met een minderjarig meisje te beginnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel vaker gezegd dat ik een goed bos hout voor de deur heb. Was ik echt nog minderjarig. Dat mag dan boers zijn, strafbaar lijkt het mij niet.
Niet 'yo bro'?quote:
Bron? Letterlijk citaat graag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar dat is nog even iets anders dan een volwassen man aanmoedigen om een vrijpartij met een minderjarig meisje te beginnen.
Je weet wat (strafrechtelijke) 'grooming' inhoudt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar dat is nog even iets anders dan een volwassen man aanmoedigen om een vrijpartij met een minderjarig meisje te beginnen.
Moeder mag wat mij betreft wel flink aangepakt worden voor grooming.
Gokje: iets met 'Asmara ligt boven, ze is naakt' (of woorden van die strekking, heb er geen audiotap van) en een paar vette knipogen?quote:
Geen seksueel getinte en vrij expliciete appjes sturen naar kinderen is best een goed idee voor elke volwassene, trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:45 schreef mcmlxiv het volgende:
Daar enige afstand van houden is best een goed idee voor elke artiest.
Vreselijk voor je. Hoe is het afgelopen met die vrouwen, hebben ze een klacht/waarschuwing in hun dossier?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:16 schreef Chadi het volgende:
En ik ben al 2-3 keer beschuldigd door vrouwen die niet kregen wat ze wilden (seks) , maar gelukkig had ik iemand mee bij de deur of in de kamer om hun verhalen te ontkrachten.
Dat is de les die hij hieruit zal moeten trekken. Je eigen veiligheid op één in dit soort gevallen.
Haar anonieme bronnen waren altijd de rancuneuze met lege handen achterblijvende ex vrouwen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef quirina het volgende:
Was het nou roddelpraat of Yvonne Coldeweyer die de scoop had over het misbruikschandaal?
Wel grappig dat Yvonne nou een juiceprogramma krijgt op tv.
En je kan zeggen wat je wil over Yvonne, maar ze had wel goede bronnen en vaak gelijk.
Altijd? Nee, maar in dit geval, zonder echt aanvullend bewijs wel..quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is er eigenlijk zelden in dit soort zedenzaken. Je kijkt teveel Amerikaanse series als je denkt dat hard bewijs altijd noodzakelijk is.
Dat sowieso. Dat Borsato zeer twijfelachtig gedrag heeft vertoond lijkt weinig twijfel over te zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen seksueel getinte en vrij expliciete appjes sturen naar kinderen is best een goed idee voor elke volwassene, trouwens.
Er zijn talloze seksuele appjes van een vijftiger naar een kind, uren aan opgenomen gesprekken waarbij wanneer Borsato wordt geconfronteerd met de aantijgingen hij bekennend antwoord geeft en wat hierin ook altijd wordt meegenomen is hoe rechtlijnig het slachtoffer door de tijd heen blijft verklaren. Volgens het OM is het juist Borsato die meermaals heeft afgeweken van eerdere verklaringen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Altijd? Nee, maar in dit geval, zonder echt aanvullend bewijs wel..
Je zegt het zelf al, "mogelijk"..quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn talloze seksuele appjes van een vijftiger naar een kind, uren aan opgenomen gesprekken waarbij wanneer Borsato wordt geconfronteerd met de aantijgingen hij bekennend antwoord geeft en wat hierin ook altijd wordt meegenomen is hoe rechtlijnig het slachtoffer door de tijd heen blijft verklaren. Volgens het OM is het juist Borsato die meermaals heeft afgeweken van eerdere verklaringen.
Dat past vrijwel allemaal in een patroon van mogelijk misbruik.
Bram Moscowicz ook niet. Die vindt het wettig en overtuigend bewijs en denkt dat Marco veroordeeld gaat wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen matig bewijs eigenlijk.
Als je daadwerkelijk het geluid van je eigen (minderjarige!) dochter opneemt terwijl ze seks heeft met een andere man en dat rond stuurt, dan lijkt me dat toch echt wel behoorlijk in de buurt komen van iets strafbaars.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Je weet wat (strafrechtelijke) 'grooming' inhoudt?
Welk bekennend antwoord? Ik hoorde gisteren alleen: 'Nou, nou, poe, "tussen de benen aangeraakt"?'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:58 schreef Caland het volgende: uren aan opgenomen gesprekken waarbij wanneer Borsato wordt geconfronteerd met de aantijgingen hij bekennend antwoord geeft
Het OM is niet onpartijdig, daarvan ben je je bewust?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn talloze seksuele appjes van een vijftiger naar een kind, uren aan opgenomen gesprekken waarbij wanneer Borsato wordt geconfronteerd met de aantijgingen hij bekennend antwoord geeft en wat hierin ook altijd wordt meegenomen is hoe rechtlijnig het slachtoffer door de tijd heen blijft verklaren. Volgens het OM is het juist Borsato die meermaals heeft afgeweken van eerdere verklaringen.
Dat past vrijwel allemaal in een patroon van mogelijk misbruik.
Roddelpraatquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef quirina het volgende:
Was het nou roddelpraat of Yvonne Coldeweyer die de scoop had over het misbruikschandaal?
Wel grappig dat Yvonne nou een juiceprogramma krijgt op tv.
En je kan zeggen wat je wil over Yvonne, maar ze had wel goede bronnen en vaak gelijk.
Was dit niet al gepland voor de val van het kabinet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze timen wel goed rond andere grote evenementen, verkiezingen, sinterklaas.
Die datum voor de uitspraak is al eerder gepland. Op maandagavond komt daar ineens 500 uur aan audio in de zaak geschoven waarvan het OM vindt dat er geen extra informatie naar boven komt in die gesprekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
Ik hoorde gisteren dat de uitspraak op 4 december is, maar dat als de Rechtbank tot een schuldigverklaring denkt te gaan komen de verdediging nog tijd krijgt om te reageren op de afgeluisterde gesprekken.
Dat doet mij vermoeden dat de Rechtbank op dit moment niet neigt naar schuldigverklaring.
En dat snap ik wel. Er zit toch behoorlijk wat twijfel in. Op strafrechtelijk niveau dan.
Wat Borsato heeft gedaan (met name die appjes) vind ik onbegrijpelijk en zal denk ik ook wel aan hem blijven kleven. Maar of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand… dat lijkt mij niet vast te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |