SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:02 schreef oh-oh het volgende: Mijn vader is vannacht eindelijk overleden..... Die laatste maanden waren echt niet meer te doen voor hem. En nu ben ik al gestresst over mijn moeder en al haar usual dramas...
[ Bericht 10% gewijzigd door Troel op 27-10-2025 03:08:49 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Wat mooi ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:51 schreef miss_sly het volgende:
In het kader van het accepteren van het ouder worden van je ouders, heb ik samen met mijn moeder een cruise naar de Noorse fjorden geboekt. Het is de enige reiswens die ze nog heeft: de fjorden zien. Ze is niet meer heel goed ter been en een autovakantie die kant op zou ze echt niet trekken. En op deze manier kan ze heel comfortabel reizen en varen we in de fjorden.
Ik vind het ook erg fijn om dit nog een keer samen te doen. Sinds mijn vader begin dit jaar plotseling is overleden, ben ik me pas echt bewust van het feit dat je je ouders kunt verliezen. Dus ik hoop met deze reis samen nog wat mooie herinneringen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen jullie de Hurtigruten?r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat mooi dit![]()
![]()
Nee, we varen met HAL en varen door de langste fjord, een dikke 200 km als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen jullie de Hurtigruten?
Twee jaar is nog niet heel lang. En ik vind het zo bizar hoe het gemis op totaal onverwachte momenten ineens kan opspelen. En ik heb nog steeds geen vrede met het concept 'nooit meer'.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Het gemis is er elke dag, ben al twee jaar lamgeslagen (na een jaar 24/7 mantelzorgen, intern). Maar zo'n verhaal van jou is tegelijk heel mooi en (voor mij) heel emotioneel, mixed feelings zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, we varen met HAL en varen door de langste fjord, een dikke 200 km als ik me niet vergis.
Twee jaar is nog niet heel lang. En ik vind het zo bizar hoe het gemis op totaal onverwachte momenten ineens kan opspelen. En ik heb nog steeds geen vrede met het concept 'nooit meer'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil ik jullie meegeven: ook ná jullie cruise, blijf vooral ondernemen, zolang het nog kan en naar vermogen van je moeder.
Maar eerst .... genieten![]()
![]()
Want "Later is allang begonnen" (Harrie Jekkers)r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Het gemis is er elke dag, ben al twee jaar lamgeslagen (na een jaar 24/7 mantelzorgen, intern). Maar zo'n verhaal van jou is tegelijk heel mooi en (voor mij) heel emotioneel, mixed feelings zeg maar.
Neemt niet weg dat jullie dit ab-so-luut moeten gaan doen! En genieten van elkaar, dit is goud!Helemaal waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil ik jullie meegeven: ook ná jullie cruise, blijf vooral ondernemen, zolang het nog kan en naar vermogen van je moeder.
Maar eerst .... genieten![]()
![]()
Want "Later is allang begonnen" (Harrie Jekkers)
Mooi wat je hebt gedaan!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op donderdag 13 november 2025 12:37 schreef Troel het volgende:
@:oh-oh en heeft je moeder al een nieuwe kerel aan de haak geslagen?
quote:Op zondag 2 november 2025 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Nu is het echt afwachten wat mijn moeder gaat doen want ze had het op de dag van mijn vaders overlijden al over waar ze nu een nieuwe man vandaan moest halen
quote:
Ik had dit helemaal gemist oh-ohquote:Op zondag 26 oktober 2025 07:02 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader is vannacht eindelijk overleden..... Die laatste maanden waren echt niet meer te doen voor hem.
En nu ben ik al gestresst over mijn moeder en al haar usual dramas...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |