Doet het altijd goed. Schoppen op mensen aan de absolute onderkant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
De Vos gaat weer op de "alles is de schuld van de migranten"-toer.
Uitermate vermoeiend en bovendien gewoon totaal niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Jij vond Bas van der Vlies geen enge man?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stoffer
Maar goed, dat heb ik bij ongeveer álles wat hij zegt.
Ik vind het ern érg nare maan. En dat vond in NIET van zijn voorgangers, al was ik het daar uiteraard meestal wél mee oneens.
Ja waar is die naastenliefde gebleven. Brrr.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De SGP die gewoon eng populistisch is geworden, Stoffer heeft de boel na top-parlementariërs als Van der Staaij en Van der Vlies totaal geen goed gedaan. Hij lijkt wel het stillere broertje van Wilders.
In ieder geval komt het niet in de buurt van de mate waarin ik dat van Stoffer vind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij vond Bas van der Vlies geen enge man?![]()
Stoffer's voorganger was wel een toonbeeld van fatsoen ja (hoewel ik het inderdaad ook grotendeels mee oneens was).
Weer zo'n politiek lichtgewicht idd. En dan ook nog dat mateloos irritant verheven toontje van al die onderzoeken van al die wetenschappers kloppen niet, want dat heeft ze zelf 'onderzocht'. Donder toch op zeg, nog nooit een dag gewerkt in haar leven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Vreemd. Hoop dat zij onder die invloed van Baudet afkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitermate vermoeiend en bovendien gewoon totaal niet waar.
Als boegbeeld van FvD?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vreemd. Hoop dat zij onder die invloed van Baudet afkomt.
Het blijft ergens wel komisch dat uitgerekend Ouwehand de enige vrouwelijke lijsttrekker is die ze aan de linkerkant niet uitscheldenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Diabool het volgende:
die fvd trut is heel gevaarlijk voor dit land
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje moe van
Het is totaal niet wetenschappelijk gestaafd, maar in mijn optiek lijkt ze alsof ze niet helemaal goed is. En dat bedoel ik niet dom beledigend, maar ze komt gebrainwashed over op mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Diabool het volgende:
die fvd trut is heel gevaarlijk voor dit land
heeft te weinig nut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het blijft ergens wel komisch dat uitgerekend Ouwehand de enige vrouwelijke lijsttrekker is die ze aan de linkerkant niet uitschelden
Hehehe. Toegegeven, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.
Misschien moet ze Joden en Zionisten de schuld geven, gegarandeerd dat ze daarmee een electorale potentie aanboort, niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.
Nanninga kennende is ze je al voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien moet ze Joden en Zionisten de schuld geven, gegarandeerd dat ze daarmee een electorale potentie aanboort, niet.
Ze lijkt wmb vooral enorm op het autistische spectrum te zitten, haar hele doen en laten, maar ook het taalgebruik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is totaal niet wetenschappelijk gestaafd, maar in mijn optiek lijkt ze alsof ze niet helemaal goed is. En dat bedoel ik niet dom beledigend, maar ze komt gebrainwashed over op mij.
Het is toch wel duidelijk dat De Hond er altijd tactisch wat zetels bij drukt om de boel te beďnvloeden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
De Hond komt ook zo rond waar Ipsos mee kwam nu, maar wel een veel grotere VVD.
Geloof er niks van dat de VVD de grootste wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:11 schreef papert het volgende:
Ik ben zo erg bang voor premier Yesilgoz. (VVD-CDA-D66-JA21)
Je zou mogen hopen dat D66 dit niet doet, maar ze doen het vast wel.
Ik weet dat hij dat imago heeft, maar is daar ook bewijs voor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch wel duidelijk dat De Hond er altijd tactisch wat zetels bij drukt om de boel te beďnvloeden.
Misschien....en gaat dat juist goed samen met zijn van een pion en spreekbuis van Baudet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ze lijkt wmb vooral enorm op het autistische spectrum te zitten, haar hele doen en laten, maar ook het taalgebruik.
Ik ben wel blij eigenlijk met een SGP-vrij CDA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
Als je dat debat tussen die kleine partijtjes ziet, dan kun je toch zo bedenken dat zij zich aan hadden kunnen sluiten bij grotere partijen? PvdD net zo makkelijk bij de PvdA/GL, SGP net zo makkelijk bij het CDA etc etc. Gewoon alleen al voor het landsbelang.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is totaal niet wetenschappelijk gestaafd, maar in mijn optiek lijkt ze alsof ze niet helemaal goed is. En dat bedoel ik niet dom beledigend, maar ze komt gebrainwashed over op mij.
Het probleem met die vvd trut is dat ze 100 x hardwerkende nederlander zeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
JA21 en VVD zijn wel communicerende vaten. Dat kan dus alleen als kiezers nog verder weg lopen bij de PVV.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:11 schreef papert het volgende:
Dat regelen ze onderling maar als democratische ledenpartij. Oprotten met die splitsingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben wel blij eigenlijk met een SGP-vrij CDA.
Hilarisch hoe je jezelf nog steeds probeert te proppen in het progressieve kamp.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nanninga kennende is ze je al voor.
Nogmasls: SGP en CU zijn totáál andere partijen dan het CDA met een totáál andere geloofsachtergrond. Water en vuur. Dus nee, dat had niet zomaar gekund.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef Firuze60 het volgende:
Als je dat debat tussen die kleine partijtjes ziet, dan kun je toch zo bedenken dat zij zich aan hadden kunnen sluiten bij grotere partijen? PvdD net zo makkelijk bij de PvdA/GL, SGP net zo makkelijk bij het CDA etc etc. Gewoon alleen al voor het landsbelang.
Dat kán niet: gereformeerden versus katholiekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat regelen ze onderling maar als democratische ledenpartij. Oprotten met die splitsingen.
SGP en CU zijn ook steeds verder uit elkaar en gegroeid. Dat was al, maar nu met full wappie Stoffer helemaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmasls: SGP en CU zijn totáál andere partijen dan het CDA met een totáál andere geloofsachtergrond. Water en vuur. Dus nee, dat had niet zomaar gekund.
En ook andere kleine partijen zijn er niet zomaar.
CDA is oorspronkelijk ook gefuseerd met verschillende geloofsachtergronden. De C hebben ze gemeenschappelijk en dat lijkt mij genoeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmasls: SGP en CU zijn totáál andere partijen dan het CDA met een totáál andere geloofsachtergrond. Water en vuur. Dus nee, dat had niet zomaar gekund.
En ook andere kleine partijen zijn er niet zomaar.
Ging dus prima bij het CDA, kvp en chu en rp.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kán niet: gereformeerden versus katholieken
Mij niet. En alleen een paar grote partijen lijkt me verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
CDA is oorspronkelijk ook gefuseerd met verschillende geloofsachtergronden. De C hebben ze gemeenschappelijk en dat lijkt mij genoeg.
Daarbij was de CHU behoorlijk irrelevant. Die waren lang niet zo uitgesproken en regentesk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ging dus prima bij het CDA, kvp en chu en rp.
Bedoel je de ARP?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ging dus prima bij het CDA, kvp en chu en rp.
Dat denk ik dus ook. De historie van D66 kennende (alternatief is nieuwe verkiezingen). Donateurs als Sijthoff en Delfares vinden dat prima.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:11 schreef papert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |