Dan gaat ie roepen dat het op een ander stembureau gebeurt dan waar hij bij aanwezig was. Wappies vinden altijd een drogredenering die hun punt doet kloppen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag gewoon bij het tellen zijn hoor, pak de auto of fiets als je de wappie uit wil hangen zou ik zeggen
Ik vind dat als de PVV op 3 stemmen verliest, dat er een kabinet D66-VVD-GL/PvdA-CDA moet komen, maar ter compensatie wel met Marjolein Faber als minister-president!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:15 schreef Jojoke het volgende:
Geert gaat 4 jaar klagen dat hij de premier had moeten zijn als hij nipt de grootste wordt. Hoewel we volksvertegenwoordigers hebben gekozen en geen premier.
Net als Venray.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Eens aangezien Femke ineens meer tijd nodig heeft om te tellen. Dat riekt naar sjoemelen.
Ik vind sowieso dat we Faber weer een belangrijke post moeten gevenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat als de PVV op 3 stemmen verliest, dat er een kabinet D66-VVD-GL/PvdA-CDA moet komen, maar ter compensatie wel met Marjolein Faber als minister-president!
Jaaaaalalalalalalaaaa jaaaalalalaalaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit Epe,
Die had het voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg na de daad,
Met haar mond nog vol zaad:
"Heb ik nu gepijpt of gepepen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen moet mee kunnen doen maar een kiesdrempel in de tweede kamer zou wel eens onvermijdelijk kunnen worden. We gaan richting de 150 partijen zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef -0- het volgende:
De kleinste partij heeft op dit moment 141 stemmen. Gezien de overdaad aan deelnemende partijen zou daar nog wel eens iets op bedacht mogen worden waardoor dit niet mee kan doen.
Je hoeft geen Wappie te zijn om Femke niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag gewoon bij het tellen zijn hoor, pak de auto of fiets als je de wappie uit wil hangen zou ik zeggen
Geen coalitie mogelijk met dit kippenhok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iedereen moet mee kunnen doen maar een kiesdrempel in de tweede kamer zou wel eens onvermijdelijk kunnen worden. We gaan richting de 150 partijen zo.
Er moet nog een deel Almere begreep ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat een close call, nog nooit vertoond, mvg Maduc![]()
Sorry, ga niet alles bijlezen, wat moet er nu nog binnen komen? PVV-bolwerk Venray nog, Amsterdam waar D66 groter is morgenavond, briefstemmers volgende week? Welke andere gemeentes komen er nog aan vandaag?
Zijn er cijfers te vinden van die briefstemmers tijdens vorige verkiezingen? Ik kan me ergens niet voorstellen dat daar veel PVV tussen zit...
Almere is PVV vooral, toch? Plottwist??quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet nog een deel Almere begreep ik
Ligt er maar net aan welke wijken er nog geteld moeten worden maar dat zal ongetwijfeld ook voor Amsterdam gelden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Almere is PVV vooral, toch? Plottwist??
Er wordt hier dan ook wel met debiele takes gesmeten.quote:
Dat mag gewoon hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees overal berichten van stembiljetten waar de hele PVV-lijst rood is ingekleurd. Zal wel ergens een oproep op twitter voor gedaan zijn. Dát is ironisch bij de huidige tussenstand.
Ik ga gewoon rustig genieten van de Grote Formatie Show.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt hier dan ook wel met debiele takes gesmeten.
Ja, je mag ook je stembiljet door de papierversnipperaar doen of door de plee spoelen.quote:
Gelukkig met rust in de portemonnee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga gewoon rustig genieten van de Grote Formatie Show.
Yepquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je mag ook je stembiljet door de papierversnipperaar doen of door de plee spoelen.
Bij door de plee spoelen zal er misschien wel de discussie ontstaan of je de WC niet verstopt hebt met dat enorme ding, dus misschien moet je dan wel betalen voor de loodgieter als ie niet van jezelf is.quote:
Zeker weer een lifehack van een of andere zoomer op TikTok: "Met deze truc telt je stem meerdere keren!".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees overal berichten van stembiljetten waar de hele PVV-lijst rood is ingekleurd. Zal wel ergens een oproep op twitter voor gedaan zijn. Dát is ironisch bij de huidige tussenstand.
Als dat een contract is om zich de rest van zijn leven niet in een straal van 2 km van de ArenA te begeven, dan lijkt me dat prima.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje alsof mensen vinden dat Heitinga een contract voor het leven verdient.
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje alsof mensen vinden dat Heitinga een contract voor het leven verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |