Doet het altijd goed. Schoppen op mensen aan de absolute onderkant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
De Vos gaat weer op de "alles is de schuld van de migranten"-toer.
Uitermate vermoeiend en bovendien gewoon totaal niet waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Jij vond Bas van der Vlies geen enge man?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stoffer
Maar goed, dat heb ik bij ongeveer įlles wat hij zegt.
Ik vind het ern érg nare maan. En dat vond in NIET van zijn voorgangers, al was ik het daar uiteraard meestal wél mee oneens.
Ja waar is die naastenliefde gebleven. Brrr.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De SGP die gewoon eng populistisch is geworden, Stoffer heeft de boel na top-parlementariėrs als Van der Staaij en Van der Vlies totaal geen goed gedaan. Hij lijkt wel het stillere broertje van Wilders.
In ieder geval komt het niet in de buurt van de mate waarin ik dat van Stoffer vind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij vond Bas van der Vlies geen enge man?![]()
Stoffer's voorganger was wel een toonbeeld van fatsoen ja (hoewel ik het inderdaad ook grotendeels mee oneens was).
Weer zo'n politiek lichtgewicht idd. En dan ook nog dat mateloos irritant verheven toontje van al die onderzoeken van al die wetenschappers kloppen niet, want dat heeft ze zelf 'onderzocht'. Donder toch op zeg, nog nooit een dag gewerkt in haar leven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
Vreemd. Hoop dat zij onder die invloed van Baudet afkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitermate vermoeiend en bovendien gewoon totaal niet waar.
Als boegbeeld van FvD?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vreemd. Hoop dat zij onder die invloed van Baudet afkomt.
Het blijft ergens wel komisch dat uitgerekend Ouwehand de enige vrouwelijke lijsttrekker is die ze aan de linkerkant niet uitscheldenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Diabool het volgende:
die fvd trut is heel gevaarlijk voor dit land
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje moe van
Het is totaal niet wetenschappelijk gestaafd, maar in mijn optiek lijkt ze alsof ze niet helemaal goed is. En dat bedoel ik niet dom beledigend, maar ze komt gebrainwashed over op mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:51 schreef Diabool het volgende:
die fvd trut is heel gevaarlijk voor dit land
heeft te weinig nut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het blijft ergens wel komisch dat uitgerekend Ouwehand de enige vrouwelijke lijsttrekker is die ze aan de linkerkant niet uitschelden
Hehehe. Toegegeven, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.
Misschien moet ze Joden en Zionisten de schuld geven, gegarandeerd dat ze daarmee een electorale potentie aanboort, niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zo'n verfrissend nieuw geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |