Ze zal er wel weer aan toe zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.
En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer aan toe zijn.
Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Te triest voor woordenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
De woningmarkt is inderdaad drama voor iedereen. En ik weet niet beter dan dat ze een huis hadden voordat ze in deze hut trokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
Ik denk dat hij vooral niet meer meedoet aan dingen als interviews, foto-sessies etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
Volgens mij is daar gewoon het camping seizoen voorbij en weer meer tijd voor het gezin en sociale media. Was vorig jaar ook ergens rond deze tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
Geld en bewijsdrang.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:46 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.
Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.
En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
🤣quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....
Wat een besef ....
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer aan toe zijn.
Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Zo hoopt ze natuurlijk op uitnodigingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
Ik kan er eerlijk gezegd weinig sympathie voor opbrengen. Ze heeft zelf een prima huurhuis in Rotterdam opgezegd voor een tijdelijke woning. Zonder haar rechten goed uit te zoeken, wat dat wist ze zogenaamd. En nu zit ze met de gebakken peren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
Zij kan enkel met zichzelf en haar eigen mening dealen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
Komt omdat zij een diehard fan is van GroenLinks. Echt heftig dat je gaat lopen janken maar dat doet ze dus elke keer als ze niet winnen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef slowie het volgende:
Ik vind veel van hvk, maar ze had nu 2 lekkere opties voor de kinderen en ik snap dat ze 't niet wilt weg gooien en morgen weer probeert. Misschien kan ze meer moeite doen qua samen eten etc., maar ik vind 't niet gek dat ze nu niet nog iets gaat maken voor de kinderen
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
🤣
Ze zal nog wel flitsen hebben gezien door die bril.
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.
Louay eet blijkbaar wel van alles.
Zoals al vaker gezegd: het eten is daar ook totaal niet aantrekkelijk. Daarbij zitten ze met de tablet voor hun neus en zitten ze niet samen aan tafel.
Het feit dat ze dus vandaag niet hebben gegeten en ze datzelfde geweigerde eten morgen weer opgewarmd voorgezet krijgen vind ik ronduit belachelijk.
2 dagen geen fatsoenlijke maaltijd.
En dan de derde dag droge pasta.
Maak een soepje of een omelet met stokbrood en kruidenboter of iets.
Die kids hebben toch honger denk ik.
Zie ze wel vaak snaaien, misschien hebben ze geen honger daardoor.
Mijn dochter vond het al gênant dat oma het wist. Laat staan 100.000 onbekende mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.
Ooit was Sam haar lievelingetje. Dat was voordat ze Jim het huis had gezet. Nu zit ze vol met schuldgevoel en probeert het voor haarzelf op deze manier goed te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef Lodelie het volgende:
"gelukkig daar is Jim (inclusief❤️)"
Verjaardag van Sam wordt gevierd, maar het is wel duidelijk op wie Am echt aan het wachten is...
Nou dat, en ze wist volgens mij niet eens hoe ze de broodtrommels klaar moest maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.
Ja dat weet ik ook wel bijna zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef Lalaland79 het volgende:
En mor
[..]
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.
Ik gisteren en vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Nieve het volgende:
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid" oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Gieren, ze heeft zelf ook 'maar' 2 dagen het mbo gedaan![]()
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.
(voor de duidelijkheid, ik kijk dus niet neer op mbo)
Ze blaast wel vaker hoog van de toren, behoorlijk misplaatst als ik zie wat eruit komt als ze inhoudelijk probeert te reageren. Iets met een klok en een klepel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?
Ze hebben geen bank daar waar ze op kan hangen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:24 schreef Utopica het volgende:
Snap ook niet waarom ze zich nooit opgeeft als stembureaulid: want je krijgt geld! En ze is zo politiek ingesteld altijd.
Maarja, moet je wel echt wat doen..
Ja, daar doet Judith het voor. En daarom voelde ze zich dus gepasseerd dat ze dit jaar geen bureaulid was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?
Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?
Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.
Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |