Ik hou steevast half november aan om de zooi op te zetten.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb 2 weken geleden ofzo hele leuke kerstlampjes gekocht bij de Action om voor het keukenraam te hangen maar ik vind het nog te vroeg.Ik zie ook nog nergens anders kerstlampjes hangen haha.
Ik was eigenlijk niet echt van plan om iets aan kerst te doen qua sfeer in huis maar o.a. door dit topic ging het toch wel kriebelen.
Hoop alleen dat mijn kat er niet aan gaat zitten met haar nieuwsgierige pootjes.
Die hele Sinterklaas regel geef ik niks om.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou steevast half november aan om de zooi op te zetten.
Mijn moeder roept dan elk jaar uit waarom ik de kerstboom al heb staan voor sinterklaas het land uit is, en ik zeg dan elk jaar dat ik daar niet meer in geloof en me daar niet aan hoef te houden, maar als het voor haar anders is moet ze zich daar lekker aan houden.
Gewoon doen! Mijn lichtjesgordijn hangt ook al sinds half september voor het raam, ik kan niet zo goed tegen het vroege donker wordenquote:Op donderdag 6 november 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb 2 weken geleden ofzo hele leuke kerstlampjes gekocht bij de Action om voor het keukenraam te hangen maar ik vind het nog te vroeg.Ik zie ook nog nergens anders kerstlampjes hangen haha.
Ik was eigenlijk niet echt van plan om iets aan kerst te doen qua sfeer in huis maar o.a. door dit topic ging het toch wel kriebelen.
Hoop alleen dat mijn kat er niet aan gaat zitten met haar nieuwsgierige pootjes.
Ik vind het als je het na Sinterklaas pas opzet zonde van de moeite. Het is zo veel werk om de hele zooi op te zetten en ik vind de lampjes enzo heel mooi. Dus meestal doe ik het half november altijdquote:Op donderdag 6 november 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hele Sinterklaas regel geef ik niks om.Mijn vader zei dat ook al maar ik ga sowieso niet wachten tot 6 december.
Sterker nog, de verlichting die ik buiten om mijn balkon rails heb gespannen laat ik er altijd om. In de zomer zet ik het nog wel eens aan zodat ik beter kan zien wat de poezen aan het uithalen zijn daarquote:Op donderdag 6 november 2025 11:00 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mijn lichtjesgordijn hangt ook al sinds half september voor het raam, ik kan niet zo goed tegen het vroege donker worden![]()
Kerstboom mag 28 november in huis, na de verjaardag van m'n zoon.
Mijn buren hebben dat ook (aan het bijhok), super gezellig op een warme zomeravond ookquote:Op donderdag 6 november 2025 11:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sterker nog, de verlichting die ik buiten om mijn balkon rails heb gespannen laat ik er altijd om. In de zomer zet ik het nog wel eens aan zodat ik beter kan zien wat de poezen aan het uithalen zijn daar
https://www.bol.com/nl/nl(...)TSfUmBkaAnRPEALw_wcBquote:Op donderdag 6 november 2025 12:26 schreef Angelfrouk het volgende:
Kerstlampjes... *Zucht*
Die hadden wij vroeger ook. Zo leuk...
Nu hebben we katten met een liefde voor stroomkabels...
quote:Monzana LED Kerstverlichting
Vanuit de quote kan je wel de link gebruikenquote:Op donderdag 6 november 2025 12:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)TSfUmBkaAnRPEALw_wcB
Lekker handig dat de link niet werkt maar zoek eens op
[..]
Nope, helaasquote:Op donderdag 6 november 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanuit de quote kan je wel de link gebruiken![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)wit/9200000131583924
Bol.com haat mij ook altijd als ik vanaf FOK! een link wil openen, ook op de manier waarop jij reageerde idd.quote:
Oh, bij mij werkte het wel... Vreemd.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Bol.com haat mij ook altijd als ik vanaf FOK! een link wil openen, ook op de manier waarop jij reageerde idd.
| 1 | https://www.bol.com/nl/nl/p/monzana-led-kerstverlichting-30-stuks-op-batterij-warmwit/9200000131583924 |
Dankzij buren verderop in de straat lopen we al 2 weken het risico op een boeiing in de straat. Die hebben meer kerstverlichting buiten dan de hele Polderbaanquote:Op donderdag 6 november 2025 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
De overburen hebben de lampjes al even hangen buiten, het geeft meer licht dan de straatlantaarns. Ik doe niet aan kerstversiering. Symph gaat mijn Playmobil kerstmarkt in z’n werkkamer neerzetten en dat was het wel.
quote:Op donderdag 6 november 2025 13:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dankzij buren verderop in de straat lopen we al 2 weken het risico op een boeiing in de straat. Die hebben meer kerstverlichting buiten dan de hele Polderbaan
Vind dat ook zo een raar gezeik altijdquote:Op donderdag 6 november 2025 10:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou steevast half november aan om de zooi op te zetten.
Mijn moeder roept dan elk jaar uit waarom ik de kerstboom al heb staan voor sinterklaas het land uit is, en ik zeg dan elk jaar dat ik daar niet meer in geloof en me daar niet aan hoef te houden, maar als het voor haar anders is moet ze zich daar lekker aan houden.
Hmm.. hier gewoon verzendkosten..quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef summer2bird het volgende:
Ook ff een tip voor gevers/shoppers die boeken hebben die nog geshopt moeten worden, op Vinted is nu gratis verzending op boeken mits het in Nl gebeurt
Oh wat apartquote:Op donderdag 6 november 2025 17:25 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm.. hier gewoon verzendkosten..
Geen idee. Toch gekochtquote:Op donderdag 6 november 2025 18:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh wat apart
Zal dat per persoon zijn ofzo?
Ik zie nu ook ineens dat de korting alweer weg is, dus was maar voor 1 aankoopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |