Ik lees overal berichten van stembiljetten waar de hele PVV-lijst rood is ingekleurd. Zal wel ergens een oproep op twitter voor gedaan zijn. Dát is ironisch bij de huidige tussenstand.quote:
Echt ontzettend onleefbaar, er is de afgelopen 10 jaar bijna een stad bijgebouwd aan de overkant van de Waal en de terrassen zitten elke dag ramvol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Nijmegen is dan ook onleefbaar geworden door dat linkse beleid daar.
Die zaten niet meer in de kamer toch? Die komen er dus sowieso bij en dan hebben ze vast nog 2 idioten gevonden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet neonazi's Pepijn van Houwelingen en Freek Jansen niet.
Bepaald geen sinecure.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:10 schreef halfway het volgende:
Leuk voor Geert maar de kamer bepaald wie mag gaan formeren.
Die gaat sowieso een hertelling eisen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:10 schreef xzaz het volgende:
Geert gaat een Trumpje doen. Mother fucker let maar op.
Ja ik bedoelde: die namen ken je iig wel als zijnde de idioten die er weer bij komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zaten niet meer in de kamer toch? Die komen er dus sowieso bij en dan hebben ze vast nog 2 idioten gevonden.
Dat lijkt me met een uitslag die zo dicht bij elkaar zit ook legitiem, hoezeer ik PVV ook haatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat sowieso een hertelling eisen ja
Faber! Je bedoelt denk ik informateur, of nog waarschijnlijker verkenner.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we Gom van Strien weer tot formateur benoemen!
Stel dat PVV net de grootste wordt dan lijkt het mij het handigste dat Wilders zelf als verkenner wordt aangewezen om te gaan proberen een meerderheid bij elkaar te sprokkelen. Als dat lukt, OK so be it, en als het niet lukt is dat tenminste geen thema meer.quote:
Epe is gevallen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
Epe naar de PVV maar de marges zijn klein
Daar komt Marc Overmars vandaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
Epe naar de PVV maar de marges zijn klein
Eens aangezien Femke ineens meer tijd nodig heeft om te tellen. Dat riekt naar sjoemelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat lijkt me met een uitslag die zo dicht bij elkaar zit ook legitiem, hoezeer ik PVV ook haat
Mijn heidense buren, wat doe je.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
Epe naar de PVV maar de marges zijn klein, PVV heeft nu 2340 stemmen meer.
Oh, ze telt zelfquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Eens aangezien Femke ineens meer tijd nodig heeft om te tellen. Dat riekt naar sjoemelen.
Zonde van de tijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Stel dat PVV net de grootste wordt dan lijkt het mij het handigste dat Wilders zelf als verkenner wordt aangevezen om te gaan proberen een meerderheid bij elkaar te sprokkelen. Als dat lukt, OK so be it, en als het niet lukt is dat tenminste geen thema meer.
Ja wappies zitten overalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Eens aangezien Femke ineens meer tijd nodig heeft om te tellen. Dat riekt naar sjoemelen.
PVV of SGP, het is allebei niet bestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn heidense buren, wat doe je.
Wilders zal liever zelf de rol van de weggepeste blijven houden. Dat klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |