quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Terwijl we het seizoen zijn gestart met veel leuke haaisquote:
Vraag ik mij ook af en dan ook nog studeren. Die is 90 uur per week in de weer of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:40 schreef DKUp het volgende:
Vijf keer per week ook iets doen met haar besties
Hoeveel uur heeft een week volgens het paardenmeisje
Hij moet nog even afwachten tot mei of oktober 2026quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gozert heeft GTA een keer gespeeld
Zo’n basic FunX bitchquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
Luna 22 Presentator Verslaggever
Werken bij de NOS
Deze combiquote:
Marco?quote:
Ze zijn klaar met die Hollandse zeesterrenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
De tweede man vanavond die vraagt om een Zuid-Amerikaanse dame.
Oog TV?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
Zij werkt voor een kleine regionale omroep in Groningen
Ha sowieso nietquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Bril krijgt nooit meer zo’n knappe gozer
Yolanthe 2007quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haai haai tijd voor allesneukers met jou in de tent.
Is dat die wappie van partij vd dieren? Die is compleet doorgeslagenquote:
En FD levert! Dit mag wel op de bingokaart.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Voetballer weet niet wat er komt
Maar er komt een Frau
Laten zien wie je echt bentquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:55 schreef RipCity het volgende:
Waarom zou je je haar wassen voor je date?
Niks mis met die partijquote:
Staat of stond in elke stadquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Evangelion het volgende:
Sacha schoenenzaak
Nooit van gehoord
Waar ben je bang voorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Site ging traag laden. Kreeg alweer stress
Ze zien elkaar nooit meerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Andere setting AIDS BINGO
IK GA WEL MEE MET JE
LEUK IDEE
@Tjackaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Alleen autisten houden van Finland
040 Bijenkorf lookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Deze outfit voor een date
Hopelijk is het een lunch
Tja studentenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Echt die generatie die zo overdreven Engels proberen in te mengen
Wanneer is de fok meet daarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Lekker manquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in Bailey's nu. Product placement werkt wel..
Heel hoerig ziet het eruitquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Die tieten van denies schreeuwen om uitgelaten te worden.
Fakking Chillquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Echt die generatie die zo overdreven Engels proberen in te mengen
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zin in Bailey's nu. Product placement werkt wel..
Ik moest dit weer opzoekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin in
Ook lekker. Vooral op zo'n herfstavond als nu. Lekker warmend drankje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik pak een bolletje Remy Martin. Daar heb ik nu ff zin in
Zij heeft een heel positieve energie, vind ik leuk !quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
Krullenlesbo is leuker dan die andere
Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook lekker. Vooral op zo'n herfstavond als nu. Lekker warmend drankje.
Grand Marnier vind ik dan ook lekker, als ik zin heb in iets zoeters.
Zo al?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.
Wekker gaat om 6, morgen weer lange dag, ben bezig met een opleiding, Iets met Invorderingsrecht / boekenonderzoeker voor het MKB / GOquote:
Vind ik inderdaad ook nice, meestal met wat muziek aan idd. Even paar uurtjes op bed nog.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja heerlijk ! Languit op de bank, en zo lekker door naar bed nog even wat lezen.
Ze zeggen beide ja want ze weten dat ze anders vrijgezel blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat nee zeggen? Die rooie of stille jongen?
Mijne om tien voor 6. Maar ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wekker gaat om 6, morgen weer lange dag, ben bezig met een opleiding, Iets met Invorderingsrecht / boekenonderzoeker voor het MKB / GO
Heerlijk. Pod-cast ( De Moordzaak ) luisteren is mijn favoriet !quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad ook nice, meestal met wat muziek aan idd. Even paar uurtjes op bed nog.
Gisteren een weizen gepakt, maar eigenlijk veel te koud. Denk vandaag ook maar een glaasje cognac, of whisky.
Ach, staat je leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne om tien voor 6. Maar ik snap je helemaal.Ik ben een eigenwijze hark.
Femke is overal en ziet allesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Het is eng om in Amsterdam te rijden
Ik hou zo van de nachtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach, staat je leukIk heb er ook een handje van. Soms iets te veel. Maar goed, ga ik lekker niks mee doen
Die ken ik niet, eens luisteren. Kreeg laatst ook de tip Darknet Diaries, schijnt beetje hacker/cybercrime achtig te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heerlijk. Pod-cast ( De Moordzaak ) luisteren is mijn favoriet !
Je kunt de uitspraken die gedaan zijn zo uittekenen van te voren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef DKUp het volgende:
HEEL ERG BLIJ DAT JE EEN VROUW BENT zegt de ik val op mensen
Dinsdag pas weer naar kantoorquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, daarom begin ik altijd pas om 10 uur 's ochtends.
Ik maandag, niet de beste dag imo zo vlak na het weekend. Maarja heb ik het in ieder geval alvast gehad.quote:
Niemandquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wie gaat nee zeggen? Die rooie of stille jongen?
Ik vind ze leuk passenquote:
De plaaggeest?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Ach
Op naar NPO1.
Zou Marleen de Rooy wel daten ngl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Sweet dreams.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Was'm alweer. Uiteraard niks geworden. Maar goed hey het was gezellig. Fijne avond allemaal !
Zegt iemand die dating les krijgt via een tv-progamma en daarover post op een forumpjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zegt iemand die dating les krijgt via een tv-progamma en daarover post op een forumpje
Zit ik de hele aflevering door te scrollen, besef ik me dat je die gastvrouw bedoeltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:03 schreef Poefbank het volgende:
Ijskoud badquote:
Waar kijken jullie allemaal naar? Ik alleen het gezicht meestalquote:
Cadeaus kopen op aanraden van een vrouw is een afknapper. Dus als jij dit leuk vindt, kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik de Rituals advent kalender kopen voor het juffie?
Ze houdt wel van je foutuhquote:
Die krengen worden met t jaar duurder (net als die van Lush).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik de Rituals advent kalender kopen voor het juffie?
Ja zag het. 90 euro wtafquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die krengen worden met t jaar duurder (net als die van Lush).
Broski datequote:
Op die flank als David Neres @Bugno3quote:
Eensquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit lijkt me een hele leuke match
Seemquote:
Ja ditquote:
Zus van Orgel Joke…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Yvon is de grappenmaker van de bingoclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |