In een land in oorlog is het niet geoorloofd naar het buitenland te vertrekken als je vechtbekwaam bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er worden ook raketten vanuit Witrusland geschoten en er is aangevallen vanuit witrusland
Mijn punt is meer dat drones via internet geheel anoniem op elke locatie uitgevoerd kunnen worden intheorie
Beide zal niet veel teweeg gaan brengen. Zeker niet met asymmetrische combattanten. War on Drugs is altijd al een grote faal geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze een paar korte aanvallen op Venezuela gaan doen of een totale oorlog gaan starten.
De anti drone/jamming technologie wordt ook steeds beter. Het is niet voor niets dat er ondertussen heel veel gebruikt gemaakt wordt van bedrade drones.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:10 schreef Korenfok het volgende:
Mijn punt is meer dat drones via internet geheel anoniem op elke locatie uitgevoerd kunnen worden intheorie
Da's alleen last mile natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
De anti drone/jamming technologie wordt ook steeds beter. Het is niet voor niets dat er ondertussen heel veel gebruikt gemaakt wordt van bedrade drones.
Dat gaat ondertussen al tot een kleine 50 kilometer en dat heeft een reden.quote:
Genoeg? Starlink?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat gaat ondertussen al tot een kleine 50 kilometer en dat heeft een reden.
Hoeveel internet denk je dat er is rondom het front?
Klopt. Ik sta er ook niet achter hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beide zal niet veel teweeg gaan brengen. Zeker niet met asymmetrische combattanten. War on Drugs is altijd al een grote faal geweest.
Beetje loopgraaf tegenwoordig heeft wifiquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat gaat ondertussen al tot een kleine 50 kilometer en dat heeft een reden.
Hoeveel internet denk je dat er is rondom het front?
Dat kent ook genoeg beperkingen.quote:
Dat is mijn punt verder niet. Het gaat erom dat het allemaal nogal eenvoudig wordt voorgesteld dat je een FPV drone van honderden kilometers verderop gaat aansturen... Je hebt nogal wat tussenliggende schakels die je ernstig beperken zo niet eea onmogelijk maken.quote:Daarbij zie ik sommige eenheden al geld vragen voor repeaters. En glasvezel works both way natuurlijk.
Het vereist wat geknutsel jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kent ook genoeg beperkingen.
[..]
Dat is mijn punt verder niet. Het gaat erom dat het allemaal nogal eenvoudig wordt voorgesteld dat je een FPV drone van honderden kilometers verderop gaat aansturen... Je hebt nogal wat tussenliggende schakels die je ernstig beperken zo niet eea onmogelijk maken.
Ja ik ook. Ik ga naar WTF! in Doornroosje. Dat is voor mij 20 min met de trein. Naar welk feest ga jij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:24 schreef Scjvb het volgende:
voordat ik van huis ga vanwege Halloween
Games hebben ook al decennia lag compensatie en hitbox prediction. In principe is dit hetzelfde. Je hebt ook opereerrobots die van andere continenten bestuurd worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kent ook genoeg beperkingen.
[..]
Dat is mijn punt verder niet. Het gaat erom dat het allemaal nogal eenvoudig wordt voorgesteld dat je een FPV drone van honderden kilometers verderop gaat aansturen... Je hebt nogal wat tussenliggende schakels die je ernstig beperken zo niet eea onmogelijk maken.
Gewoon je battlefield app downloaden, een faction kiezen (NAFO natuurlijk) een class kiezen en je bent klaar om te gaan. Je kunt zelfs een drone besturen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat is nl. lekker eenvoudig targeten!
Venezolaansequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Venezueleense drugskartels, Make your borst maar wet.
Venazuleensenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Venezueleense drugskartels, Make your borst maar wet.
Wat zien we hier?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 21:28 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/sentdefender/status/1984350025099448797
Ben benieuwd wat hieruit gaat komen. Zie dit soort plaatjes regelmatig, maar nooit zo geconcentreerd.
Zolang wij blijven gebruiken is het dweilen met de kraan open!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beide zal niet veel teweeg gaan brengen. Zeker niet met asymmetrische combattanten. War on Drugs is altijd al een grote faal geweest.
quote:
quote:The Ukrainian Armed Forces have launched a massive drone attack against Russia, with “hundreds” of drones reported to be flying north towards the Russian capital of Moscow.
quote:Blackout in Moscow region: unexpected emergency situation occurred in the Russian Federation against the background of the attack by Ukrainian drones
Er is geen verbinding mogelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Games hebben ook al decennia lag compensatie en hitbox prediction. In principe is dit hetzelfde. Je hebt ook opereerrobots die van andere continenten bestuurd worden.
Verbinding kan via internet gerealiseerd worden en dan naar een glasvezelspoel van de fpv.quote:Op zaterdag 1 november 2025 07:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Er is geen verbinding mogelijk.
Dat is nu net het punt dat AchJa maakt.
Het is geen computerspelletje of een ziekenhuis met meervoudige redundancy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |