Dinsdag pas weer naar kantoorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom begin ik altijd pas om 10 uur 's ochtends.

Ik maandag, niet de beste dag imo zo vlak na het weekend. Maarja heb ik het in ieder geval alvast gehad.quote:

Niemandquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat nee zeggen? Die rooie of stille jongen?

Ik vind ze leuk passenquote:

Fijne avond mensen!
 Fijne avond mensen!  

De plaaggeest?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Ach
Op naar NPO1.
Zou Marleen de Rooy wel daten ngl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf

Sweet dreams.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Was'm alweer. Uiteraard niks geworden. Maar goed hey het was gezellig. Fijne avond allemaal !

Zegt iemand die dating les krijgt via een tv-progamma en daarover post op een forumpjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Alleen autisten houden van Finland

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zegt iemand die dating les krijgt via een tv-progamma en daarover post op een forumpje

Zit ik de hele aflevering door te scrollen, besef ik me dat je die gastvrouw bedoeltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Die tieten van denies schreeuwen om uitgelaten te worden.

Ijskoud badquote:

Waar kijken jullie allemaal naar? Ik alleen het gezicht meestalquote:

Cadeaus kopen op aanraden van een vrouw is een afknapper. Dus als jij dit leuk vindt, kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik de Rituals advent kalender kopen voor het juffie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |