Als het jou toch niet uitmaakt, heb ik liever die linkse clownsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak je toch niet druk om wat een ander stemt. Of er nu een centrumrechts of centrumlinks of middenkabinet komt het zijn steeds dezelfde clowns waar je op stemt.
En dan maar hopen dat ze bij het stembureau ook de spelregels goed kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
shit ... ik heb al gestemd.. Ik had dus kunnen schrijven: fuck ******* of emigreer naar Hongarije
[ afbeelding ]
Een hoop dingen zijn niet 1,2,3, op te lossen. Zeker niet als het gaat om grote dossiers zoals wonen, migratie en klimaat. Van die partijen die doodleuk willen stoppen met het toeslagenstelsel en De HRA willen afschaffen zonder concreet tegenplan..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rutte was inderdaad een veel betere staatsman dan welke partijleider nu maar tegelijk was het kampioen dingen uitstellen. Niet perse iets wat we nodig hebben.
Gefaseerd binnen 30 jaar afschalen is toch wel heel wat anders dan 'doodleuk afschaffen 'quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een hoop dingen zijn niet 1,2,3, op te lossen. Zeker niet als het gaat om grote dossiers zoals wonen, migratie en klimaat. Van die partijen die doodleuk willen stoppen met het toeslagenstelsel en De HRA willen afschaffen zonder concreet tegenplan..
Het zal mij benieuwen of er de komende 10 jaar daadwerkelijk van die grote veranderingen zullen worden doorgevoerd.
Je maakt je dus hard voor klimaat maar wil vervolgens wel de grenzen wagenwijd open zetten waardoor de vervuiling alleen maar toeneemt. Echt bizar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het jou toch niet uitmaakt, heb ik liever die linkse clowns
De laatste strohalm wegnemen die starters en jonge gezinnen nog hebben om betaalbaar te wonen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefaseerd binnen 30 jaar afschalen is toch wel heel wat anders dan 'doodleuk afschaffen '
Haha die is leukquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste strohalm wegnemen die starters en jonge gezinnen nog hebben om betaalbaar te wonen.
Ik heb #viesdik genoteerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je niet in een rondje tekent inderdaad. Ook wel eens nagedacht om er iets ludieks op te zetten, maar vind dat toch wat kinderachtig.
Die de huizenprijzen hoger maakt*quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste strohalm wegnemen die starters en jonge gezinnen nog hebben om betaalbaar te wonen.
Rutte is natuurlijk de man met uitspraak: "Voor visie moet je naar de oogarts". Hij had helemaal niks op met hoe Nederland moest zijn over 10, 20 of 30 jaar. Daar ging het onder andere gruwelijk mis. We weten al vele jaren dat er vergrijzing aankomt, dat stikstofuitstoot (lees de hele oude krantenartikelen maar) te hoog is, en dergelijke. Nooit heeft hij maar ook de ambitie getoond om daar wat aan te doen. Het was leven van verkiezing tot verkiezing.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een hoop dingen zijn niet 1,2,3, op te lossen. Zeker niet als het gaat om grote dossiers zoals wonen, migratie en klimaat. Van die partijen die doodleuk willen stoppen met het toeslagenstelsel en De HRA willen afschaffen zonder concreet tegenplan..
Het zal mij benieuwen of er de komende 10 jaar daadwerkelijk van die grote veranderingen zullen worden doorgevoerd.
Fixedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Een belangrijke sta in de weg wegnemen die starters en jonge gezinnen meer ruimte geeft om betaalbaar te wonen.
Niet zo dramatisch denken. Wachten op een huurhuis. Met twee inkomens flinker sparen voor een huis kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want mensen kunnen nu wel wat kopen. Laat staan zonder HRA. Ik krijg het allang niet meer maar voor jonge mensen kan die 400 of 500 piek het verschil maken tussen wel of geen koophuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die de huizenprijzen hoger maakt*
Of mensen wel of niet iets kunnen kopen hangt niet af van de HRA, dat klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want mensen kunnen nu wel wat kopen. Laat staan zonder HRA. Ik krijg het allang niet meer maar voor jonge mensen kan die 400 of 500 piek het verschil maken tussen wel of geen koophuis.
In de huidige crisis waarbij woningen vaak met tienduizenden euro's wordt overboden zal zoiets als het afschaffen van de HRA niet echt zal helpen. Er zijn toch gewoon niet genoeg huizen? Meer en anders bouwen is wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch denken. Wachten op een huurhuis. Met twee inkomens flinker sparen voor een huis kopen.
Overigens zeggen economen dat HRA afschaffen de huizenprijzen doen dalen.
Wbt wachten op een huurhuis. Volgens mij is de wachttijd buiten de randstad korter
Voor de regen uit stemmen genot.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vrees voor de uitslag. In ultrarechtse bolwerken zoals Nissewaard, Waalwijk, Westland, Barneveld worden verhoogde opkomsten gemeld tov 2023...
Nadat de VVD eerst zelf de sociale woningbouw de nek heeft omgedraaid en de woningmarkt heeft opengezet voor buitenlandse investeerders, moet men daarna bij diezelfde VVD aankloppen om betaalbaar te kunnen wonen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vrees voor de uitslag. In ultrarechtse bolwerken zoals Nissewaard, Waalwijk, Westland, Barneveld worden verhoogde opkomsten gemeld tov 2023...
Zoals ik gisteren al zei: Wilders gaat "winnen".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef Klopkoek het volgende:
Betwist jij dat? Daarmee bedoel ik dus dat het geen CDA/VVD bolwerken (meer) zijn.quote:
Welnee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: Wilders gaat "winnen".
Zal me niks verbazen als het nog met meer zetels is als 2 jaar geleden ook. Toen zaten ze er ook 10+ zetels naast ivm slotpeiling toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: Wilders gaat "winnen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |