Die zijn hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waren, zeker plasterk is allang geen sociaaldemocraat meer, net als Oudkerk, die zijn gewoon rechtsconservatief geworden.
Och kom hoe haal je het in je hoofd om zo over Israël te oreren en het allemaal genocide te noemen, cf hamas propaganda.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je bent weer in de fabeltjesfuik verstrikt?
IN principe is er al een dubbele telling omdat er nu ook per kandidaat geteld wordt hoor ik nu ergens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik zou als D66 zijnde geen hertelling aanvragen hoor. Laat Wilders fijn een verkenner vinden en daarna van bijna alle partijen te horen leuk Geert, gefeliciteerd maar je zoekt ‘t verder maar uit.
Dan is D66 daarna gewoon aan de beurt.
Is goed, jij je mening.quote:
En jij jouw ongeinformeerde mening.quote:
Wat is er nou weer ongeïnformeerd dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En jij jouw ongeinformeerde mening.
Op zijn Trumporiaansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef Diabool het volgende:
Het kan nog tot volgende week dinsdag duren. Wat een amateurs.
Oudkerk roept gewoon dat hij zich tegenwoordig meer thuisvoelt bij JA21 dan bij PvdAGl. Als je denkt dat JA21 hetzelfde is de PvdA was snap je er erg weinig van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er nou weer ongeïnformeerd dan?
Het gaat mij er even om dat men op links extremer is gaan denken. wat Oudkerk voelt geloof ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oudkerk roept gewoon dat hij zich tegenwoordig meer thuisvoelt bij JA21 dan bij PvdAGl. Als je denkt dat JA21 hetzelfde is de PvdA was snap je er erg weinig van.
Links bolwerk en dan weet je het wel......quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
Waarom is elke stad uiterlijk donderdag morgen klaar met tellen maar duurt het in Amsterdam weer tot vrijdagavond. Wat een stad
Wat weet je dan wel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Links bolwerk en dan weet je het wel......
Dat is een trend die je bij veel oude mensen ziet. Men wordt zuurder. Kijk maar naar Geert Dales of Bauke Geersing.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oudkerk roept gewoon dat hij zich tegenwoordig meer thuisvoelt bij JA21 dan bij PvdAGl. Als je denkt dat JA21 hetzelfde is de PvdA was snap je er erg weinig van.
Die is wel helemaal geradicaliseerd ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat is een trend die je bij veel oude mensen ziet. Men wordt zuurder. Kijk maar naar Geert Dales of Bauke Geersing.
Ik herhaal nog maar een keer: op rechts (rechtser dan de VVD) heeft men het openlijk over massadeportaties en zijn ze aanwezig geweest bij internationale bijeenkomsten. Hun Europese partners willen letterlijk miljoenen legale 'buitenlanders' deporteren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gaat mij er even om dat men op links extremer is gaan denken. wat Oudkerk voelt geloof ik wel.
PVDA bestaat niet meer die mensen zoeken een nieuw huis.
Ik weet echt niet wat je probeert te insinueren met je "dan weet je het wel".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat jij weer naar de bekende weg vraagt 🤓
Geert Dales was wel een kut burgemeester.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat is een trend die je bij veel oude mensen ziet. Men wordt zuurder. Kijk maar naar Geert Dales of Bauke Geersing.
Leeuwarden was never the samequote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geert Dales was wel een kut burgemeester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |