Die zijn er uiteraard ook. Maar ook veel die asiel just heel belangrijk vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Maar in mijn omgeving weet ik dat er mensen niet op PVV of JA21 hebben gestemd, juist omdat ze die te rechts vonden op onder andere asiel. Die hebben wel VVD gestemd.
Was Gom van Strien nog verkiesbaar eigenlijk?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Meijeren staat er niet meer op zag ik. Scheelt toch weer een dubieuze minder.
Die is weggegomd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was Gom van Strien nog verkiesbaar eigenlijk?
Hoeveel zetels?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liverpool ook weer aan het verliezen.
Ze staan nog op 0. Terwijl Crystal Palace er 2 heeft.quote:
Daar hebben een aantal mensen wel erg goed werk geleverd ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
Jetten stond er ook meteen als een soort halve VVD-er bij, daar in dat zaaltje. Maar het is toch verdomde knap hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, overal roepen "ik ga Wilders verslaan" en het dan ook gewoon doen. Terwijl hij echt uit het niks kwam. Met een vleugje Obama en "yes we can", en ook een beetje Zohran Mamdani: altijd blijven lachen.
En finalist zijn in De Slimste Mens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:25 schreef H_T het volgende:
Wat hebben we geleerd: toespelingen op het batsen van de kroonprinses worden beloond in dit land
Heb Twitter nog niet geopend, maar in hoeverre krijgt de (linkse) publieke omroep de schuld dat Wilders zoveel zetels verloren heeft?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
Jetten stond er ook meteen als een soort halve VVD-er bij, daar in dat zaaltje. Maar het is toch verdomde knap hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, overal roepen "ik ga Wilders verslaan" en het dan ook gewoon doen. Terwijl hij echt uit het niks kwam. Met een vleugje Obama en "yes we can", en ook een beetje Zohran Mamdani: altijd blijven lachen.
Volgende keer de nieuwe Fractieleider van PVDA/GL in Wie is de mol?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En finalist zijn in De Slimste Mens.
Ik vind ook wel dat hij enorm gegroeid is de afgelopen jaren. In het begin werd hij nog 'Robot Jetten' genoemd en had hij goede gesprekken met de fractie. Inmiddels is hij een waardige lijsttrekker waar je een goed debat mee kan voeren. Zolang hij niet staat te jokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
En toch heeft niemand op Brankele gestemdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En finalist zijn in De Slimste Mens.
Dat is ook heel erg Obama. Het is moeilijk te geloven, maar die heeft ook echt moeten leren om contact te maken met het publiek. Niet te moeilijk praten, niet te belerend doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat hij enorm gegroeid is de afgelopen jaren. In het begin werd hij nog 'Robot Jetten' genoemd en had hij goede gesprekken met de fractie. Inmiddels is hij een waardige lijsttrekker waar je een goed debat mee kan voeren. Zolang hij niet staat te jokken.
Het is ook de vraag hoeveel zetels ze na het vertrek van Pieter hadden overgehouden als ze niet in de regering hadden gezetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
Het was dan ook een bijzonder domme keuze om in de regering te gaan zitten van de NSC.
Dat ook ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoeveel zetels ze na het vertrek van Pieter hadden overgehouden als ze niet in de regering hadden gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |