Ja, ze willen naar een 0 instroom qua asiel (alleen mensen die geen asielzoeker meer zijn, maar al statushouder binnen laten).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Qua gelul in debatten, maar ook in het partijprogramma? Niet gelezen namelijk.
Bikker had wel beter verdient ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:34 schreef Hanca het volgende:
En ik baal echt verschrikkelijk van die -1 voor de CU trouwens... dan lever je jaar in jaar uit het meest effectieve kamerlid, maar effectief echt je werk doen wordt dus afgestraft.
Dat gevoel zal de gemiddelde SP-er waarschijnlijk ook wel hebben. Pieter die het werk van Leijten volledig kaapte, en nu dit...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:34 schreef Hanca het volgende:
En ik baal echt verschrikkelijk van die -1 voor de CU trouwens... dan lever je jaar in jaar uit het meest effectieve kamerlid, maar effectief echt je werk doen wordt dus afgestraft.
SP hetzelfde, vorige keer na de toeslagenaffaire was extra wrang en nu gewoon weerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:34 schreef Hanca het volgende:
Jup dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:39 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat gevoel zal de gemiddelde SP-er waarschijnlijk ook wel hebben. Pieter die het werk van Leijten volledig kaapte, en nu dit...
Leijten (toeslagenaffaire) en Bekkerman (Groningen) hadden idd wel beter verdiend.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:39 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat gevoel zal de gemiddelde SP-er waarschijnlijk ook wel hebben. Pieter die het werk van Leijten volledig kaapte, en nu dit...
Kennelijk nog niet oud geworden.quote:
Plat gezegd is Jimmy Dijk gewoon een schreeuwende idioot.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
SP hetzelfde, vorige keer na de toeslagenaffaire was extra wrang en nu gewoon weer![]()
Ik gooi het op de 'strategische stemmers'
Maar wat heb je aan de premier leveren als je standpunten door de mangel gaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
D66 kan de premier leveren en heeft veel meer te verliezen.
Als je de premiersbonus wil opstrijken moet je wel leveren, en dat is niet makkelijk als je als uitgesproken progressieve partij moet samenwerken met alleen maar conservatieve partners.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
De premier leveren en volgende keer de premierbonus, ze hebben alles te winnen.
Lekker D66 stemmen voor de linkse lente, bloemetjes potten met Annabel Nanninga.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
SP hetzelfde, vorige keer na de toeslagenaffaire was extra wrang en nu gewoon weer![]()
Ik gooi het op de 'strategische stemmers'
Er komen wel weer betere tijden hopelijk. Maar het klopt, die doelgroep waar je het over hebt is totaal niet gebaat bij een rechts of centrum rechts kabinet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:38 schreef papert het volgende:
[..]
Vooral voor de leerlingen die ik heb. De sfeer op school, en tal van andere scholen, voor buurthuizen, voor gehandicapten enz is het droevig. Wil mezelf niet op de eerste plek zetten, maar ben droevig omdat ik weet wat dit betekent.
We leven echt in een conservatieve klote wereld.
ik voorspel nu al dat er binnen drie weken 2 bejaardenpartijen zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kennelijk nog niet oud geworden.
Het is splinteren maar wel terecht dat de ouderen groep net als die andere doelgroepjes nu weer een eigen stem in de Kamer krijgen. Al was he tmaar om - kritische - vragen te kunnen stellen.
Zorgelijker vind ik dat FvD wordt verdubbeld wat verder ook meer dan duidt dat de boel naar rechts aan het opschuiven is.
Dat was gewoon een complete dorpsgek.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Plat gezegd is Jimmy Dijk gewoon een schreeuwende idioot.
Al 30 jaar wisselt het tussen centrum-rechts beleid en erupties naar extreem-rechts. Zie jij dat veranderen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is weer een gemiste kans, maar zelfs als Timmermans had bereikt wat Jetten nu heeft dan waren ze mogelijk alsnog niet in een regering gekomen. Alleen D66 en misschien CDA zouden dat willen, maar verder geen enkele andere partij met ze willen regeren.
Misschien volgende keer als men het nieuwe kabinet zat is en GL-PvdA een nieuwe leider heeft, waarvan ik hoop dat die niet eerder komt dan de volgende verkiezingen dat midden links weer eens een kans maakt. Tot die tijd moeten we gebukt gaan onder rechts beleid, waarvan ik hoop dat D66 en het CDA zich niet laten gijzelen door de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |