Ik vind het lastig te zeggen. Klaver is ook niet altijd even populair geweest. Al maakt het eigenlijk niet veel uit, want wie het ook zou zijn de smaad campagne zou overuren blijven draaien. Want de negativiteit over Timmermans is er toch vooral heel erg ingeramd door allerlei nepnieuws etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
Vraag me dan toch af, wat als Klaver de lijsttrekker zou zijn geweest? Timmermans ligt volgens mij minder goed in het land.
Dan waren er nog meer PvdA’ers boos geweest dat de partij gekaapt zou zijn door GroenLinks en had de Telegraaf dat elke dag met koeienletters in de krant gezet. Nee, links is gewoon morsdood in Nederland door een uiterst effectief stukje propaganda in de media!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
Vraag me dan toch af, wat als Klaver de lijsttrekker zou zijn geweest? Timmermans ligt volgens mij minder goed in het land.
SGP en BBB in de coalitie, the horror.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
Uit Trouw:
Welke coalities tekenen zich af op basis van de exitpoll?
Op basis van de eerste exitpoll tekenen zich twee mogelijke coalities duidelijk af. In allebei de opties zit D66 als voorlopig grote winnaar met 27 zetels.
Een eerste optie is door het midden, met D66, GroenLinks-PvdA, CDA en VVD erbij. Dat levert voorlopig een ruime meerderheid van 89 zetels. Een tweede optie is 'breedrechts', met D66, VVD en CDA, aangevuld met kleinere partijen als JA21, met een voorlopig aantal van 9 zetels ook een van de grotere winnaars van deze verkiezingen. Eventueel kan deze coalitie aangevuld met BBB en/of SGP, die nu respectievelijk 4 en 3 zetels krijgen.
Een derde optie zou een 'Wilders-2-kabinet zijn, maar in de campagne gaven meerdere partijen aan niet (meer) met de PVV in een coalitie te willen.
Dat ja. Het is echt bizar dat de linkse partijen zo klein zijn. Met name als je ziet dat er steeds meer mensen moeite hebben om rond te komen, maar dan nauwelijks links stemmen. SP 3 zetels...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan waren er nog meer PvdA’ers boos geweest dat de partij gekaapt zou zijn door GroenLinks en had de Telegraaf dat elke dag met koeienletters in de krant gezet. Nee, links is gewoon morsdood in Nederland door een uiterst effectief stukje propaganda in de media!
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik verzamel de tranen van extreemrechts op feesboek en twitter
BBB zal wel voor de Eerste Kamer zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
SGP en BBB in de coalitie, the horror.
Nee, BVNL gaat geen 40 zetels meer pakken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef H_T het volgende:
Ik had op een nummer 40 op een lijst gestemd. Die zal wel geen zetel krijgen
De Piratenpartij misschien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, BVNL gaat geen 40 zetels meer pakken.
Wybren van Haga. Ga weeeheeeggquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, BVNL gaat geen 40 zetels meer pakken.
Beetje als de britten die voor de Brexit stemde, maar dat ze er niet beter van werden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Het is echt bizar dat de linkse partijen zo klein zijn. Met name als je ziet dat er steeds meer mensen moeite hebben om rond te komen, maar dan nauwelijks links stemmen. SP 3 zetels...
Wybren van Haha.quote:
Ja. Er zijn nog steeds veel mensen die mede PVV stemmen omdat ze op sociaal gebied zo links zijn (gelachen). Dat was ook bij een armere wijk waar ze eerder op de avond waren. Daar gaf de vrouw van het stembureau aan dat ze in die wijk massaal PVV stemmen omdat ouderenzorg etc. heel belangrijk werd gevonden. Daarvoor moet je inderdaad zeker bij de PVV zijn (gelachen).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje als de britten die voor de Brexit stemde, maar dat ze er niet beter van werden.
In Frans we trustquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen Frans zijn?
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De achternaam die klinkt zoals Pino lacht.
Speciaal voor jou een ministerie van piemeltekeningenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef H_T het volgende:
Benieuwd wat voor onzinnige minister zonder portefeuille D66 dit keer verzint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |