abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219139027
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219139058
Wat is dit voor prehistorische opvoeding zeg, van HVK? Arme kinderen… Zij investeert gewoon helemaal niet in eten met de kinderen om het eten leuker en lekkerder te maken…

En ik moest lachen om Annemarie. Ze is ‘van een oudere generatie’ dus ze vraagt Juul om wat er speelt. En ondertussen doorbreekt ze taboes die al lang geen taboe meer zijn en mist ze volledig de essentie van een reactie onder haar post. De daadwerkelijke essentie is zelfs nog verduidelijkt, maar AM wilde toch graag even de quote gebruiken om haar punt duidelijk te maken over iets wat ze verkeerd geïnterpreteerd heeft.
pi_219139094
Hoe lang Milou er in haar huishouden over gaat doen boeit me niet echt, maar hoeveel wafelijzers met bijbehorende platen heeft zij wel niet? Een Tefal met 12 verschillende platen of zo en nu ook nog zo’n halloween thema ijzer, wat een onzin…
pi_219139178
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
pi_219139206
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.

En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
pi_219139217
Wat een verschil in tekst van AM tussen haar eigen schrijfsels in haar stories en haar AI gegenereerde teksten beschrijft k ‘het hulpje van de minister’ post.

En iedereen moest toch wachten met eten tot de freule haar rondje filmen om de tafel klaar had? Nog niet eens iedereen zat en Sam was al aan het eten.
pi_219139246
"gelukkig daar is Jim (inclusief❤️)"

Verjaardag van Sam wordt gevierd, maar het is wel duidelijk op wie Am echt aan het wachten is...
pi_219139250
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach Sanneke gaat weer eens op vakantie.

En altijd maar zeiken dat ze zo weinig op vakantie gaan e.d.
Ze zal er wel weer aan toe zijn.

Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
pi_219139354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Zij heeft het klagen en zeuren uitgevonden. Dit zei ik eerder over Judith maar inmiddels denk ik dat Sanneke toch eerder was. Een gedeelde eerste plaats zou ook nog kunnen.
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
pi_219139636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
Morgen weer een dag niet eten bij HVK en daarna droge pasta. Ik heb geen woorden hiervoor en ergens hoop ik dat instanties meekijken.
Te triest voor woorden
pi_219139700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik heb echt wel sympathie voor hun moeizame huizenjacht, de huizenmarkt is een totale ramp. Maar dat ze nu schrijft dat haar kind geen thuis heeft vind ik wel echt ongepast… ze wonen in een ruime woning met tuin en eigen kamer voor die kleine. Ja, de eigenaren willen het verkopen, en tuurlijk begrijp ik dat dat stress geeft (vooral als je er pas na tig maanden achterkomt dat je niet onder normaal huurrecht valt). Maar kom op zeg, er zijn legio twintigers en dertigers die noodgedwongen thuis wonen, ook met baby’s, of nog als een student met huisgenoten wonen.
De woningmarkt is inderdaad drama voor iedereen. En ik weet niet beter dan dat ze een huis hadden voordat ze in deze hut trokken.
pi_219139812
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Zo lijkt iedereen op zijn manier proberen te profiteren.
pi_219139941
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
pi_219139988
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
pi_219140127
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die niet gefilmd/gepost wil worden op het kanaal van zijn moeder is Sam toch opvallend veel op beeld. Of is dat de prijs die hij moet betalen voor een poke bowl op zijn verjaardag?
Ik denk dat hij vooral niet meer meedoet aan dingen als interviews, foto-sessies etc.
En thuis het liefst zo min mogelijk in beeld.
Maar ik denk dat helemaal niet in beeld vrijwel onmogelijk is, als je wel deel wil nemen aan het gezin. En af en toe ook nog van het gefilm profiteert (koffie, kleding etc).
pi_219140336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Alhoewel ik de reactie(s) van Ivan en Linda Kraan op AM´s post van gisteren kon waarderen, is het wel toevallig dat ze juist nu, na maandenlange media-stilte, weer van zich laten horen op hun Insta-kanaal.
Volgens mij is daar gewoon het camping seizoen voorbij en weer meer tijd voor het gezin en sociale media. Was vorig jaar ook ergens rond deze tijd
pi_219140479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:58 schreef Harper het volgende:
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
pi_219140599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat AM achter alles wat ze post staat, dat ze dat echt allemaal oke vindt. Hartstikke goed als er binnen een gezin vrijuit gesproken wordt over bv menstruatie. Maar je maakt mij niet wijs dat twee meiden van net 12 jaar kunnen beslissen dat het oké is dat iedereen kan zien welke maat ondergoed ze dragen. Waarom vind je als ouder zijnde het oké dat tienduizenden vreemden dat van je tienerdochters weten?? Daarnaast zijn zij grotendeels opgegroeid met een camera op ze gericht, een moeder die alles deelt, een vader die niet ingrijpt en ouders normaliseren het hele gebeuren. Zij zijn gewoonweg loyaal aan hun ouders, het zit er waarschijnlijk zo ingebakken daar thuis dat niemand ook maar denkt aan weigeren van content. Ze mogen trouwens ook niet meekijken op insta dus weten waarschijnlijk 90% van wat moeders post niet eens..
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.

Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.

En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
pi_219140639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:46 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik sta ook versteld van haar houding hierin. Zo van ja doe ik het toch fout, dan komen we daar later achter en leren we daarvan.

Het gaat hier wel over je kinderen, jeetje. Opvoeden en voor je kinderen zorgen is geen experiment.

En vooral, het hoeft allemaal niet. Dat hele online delen van je kinderen, het hoeft gewoon niet. Waarom zou je zo bewust kiezen voor het mogelijk maken van onherstelbare fouten en schade als je het ook gewoon niet kan doen.
Geld en bewijsdrang.
pi_219140747
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....

Wat een besef ....
pi_219140850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:54 schreef Barbamamaatje het volgende:
Mijn hoogtepunt vandaag was Debbie die (g)een rondje in kan kleuren terwijl een kleurboek geen probleem lijkt.....

Wat een besef ....
🤣
Ze zal nog wel flitsen hebben gezien door die bril.
pi_219140913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
pi_219141188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze vraagt ook weer om tips in de omgeving, horeca die 's middags vroeg open is en alles moet rolstoelvriendelijk (haar moeder zal dan wel meegaan). Ze doet uiteindelijk niks met tips, ja erover zeuren wat er mis mee is.
Zo hoopt ze natuurlijk op uitnodigingen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:35:33 #24
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219142109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik kan er eerlijk gezegd weinig sympathie voor opbrengen. Ze heeft zelf een prima huurhuis in Rotterdam opgezegd voor een tijdelijke woning. Zonder haar rechten goed uit te zoeken, wat dat wist ze zogenaamd. En nu zit ze met de gebakken peren.

Haar moeder heeft overigens ook een prima gezinswoning, dus ze komen echt niet op straat te staan. Laat het maar eens een les voor haar zijn dat ze lang niet zo slim is als ze zelf denkt.
pi_219142263
Ik vind veel van hvk, maar ze had nu 2 lekkere opties voor de kinderen en ik snap dat ze 't niet wilt weg gooien en morgen weer probeert. Misschien kan ze meer moeite doen qua samen eten etc., maar ik vind 't niet gek dat ze nu niet nog iets gaat maken voor de kinderen
pi_219142664
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
pi_219142676
AM weet zelf niet meer welke box ze in de markt zet. De overwinterbox wordt bijna uitgeleverd en AM heeft het in haar stories over de 'alleen voor mij'-box. Heel professioneel ook. Het over een box hebben die al voor moederdag is verzonden. 🙈
pi_219142893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke die denkt dat mensen politiek niet begrijpen alleen maar omdat GroenLinks-PvdA niet zo groot is geworden als ze hadden gehoopt 😂. Deal met democratie Sanneke
Zij kan enkel met zichzelf en haar eigen mening dealen.
pi_219142943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Komt omdat zij een diehard fan is van GroenLinks. Echt heftig dat je gaat lopen janken maar dat doet ze dus elke keer als ze niet winnen.
pi_219143071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef slowie het volgende:
Ik vind veel van hvk, maar ze had nu 2 lekkere opties voor de kinderen en ik snap dat ze 't niet wilt weg gooien en morgen weer probeert. Misschien kan ze meer moeite doen qua samen eten etc., maar ik vind 't niet gek dat ze nu niet nog iets gaat maken voor de kinderen
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.
Louay eet blijkbaar wel van alles.
Zoals al vaker gezegd: het eten is daar ook totaal niet aantrekkelijk. Daarbij zitten ze met de tablet voor hun neus en zitten ze niet samen aan tafel.
Het feit dat ze dus vandaag niet hebben gegeten en ze datzelfde geweigerde eten morgen weer opgewarmd voorgezet krijgen vind ik ronduit belachelijk.
2 dagen geen fatsoenlijke maaltijd.
En dan de derde dag droge pasta.
Maak een soepje of een omelet met stokbrood en kruidenboter of iets.
Die kids hebben toch honger denk ik.
Zie ze wel vaak snaaien, misschien hebben ze geen honger daardoor.
pi_219143125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
🤣
Ze zal nog wel flitsen hebben gezien door die bril.
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.
pi_219143222
En mor
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had van kleins af aan in mijn ogen meer op het eten uit moeten doen.
Louay eet blijkbaar wel van alles.
Zoals al vaker gezegd: het eten is daar ook totaal niet aantrekkelijk. Daarbij zitten ze met de tablet voor hun neus en zitten ze niet samen aan tafel.
Het feit dat ze dus vandaag niet hebben gegeten en ze datzelfde geweigerde eten morgen weer opgewarmd voorgezet krijgen vind ik ronduit belachelijk.
2 dagen geen fatsoenlijke maaltijd.
En dan de derde dag droge pasta.
Maak een soepje of een omelet met stokbrood en kruidenboter of iets.
Die kids hebben toch honger denk ik.
Zie ze wel vaak snaaien, misschien hebben ze geen honger daardoor.
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.
pi_219143251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Mijn dochter vond het al gênant dat oma het wist. Laat staan 100.000 onbekende mensen
pi_219143285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Komt omdat Roy in het buitenland is, hebben we dat meegekregen? Roy is in het buitenland.
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.
pi_219143877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:21 schreef Lodelie het volgende:
"gelukkig daar is Jim (inclusief❤️)"

Verjaardag van Sam wordt gevierd, maar het is wel duidelijk op wie Am echt aan het wachten is...
Ooit was Sam haar lievelingetje. Dat was voordat ze Jim het huis had gezet. Nu zit ze vol met schuldgevoel en probeert het voor haarzelf op deze manier goed te maken.
pi_219144191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waaaat? In het buitenland? Sinds wanneer? Wanneer terug? Vandaar die chagrijnige tronie vanochtend. Ze moest haar nest uit.
Nou dat, en ze wist volgens mij niet eens hoe ze de broodtrommels klaar moest maken.
Arme vrouw, dat word het weekend bijslapen
pi_219144242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef Lalaland79 het volgende:
En mor
[..]
En morgenochtend zijn ze weer vroeg wakker. Wat ze dan niet snapt. Maar die kinderen worden wakker van de honger lijkt mij.
Ja dat weet ik ook wel bijna zeker.
Ze eten daar al weinig groente en nu gaan ze zonder eten naar bed, geef ze dan tenminste een boterham.
En morgen dezelfde prak weer voor hun neus, tsja zo maak je ook dat kinderen niets lusten.
pi_219144402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:39 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik heb ze de afgelopen week volgens mij toch minstens 2 x gezien in stories. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Ik gisteren en vandaag.
Maar dat mag. Hun Insta is ook niet alleen voor de leuk natuurlijk.
pi_219144431
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid :') " oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Gieren, ze heeft zelf ook 'maar' 2 dagen het mbo gedaan :')
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.

(voor de duidelijkheid, ik kijk dus niet neer op mbo)

[ Bericht 6% gewijzigd door Nieve op 29-10-2025 23:26:07 ]
pi_219144596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef Nieve het volgende:
Debbie laat zich weer kennen op TT. Iemand reageert met "Stemmen op long covid :') " oid en zij reageert eerst dat het echt wel bewezen is dat de ziekte bestaat, dat vind ik al opmerkelijk dat ze de behoefte voelt dat te zeggen maar ze reageert ook 2 uur(!) daarna nog weer een keer met "lager opgeleid zeker?".
Gieren, ze heeft zelf ook 'maar' 2 dagen het mbo gedaan :')
Daaronder ergens reageert ze dan weer "ik zie iedereen als gelijke". Meid, wat wil je nou?! Laat je niet zo kennen zeg, mijn hemel. Ook haar (niet zo intelligente) antwoord op de vraag wat ze beter wil in de zorg is het lezen waard (ik, ik, ik, ik oh en ik!). Even vergeten dat GL/PVDA vooral voor solidariteit is denk ik.

(voor de duidelijkheid, ik kijk dus niet neer op mbo)
Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?
pi_219144684
Ik vond haar reactie op een pvv stemmer wel grappig "strijder, zo moeilijk is een rondje rood kleuren toch niet?" 🤣😂 terwijl ze zelf vreselijk buiten het lijntje zit 😂🤣😂👍
pi_219144755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd zeker niets mis met mbo.. ook niet die loi cursus die ze deed.. maar ze is niet verder dan hoofdstuk 1 gekomen dus hoezo denkt ze hoog opgeleid te zijn?
Ze blaast wel vaker hoog van de toren, behoorlijk misplaatst als ik zie wat eruit komt als ze inhoudelijk probeert te reageren. Iets met een klok en een klepel.
pi_219144760
Het is ook moeilijk, filmen en kleuren tegelijk. En dat filmen was wel enorm belangrijk natuurlijk.
pi_219145322
Sanneke die verbaasd is dat mensen twijfelen tussen SP en PVV en dan afvragen hoeveel mensen politiek werkelijk snappen en zich erin verdiepen.. volgens mij snapt Sanneke politiek werkelijk niet. Kan hier inhoudelijk op ingaan, zal ik maar niet doen.

Maarja, zelf weet ze het natuurlijk altijd beter en plaatst ze zich heel hoog qua politiek (ik zou haar werkelijk nooit als fractiegenoot willen).
pi_219145328
Snap ook niet waarom ze zich nooit opgeeft als stembureaulid: want je krijgt geld! En ze is zo politiek ingesteld altijd.

Maarja, moet je wel echt wat doen..
pi_219145722
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
pi_219145725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:24 schreef Utopica het volgende:
Snap ook niet waarom ze zich nooit opgeeft als stembureaulid: want je krijgt geld! En ze is zo politiek ingesteld altijd.

Maarja, moet je wel echt wat doen..
Ze hebben geen bank daar waar ze op kan hangen.
pi_219146010
Had Debbie een andere verkiezingsuitslag verwacht in Barneveld? Of sowieso de biblebelt?
Omdat ze daar een post over maakt?
pi_219146137
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou dit de reden zijn dat Judith zich opgeeft als stembureaulid en nu baalde dat ze niet (ook) overdag aan het werk kon?

Krijg ik als lid van een stembureau of teller een vergoeding?

Ja, je krijgt voor het werken op het stembureau een vergoeding. De hoogte van die vergoeding hangt af van jouw rol en taken in het stembureau en verschilt per gemeente. Voor een stembureaulid gaat het vaak om een bedrag tussen de ¤ 100 en ¤ 150. Voor tellers vaak om een bedrag van ¤ 40.

Laat naar bed (en dat had zomaar nog later kunnen worden) en vandaag naar Amsterdam. Ik hoop dat ze niet te vermoeid is.
Ja, daar doet Judith het voor. En daarom voelde ze zich dus gepasseerd dat ze dit jaar geen bureaulid was.
pi_219146148
Ahh Sanneke met de huidige uitslag van D66 en PVV over “te vroeg gejuicht?”

Snapt ze dan niet dat na de exit polls er nog een marge van ongeveer 2 zetels is? Omdat het fucking exit polls zijn en geen definitieve uitslagen?

Snapt ze dan niet dat D66 gewoon ook super blij is dat ze een zetelwinst van +17 hebben en dat gewoon een hele goede uitslag is en dat je daar als partij ook euforisch over bent??? Tevens zijn ze linkser dan een heel tijd én als je een beetje alles volgt weet je dat de voorkeur van D66 over links iets formateren is. En is deze uitslag niet verwonderlijk.

En ook zijn motie stemmen ook niet alles. Erken dat PVV een waardeloze partij is hoor en is zijn er net wat meer punten waarom mensen op SP en PVV stemmen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Utopica op 30-10-2025 08:56:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')