Bob Dylanquote:
Nee lieve man, juiste partij.quote:
Idd, groenlinks eruit kicken is hun enige hoop nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef cosmosis het volgende:
Timmermans moest naast zn eigen Pvda agenda, ook het (extreem)linkse beleid van Groenlinks proberen goed te praten, wat centrum kiezend NL uiteindelijk doet heeft besluiten om D66/CDA te kiezen.....
Ik vind de afstraffing van Wilders toch echt ook een lichtpunt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:05 schreef quo_ het volgende:
[..]
Toch nog een lichtpuntje op deze trieste avond.
Voorzitter jeugdzorg Nederland idd, dat had ik gemist. Maar hij is iig 64, dat is te oud voor een landelijke entree.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij mijn weten doet hij wat voor de Jeugdzorg of kinderberscherming. Dacht ik.
Lijkt mij serieus een goede optie. Al zie ik ook wel gebeuren dat het Marjolein Moorman wordt.quote:
Columns schrijven over de staat van dienst van Frans in Europa. Die zal wel drie keer nadenken nu...quote:
Niet helemaal mee eens. Zowel Henri met zijn campagne voor fatsoen en het positieve geluid van Jetten doen het goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee lieve man, juiste partij.
Maar te lief en beschaafd voor de hedendaagse valse en keiharde politiek. Het deed me soms een beetje denken aan Cohen jaren terug.
Ja. En terecht. Hij heeft de partij zetels gekost, in plaats van opgeleverd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef TjjWester het volgende:
Is timmermans echt opgestapt vanwege 5 zetels verlies?
Hij is ook gewoon te oud, er kleeft teveel geschiedenis aan 'm.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef TjjWester het volgende:
Die is denk ik veel meer op haar plek als kamerlid, dat doet ze geweldig. Die zie ik niet als partijleider.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Lisa Westerveld lijkt me beter.
Timmermans heeft nooit in de oppositie gewild...Premier of niets, dat bereik je alleen als je de grootste wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef TjjWester het volgende:
Als je als grootste oppositiepartij niet weet te verzilveren tegen een ongeliefd kabinet als het vorige dan is dat niks minder dan terecht. Hard maar noodzakelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef TjjWester het volgende:
Houd hier toch mee op. Naar internationale verhoudingen is GroenLinks minder links dan het Trumpofiele JA21 rechts is. Bij Chapel Hill scoort GroenLinks -5 (gelijk aan Labour in VK) en JA21 +8 of zelfs +9 op de rechts schaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef cosmosis het volgende:
Timmermans moest naast zn eigen Pvda agenda, ook het (extreem)linkse beleid van Groenlinks proberen goed te praten, wat centrum kiezend NL uiteindelijk doet heeft besluiten om D66/CDA te kiezen.....
sociaal arbeiderspartij Pvda met Woke links dat past nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd, groenlinks eruit kicken is hun enige hoop nog.
Dit idd en volledig terecht, erg mooiquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef cosmosis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |