Dat ga je nu ook zien. De VVD regeert straks via D66.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom zei ik in 2013 al dat D66 VVD-light is.
Kwestie van kennis, idd.
Die staat niet eens nummer twee op de lijst.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klaver, net als gister, eergister, vorige week en vorige maand, daarin verandert er dus niets.
Dat is voor hem natuurlijk wel een dingetje. 12 oncontroleerbare grote provinciale fracties en ook nog één in de senaat is voor hem ook geen fijn perspectief…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
Als Wilders slim is gaat hij zich vol storten op de Eerste Kamer. Al die stemmers die daar de BBB de grootste maakten liggen voor het oprapen.
Die partij gaat het ook niet redden met Klaver naar voren schuiven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Die staat niet eens nummer twee op de lijst.
D66 is NIET links progressief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens dat kieskompas bestaan rechts progressieve partijen niet?
D66 is links progressief, maar niet ze ver als PvdaGL volgens mij.
Dat heeft er weinig mee te maken. Klaver was in principe achter de schermen altijd het aanspreekpunt van PvdAGL voor de fractievoorzitters van de andere partijen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Die staat niet eens nummer twee op de lijst.
Dat hangt er vanaf. Als je een rijke VVD-er bent heb je geluk. Had je je hoop op Timmermans gevestigd, dan is het kut.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb bewust geen uitslag bekeken.
Maar het is dus kut?
Trump heeft zn overheid flink verkleind en kapotgeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Haha doe niet zo mal
Rechts betekent kleinere overheid. Er is geen enkel punt waar D66 de overheid wil verkleinen. Kom op zeg
Ja, jammer, maar hier was ik al vanaf de val van het kabinet bang voor. Hopelijk galmt het straks lokaal niet teveel door, want lokaal is voor CU misschien wel belangrijker dan landelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit is wel sneu voor Bikker.
@:Hanca
Heb je helemaal GL in het PvdA voertuig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die partij gaat het ook niet redden met Klaver naar voren schuiven.
Ja, mijn niet-antisemitisme zorgde ervoor dat ik niet op GL-PvDA stemde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je een rijke VVD-er bent heb je geluk. Had je je hoop op Timmermans gevestigd, dan is het kut.
Progressief liberaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is NIET links progressief.
De heer waakt over uquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar hier was ik al vanaf de val van het kabinet bang voor. Hopelijk galmt het straks lokaal niet teveel door, want lokaal is voor CU misschien wel belangrijker dan landelijk.
Die zal zich toch ook wel eerst op de te varen koers willen bezinnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken. Klaver was in principe achter de schermen altijd het aanspreekpunt van PvdAGL voor de fractievoorzitters van de andere partijen.
Bikker heeft wel een punt dat de hypetrein meer stemmers trekt dan het leveren van hardwerkende kamerleden die aantoonbare resultaten bereiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar hier was ik al vanaf de val van het kabinet bang voor. Hopelijk galmt het straks lokaal niet teveel door, want lokaal is voor CU misschien wel belangrijker dan landelijk.
Dat is het idee he? Ze gaan fuserenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je helemaal GL in het PvdA voertuig.
Wel linkser dan ze in het verleden eens zijn geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is NIET links progressief.
Dat PvdA-voertuig is al jaren een krakkemikkige mini. Ze moeten er vooral snel één nieuwe partij van smeden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je helemaal GL in het PvdA voertuig.
Oh my sweet summer child.quote:
Ja. Misschien doen ze er verstandig aan om dat eerst eens even af te ronden. En een goede koers en leider te overdenken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het idee he? Ze gaan fuseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |