Ik vind GLPVDA niet handig combineren met een andere partij dan CDA en D66…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als D66 slim is doen ze dat vooral niet. Dat wordt een herhaling van Rutte IV waar ze zich zelf mee in de voet schoten.
Nou dit ja.quote:
Dat is volledig waar, maar VVD en PVDA-GL wordt het ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als D66 slim is doen ze dat vooral niet. Dat wordt een herhaling van Rutte IV waar ze zich zelf mee in de voet schoten.
Er is vast wel iemand die wat AI filmpjes in elkaar kan draaien van reagerende PVV'ers.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
En dan sta je de bij de PVV voor een gesloten deur
VVD kan wel als de partijleden die klaar zijn met de populistische fractie de deur wijzen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is volledig waar, maar VVD en PVDA-GL wordt het ook niet.
Ja. Die hebben tegenwoordig zo'n vaste basis aan stemmers. Ondernemers, mensen die bij Defensie werken. En nog een hele groep die zichzelf maar wijs blijft maken dat ze erop vooruit gaan met de VVD.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dit ja.
Die partij kan echt alles doen hè, krijgt toch wel veel zetels.
Klopt. Maar dat komt ook omdat ze nu eenmaal de standaard keuze zijn. Voordeel is dat ze wel veel stabiele en normale ministers kunnen leveren met ervaring. Dat heb jenu wel nodig want je moet behoorlijk puinruimen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dit ja.
Die partij kan echt alles doen hè, krijgt toch wel veel zetels.
Straks maakt mijn geswitchte stem nog het verschilquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben stuivertje gewisseld. Ik ben geswitcht van D66 naar GL/PVDA
Dat wel ja. Daarom ook beter PvdA/GL i.p.v. JA21. Die laatste gaat vrijwel zeker een hoop randdebielen leveren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt ook omdat ze nu eenmaal de standaard keuze zijn. Voordeel is dat ze wel veel stabiele en normale ministers kunnen leveren met ervaring. Dat heb jenu wel nodig want je moet behoorlijk puinruimen.
Ik heb m’n kind laten kiezen of ik voor Jetten of de Schiedamse van de lijst liet gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
Ah de man in beeld waar ik op heb gestemd. Nou stem ik altijd op de nummer twee, maar Paternotte is buiten dat eigenlijk altijd wel sterk.
Massaal aanwezig ook. D666quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Intimiderende Nederlandse vlaggen wel bij D66
Het is een groot complotquote:
Timmermans is zo irritant als glaswol.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
Vraag me dan toch af, wat als Klaver de lijsttrekker zou zijn geweest? Timmermans ligt volgens mij minder goed in het land.
Boerenhol?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
BBB is uiteraard in een gemeente beginnend met een B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |